Darek... Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Mam rometa silnik 3biegowy,zapala bardzo dobze wolne obroty oraz wysokie sa OK! Ale jak ruszam silnik nieraz zamuli się a na dwójce w ogóle nie ciągnie tylko przerywa.....Pod obciazeniem silnika słychac jakies dziwne stuki......Pomozcie mi....!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Wadliwa praca silnika moze byc spowodowana zlym wyregulowaniem zaplonu albo zapchanym gaznikiem (dysza albo kanal). Co do stukow w silniku to moze byc to spowodowane zbyt duzym naciagiem lancucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Zobacz czy Ci kompresja nie ucieka po glowica- wtedy tez slychac takie stukanie. NIe masz przypadkiem planowanej glowicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 ze co ? planowana glowica w jawce ? mysle ze moze to byc regulacja zaplonu - wyprzedzenie zle ustawione, albo cos sie rabnelo w wale korbowym, i napompuj kola zgodnie z ksiazeczka, bo na flakach to i na 2 slabo bedzie ciagnal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 ze co ? planowana glowica w jawce ?tyz mozna :?. Sprawdz naciag lancucha i stan zembatki zdawczej, ustawienie zaplonu, przeczysc gaznik, zobacz, czy nie masz nieszczelnosci gdzies przy cylindrze. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 ze co ? planowana glowica w jawce ? czemu nie?? 8O "Aby zwiększyć moc silnika, musimy zwiększyć stopień sprężania. Dokonamy tego poprzez stoczenie głowicy. W zależności od tego jaką głowicę ma Twój silnik, musisz wybrać właściwy kierunek do wykonania przeróbek. Głowica przedstawiona na rys. 6 wymaga stoczenia (planowania) o 2 mm. Następnie należy wykonać zatoczenie na wymiar średnicy kołnierza cylindra i na głębokość o 0,1 mm mniejszą niż wysokość kołnierza."Fragment tekstu autorstwa Tomasza Sałka ze Świata Motocykli nr. 6/2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Chciałbym przypomnieć przyjaciele że 3biegowe silniki w rometach to nie tylko jawki!. A naprzykład romet t1?? Najpierw dowiedzmy sie czy to silnik od jawki a potem sie kłućmyt :] Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.