Skocz do zawartości

POSZUKUJE KSIŻEK, KATALOGÓW CZESCI DO URALA M-61


IRBIT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
A którą wersję składasz??

 

Składa wersję M61 co wyraźnie napisał :evil: Jeśli chodzi o model policyny czy wojskowy to chyba nie ma aż tak wielkiego znaczenia, założę się że Irbit będzie wdzęczny za każde info. Więc może Matołusz daj sobie spokój z nabijaniem postów.

 

Urale M61 to dość rzadkie motocykle. Przyjdzie czas że będą kiedyś bardzo cenne i drogie, duuużo droższe od swoich "starszych sióstr w wierze" :) czyli M72. Modele M61 były bowiem produkownane tylko przez 3 lata (Emka ok 20 lat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś Ty przez trzy lata?? To mnie zaskoczyłeś. To ,że jestem nowy to nie znaczy, że głupi. Widać, ze brak Ci literatury i szkoda postów nabijać. Wiesz ile ruscy zdążyli wersji zrobić przez trzy lata >pomijam to czy policyjny, wojskowy i czy inny<??

 

[ Dopisane: 30-07-2005, 21:51 ]

Ale tu masz rację, ogromną >aż musiałem oddzielny post napisać<!!! Uwaga wszyscy. Polać mu dobrze gada. Irbity narazie są niedoceniane i uważane za motorek dla "konkretnego amatora". ale właśnie to jest to ze były bardzo krótko produkowane. >Cfaniaczek z Ciebie =] <

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam książki i literaturę ogólną staroradziecką. Ale na temat Irbita M-61 moge Ci podpowiadać. Tylko najpierw muszę wiedzieć którą wersje masz. Który to rocznik, i jakie błotniki ma >po tym to chyba najszybciej dojdziemy<

 

[ Dopisane: 01-08-2005, 12:22 ]

Mam pytanko przeglądałem >tylko ogólnikowo< twoja stronke o motocyklach radzieckich. I mam pytanko. Z ką brałeś dane techniczne M-61?? Masz tam błąd.

 

[ Dopisane: 01-08-2005, 12:27 ]

w ogóle wnikając dalej to niezgadzaja sie aż tak roczniki produkcji. Jak wiadomo ruscy nie przestrzegali az tak co do modeli - zakładali to co bvyło na magazynie. Ale pominąłeś kilka ważnych szczegółów. Dobra pogadamy może o tym jak wrócę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane zwiołęm z ksiażki: "CIEZKIE MOTOCYKLE RADZIECKIE"

Napisali tam że M61 produkowali w latach 1957 -1963, coś jest nie tak ?

 

Były jakeiś modele M61 - bo z tym sie nie spotkałem ?

Blachy mam takie jak w emie, wysokie błotnik itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze sorry, to nie Twoja wina ale poza oczywistymi danymi jak wymiary masy itd. to tam duzo nie jest tak jak trzeba. Acha, balachy jak Ema, a silnik górniak?? To taki sobie model >niejeden nie zczaji się że to Ural, tylko pomyśli, że to Ema z silnikiem Urala< A "papiren">dokumencisze< masz?? ,choćby ruskie??

 

[ Dopisane: 01-08-2005, 17:07 ]

W sumie motocykli oznaczanych M-61 było hym... >czekaj, liczę< pięć, włącznie z wersjami spoprtowymi. Sowieckie motocykle nigdy nie były robione od tego roku do tamtego roku. Przechodziły ciągle modyfikacje na bierząco. Np Urali M-63 były dwie wersje które ogromnie sie różniły. Tamtą książkę polecam osobom, które chcą użytkować sowieta nie wnikając w szczegóły historyczne. Ja dostałem ją na jakąś okazje. I krąży wiele mitów na temat roczników produkcji. Ja remontuje sobie kilka sowietów i cały czas handluje jakimiś sowietami. i tylko przez taki sposób mozna sie nauczyc jak były produkowane radzieckie motory. Sam robie sobie:

M-72 1956r.

K-750 1960r. (stary model, na wachaczykach z przodu i z klamkami zewnętrznymi na kierze)

M-62 1965r.

