Anarch Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 od dluzszego czasu mam pewien problem z ogarkiem, ktory w tym roku sie nasilil, otoz gdy zgasze ogara na goracym silniku (zarowno przez stacyjke jak i zamkniecie kranika) i po chwili chce go ponownie odpalic na tej samej swiecy (swiecy nie zalewa ani nic) to juz jest duzy problem, a raczej nie da sie, nie pali ani na kopniaka ani na pych, dopiero wykrecenie swiecy, i poczekanie chwili poprawia sytuacje, albo wymiana na inna zimną, jak do diabla moze byc tego przyczyna????aharomet pracuje bardzo dobrze, wszystko dziala ok, a swiece testowalem rozne, w wiekszosci iskry o roznej cieplocie (wiekszosc f80, ale tez f70 i f95), ale wsadzilem swiece od cezety (champion) i to samo sie dzialo. jaka moze byc tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Jest to ewidentnie wina swiecy, a raczej jej cieploty. Nie chce Cie narazac na koszty, wiec sprobuj wkrecic swiece od kogos komu sie tak nie dzieje. Ja bym Ci tez sugerowal swiece BRISK o odpowiedniej cieplocie (sprawdz w katalogu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
energy7 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Jeżeli wymiana świecy nic nie pomogła, lepiej sprawdź jeszcze kondensatorek, bo on często w tym silniku "pada" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 z tego co ja wiem motor muj przynajmniej jak go dobrze ustawie to przy rozgrzanym silniku idealnie odpala a przy zimnym juz jest problem mam silnik jawa 223 wiec to ten sam co twój. w moim przypadku zapłon zawsze był winnien i bęzyna. wiem ze jak dobrze ustawilem i kupilem nową swiece to przy gorącym silniku nie mialem problemu z odpaleniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 ogar jest dziwny......na zimnym od kopniaka palil, dzisiaj to od musniecia, po jezdzie ok 15 min i wczesniej nagrzaniu zgasilem poszedlem do sklepa po śm i motocykl (5 minut) wracam i znow od musniecia zapalil, ale wiem ze jak bedzie mial zly humor to znow sie to moze kopac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 jesli sie szybko grzeje znaczy ze jest zapłon ustawiony na wydechu moze miec wtedy mocnego buta na minimalnych obrotach a nie miec mocy na wyzszych. jest to naprawde trudne do stwierdzenia moze sie wydawac ze moto genialnie jezdzi ale po poustawioanu wrzystkich bajerów dochodzi do tego ze wyciagamy wiecej niz przypuszczalismy chociasz ja w ogaze nie zmienial bym ustawienia zapłonu to jest toporny silnik i małe przesuniecie moze nam zmienic wrzsto puzniej moze wogule nie jezdzic eh zmien swiece na iskre 100 moze pomoze:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 jest tu jeden motyw ktury przyszedł mi do głowy nagrzewa sie silnik zwiekrza sie opur prodowy silnika słabnie iskra ale bezyna wczesniej sie dobrze nagrzewa aleee powietrze tez wiec moze braknąć swizego tlenu ;) tu raczej ie chodzi o swiece moze masz mało oleju w silniku i to tez bedzie jedna z przyczyn grzania sie teraz to wogule namieszalem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 olej sprawdzam w miare regularnie, na poczatek sezonu wlewalem nowy i sprawdzalem,mialem iskre 95, to samo,zaplon jest wyregulowany w porzadku,no wlasnie byl zrobiony rok temu i wyprzedzenia zaplonu nie chce ruszac, jesli nie musze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 jesli masz silnik jawa 223 to powinienes mies swiece iskra 75 S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 to jest swiece cieplejsza niz f 80, a skad wiesz??jakos nigdzie nie pisza ze f75, tylko f80 ma byc.a na 95 jezdzilem w upaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 motorynka dezamat powinna miec f80S a jawka F 75S nie mam linku do strony ;/ ale uwiesz mi na słowo znalazlem oficjalną strone fimy iskra i znalazlemtam odpowiednik do tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 znalazłem http://www.iskra-kielce.pl/szukaj.php widzisz musialem sie pofatygowac i poszukac na wp.pl ;) przypomnialo mi sie wlasnie ja to stwierdzilem innaczej bo na stronie ngk bylo napisany model dla jawki 50 i ja wlazlem na tą strone szukac zamienika z ngk na iskre i podalo mi ze to wlasnie jest F75S NGK-B6HS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.