Skocz do zawartości

Problem w ogarze 200


Anarch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od dluzszego czasu mam pewien problem z ogarkiem, ktory w tym roku sie nasilil, otoz gdy zgasze ogara na goracym silniku (zarowno przez stacyjke jak i zamkniecie kranika) i po chwili chce go ponownie odpalic na tej samej swiecy (swiecy nie zalewa ani nic) to juz jest duzy problem, a raczej nie da sie, nie pali ani na kopniaka ani na pych, dopiero wykrecenie swiecy, i poczekanie chwili poprawia sytuacje, albo wymiana na inna zimną, jak do diabla moze byc tego przyczyna????

aha

romet pracuje bardzo dobrze, wszystko dziala ok, a swiece testowalem rozne, w wiekszosci iskry o roznej cieplocie (wiekszosc f80, ale tez f70 i f95), ale wsadzilem swiece od cezety (champion) i to samo sie dzialo.

 

jaka moze byc tego przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja wiem motor muj przynajmniej jak go dobrze ustawie to przy rozgrzanym silniku idealnie odpala a przy zimnym juz jest problem mam silnik jawa 223 wiec to ten sam co twój. w moim przypadku zapłon zawsze był winnien i bęzyna. wiem ze jak dobrze ustawilem i kupilem nową swiece to przy gorącym silniku nie mialem problemu z odpaleniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogar jest dziwny......

na zimnym od kopniaka palil, dzisiaj to od musniecia, po jezdzie ok 15 min i wczesniej nagrzaniu zgasilem poszedlem do sklepa po śm i motocykl (5 minut) wracam i znow od musniecia zapalil, ale wiem ze jak bedzie mial zly humor to znow sie to moze kopac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sie szybko grzeje znaczy ze jest zapłon ustawiony na wydechu moze miec wtedy mocnego buta na minimalnych obrotach a nie miec mocy na wyzszych. jest to naprawde trudne do stwierdzenia moze sie wydawac ze moto genialnie jezdzi ale po poustawioanu wrzystkich bajerów dochodzi do tego ze wyciagamy wiecej niz przypuszczalismy chociasz ja w ogaze nie zmienial bym ustawienia zapłonu to jest toporny silnik i małe przesuniecie moze nam zmienic wrzsto puzniej moze wogule nie jezdzic eh zmien swiece na iskre 100 moze pomoze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tu jeden motyw ktury przyszedł mi do głowy nagrzewa sie silnik zwiekrza sie opur prodowy silnika słabnie iskra ale bezyna wczesniej sie dobrze nagrzewa aleee powietrze tez wiec moze braknąć swizego tlenu ;) tu raczej ie chodzi o swiece moze masz mało oleju w silniku i to tez bedzie jedna z przyczyn grzania sie

 

teraz to wogule namieszalem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej sprawdzam w miare regularnie, na poczatek sezonu wlewalem nowy i sprawdzalem,

mialem iskre 95, to samo,

zaplon jest wyregulowany w porzadku,

no wlasnie byl zrobiony rok temu i wyprzedzenia zaplonu nie chce ruszac, jesli nie musze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem http://www.iskra-kielce.pl/szukaj.php widzisz musialem sie pofatygowac i poszukac na wp.pl ;)

 

przypomnialo mi sie wlasnie ja to stwierdzilem innaczej bo na stronie ngk bylo napisany model dla jawki 50 i ja wlazlem na tą strone szukac zamienika z ngk na iskre i podalo mi ze to wlasnie jest F75S NGK-B6HS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...