M-63 1970r. (druga wersja najczęściej spotykana)

M-67 (ten którego mam fotkę przy loginie >criuser<

Poza tym mam "kilka części jeszcze"

A masz te papierki na M-61?? Albo byłbyś chętny odsprzedać >miałbym cała rodzinkę :( <

 

[ Dopisane: 01-08-2005, 17:08 ]

A no odpisuj to ja sobie po powrocie (ok.14 sierpnia) odpiszę. Pozdroofka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... chyba nie masz racji

Nie wiem czy widziałeś kiedyś M61, oryginalen "IRBITY" miał blachy jak w emie, blok silnika był taki jak w M72 ale był to górniak. Chciałbym podkreślić że rame jest inna niż w emie.

 

Nie trawie takich gości którzy nie znają sie na rzeczy i mówią że to ema z silnikiem urala. Wystarczy spojrzeć na rame i wszystko wiadomo.

 

Napewno M61 było wiecej niż pieć ! Tu nie masz racji.

 

Z tym że ruskie boksery nie miały dokładnej daty produkcji "od" "do". A i właśnie modyfikacją M72 był Irbit a później M62.

 

Jeśli chodzi o mojego Irbita to nie sprzedje

Sam szukam wszystkiego co oryginalne do M61 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja nie trawie gości, którzy nie czytają tego co ja piszę. Nie musisz mi tłumaczyć jak wygląda Irbit bo to wiem. I proszę przytocz mi moja wypowiedz, gdzie określiłem Twój motor Emką z silnikiem Urala, gdzie stwierdziłem że rama Emki jest identyczna jak M-61, a silnik jest standardowy. Nie przypominam sobie. Wybierz fragmenty. I skoro twierdzisz, że było więcej niz 5 wersji M-61 to podaj chechy charakterystyczne CHOCIAŻ pięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" sumie motocykli oznaczanych M-61 było hym... >czekaj, liczę< pięć, włącznie z wersjami spoprtowymi "

Zrozumiaełm to że niby jest tylko 5 motocykli IRBIT - bo tak to napisałeś.

 

 

 

"Acha, balachy jak Ema, a silnik górniak?? To taki sobie model"

Pokaż mi chociaż jednego M61 żeby było inaczej ? ( nigdy nic innego nie widziałem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, pierwsze zdanie miało oznaczać że było pięć WERSJI M-61, sorry źle sie wysłowiłem. Mój błąd, nie jest ich 5 sztuk, ale pięć WERSJI. Przyznaję się do błędu >jez. polski nie jest moja najlepszą stroną =] <. Wiesz pokazałbym Ci nawet 5 modeli, ale za dużo byś wiedział. Na smaczek dam Ci jeden do obejżenia. http://www.oldtimerschuppen.de/ural.htm Silnik ma akurat od K-750, ale możesz zobaczyć resztę, i że nie sa to wcale blachy od Emy>czyli miałem racje<. To tylko internetowa strona o wyrestaurowanym motocyklu "gdzieś tam". Czyli niby, żaden dowód, ale w oryginalenej książce z 1960r. jest identyczny model. Wiec jak chyba sie przekonałeś, są inne WERSJE. Pokazałem Ci tylko jedna z 5 wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. tak M-61 był zawsze jeden model, ale było kilka wersji i tu się rozchodzi o te właśnie wersje. mam jeszcze foty tej samej wersji tylko innego motocykla >oryginalnego nie restaurowanego<, ale to w kompie no i te z książki >rysunki<. A inne wersje? To już inna sprawa, to było dane na smaczek =] hie hie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Matolusz nie obraz sie, ale denerwuje mnie twoje "wiem, ale nie powiem". Po co wogole jestes na tym forum?? Chodzi tu o to by dzielic sie wiedza a nie chwalic sie, ze sie wie. Czlowieku, podziwiam twoja wiedze w tak mlodym wieku ale mnie denerwujesz po prostu. Nie chodzi mi tylko o ten temat, i nie tlumacz sie ze pracujesz w warsztacie blabla bla bla pff i wiedza kosztuje. Chcialem Ci tylko oznajmic ze to nie do konca fair.Widze ze nie czujesz motocyklowego braterstwa i liczysz tylko na zysk lub sie glupio lansujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...