micza 125 Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Ej, moge sie z nim zamienić :buttrock: , moja ciągneła dobrze i ma papiery tylko pojawiły sie problemy z elektryką...a jak nie chce sie zamieniać to za ile ją sprzeda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Ej' date=' moge sie z nim zamienić , moja ciągneła dobrze i ma papiery tylko pojawiły sie problemy z elektryką...a jak nie chce sie zamieniać to za ile ją sprzeda?[/quote']Napewno nie bedzie tanio (o ile bedzie sprzedawal) bo to 2000rok stan jak z salonu (slowo daje), z wydechem Gianelli. Zreszta sam zobacz: www.bikepics.com/members/eloelo/00dt125r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 rozbierałem ostatnio dt 125 kumpla (98 rok). on sie na tym kompletnie nie zna i prosił, zebym sprawdził, gdzie ma blokady. i okazuje sie, że tez ma kontaktron przy predkosciomierzu i zarazem jest on napedzany ślimakiem. pisze to, bo Błazej_mtx podeslał mi info z netu, ze jest to niemozliwe wiec myslelismy, ze mam nieoryginalne zegary ...... :roll: ps. rozcinal ktos juz kostke CDI w dt?? co tam jest oprócz wiazki kabelków?? :lol: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 a jak masz kontrakton to ile Ci wtedy leci? (jezeli nie przelaczysz czegos tam przy 6 tys obr. na 3biegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 a jak masz kontrakton to ile Ci wtedy leci? (jezeli nie przelaczysz czegos tam przy 6 tys obr. na 3biegu)jesli pod kontaktron jest podłączony przełacznik i w odpowiednim momencie sie go nie przełączy to sprzet leci tylko 80 km/h, bo kostka nie jest oszukana. tylko, ze ja kontaktron mam zdemontowany i dalej jedzie tylko 80.... ale tak jak pisalem wczesniej, szukam metody odblokowania, w ktorej nie bede go musial przelaczac za kazdym razem, kiedy bede chciał przekroczyc 80 km/h (wiadomo, ze jest to denerwujace) wiem, ze np. w holandi sa surowe kary za odblokowywanie sprzetow i nieposiadanie odpowiedniej kat. prawka, wiec dużo sprzetów odblokowanych posiada takie przelaczniki, ktore są w maire dobrze ukryte i przy kontakcie z policja zostaje on przelaczony w taki sposob, że moto/skuter w tym momencie sa zdławione :lol: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 4 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2005 że tez ma kontaktron przy prędkościomierzu i zarazem jest on napędzany ślimakiem. pisze to, bo Błazej_mtx podesłał mi info z netu, ze jest to niemożliwe wiec myśleliśmy, ze mam nieoryginalne zegary ...... No to ja już kurde nie wiem ;) najwyraźniej te dane ze strony były kiepskie :roll: :arrow: :P Tylko jeżeli ta blokada jeździ nawet w Holandii a także u Twojego kumpla w DT to chyba oznacza, że inaczej niż przez zastosowanie tego przełącznika nie da sie jej zdjąć.... :P Jak dla mnie, narazie istnieje tylko to rozwiązanie o którym gadaliśmy na gg... heh ale to by trzeba było skonsultować z porządnym "elektronikiem", bo ja sie na tym znam jak moja siostra na balecie :P Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.