trajka66 Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2005 Uuu to rzeczywiscie albo masz jakies blokady jeszcze w tym moto, albo masz dowalony tlok i pierscienie a przez to slaba kompreche i na 6 biegu nie chce dalej isc. Dla porownania w mojej cadziwce 7,5 obrotow to jest cos kolo 80, a na maxa da sie rozkulac do ponad 90 dyszek przy 10 tys-11 tys obrotach, wiec jak na 80 ccm taki max to zdecydowanie cos nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 A można wiedzieć po kiego wała katujesz ten biedny silnik??? Trochie to dla mnie dziwne - chcesz żeby dobrze chodził a zażynasz go równo... CZy poza tym że nie kręci ci się do 12tys jak super-sportowa maszynka twoich marzeń, masz jeszcze jakieś zastrzeżenia? Słabo przyspiesza, dławi się, cokolwiek? Sory karol ale ja go nie katuje. Właśnie chce żeby wiecej szedł na obrotach. Ty tego nie rozumiesz. Jezeli na biegu jałowym ma 7 tys. obrotów i na 6 biegu ma 7 tys obrotów przy 80 km/h to on właśnie sie zagrzewa. Jeżeli bedzie miał jeszcze zapas obrotów to spokojnie bedzie można jeździć. Kapujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 na maxa da sie rozkulac do ponad 90 dyszek przy 10 tys-11 tys obrotach, wiec jak na 80 ccm taki max to zdecydowanie cos nie tak. no to u mnie jest podobnie, a ja mam 50ke a nie 80ke jak kris02. Co prawda mam sportowy tłumik, ale to i tak 30 cmm mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 trajka66 napisał:na maxa da sie rozkulac do ponad 90 dyszek przy 10 tys-11 tys obrotach, wiec jak na 80 ccm taki max to zdecydowanie cos nie tak. no to u mnie jest podobnie, a ja mam 50ke a nie 80ke jak kris02. Co prawda mam sportowy tłumik, ale to i tak 30 cmm mniej Wiec co to wszystko jest źle? Jutro tj w sobote jade do mechanika. Zobaczymy co zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Właśnie wróciłem. Okazało sie że musze wymienic moduł na nowy ale odblokowany. Cewka i wszyskie sterowniki są ok. Mechanik założył na chwile moduł od opla. Obroty poszły do 10 tys. Ale nie bede jezdził na module od opla. Teraz bede sukał modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Właśnie wróciłem. Okazało sie że musze wymienic moduł na nowy ale odblokowany. Cewka i wszyskie sterowniki są ok. Mechanik założył na chwile moduł od opla. Obroty poszły do 10 tys. Ale nie bede jezdził na module od opla. i ile zaplacisz za modul ?jakby dawal za darmo modul od opla to ja bym bral ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Właśnie wróciłem. Okazało sie że musze wymienic moduł na nowy ale odblokowany. Cewka i wszyskie sterowniki są ok. Mechanik założył na chwile moduł od opla. Obroty poszły do 10 tys. Ale nie bede jezdził na module od opla. i ile zaplacisz za modul ?jakby dawal za darmo modul od opla to ja bym bral :Pmi w moim bylym MBX poszedl modul to za naprawe zaspiewali 260 zl, a za nowy okolo 500 w gore ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Tylko moduł od opla jest troche wiekszy nie miałbym gdzie go włozyc. Wole zamontowac oryginalny żeby nic sie nie spie...... Mam na oku od kumpla moduł odblokowany. Moze wymieni sie za mój zablokowany. Na bank cos znajde. Tylko troche poczekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 ej przeciez w MBX pod bakiemjest w ch*** miejsca, mi sie spokojnie zmiescila centralka alarmowa! wiec nie mow ze od opla modul sie nie zmiesci :/A kumpel musialby byc dziweny jezeli by sie wymienil ;) lepiej idz do serwisu to powinni ci odblokowac modul :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 W dt moduły można odblokowac i to kosztuje koło 200zł czyli w MBX też sie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Tomcio słuchaj dzwoniłem do serwisu. Mówia ze moduł odblokowuje sie poprzez założenie nowego odblokowanego. Nowy kosztuje 600 zł. Wiec nie stac mnie narazie. Modułu od Opla nie chce wkładac bo może mi coś zje...ć. Kupel kupił MBX na części i ma odblokowany moduł chce sie ze mną zamienic bo mój zablokowany chce włożyc do jakiegos skutera marki Honda. Mówi że mu sie przyda. Więc do serwisu nie mam co isc. W poznaniu jest tylko moto-rex czyli serwis hondy. Musze znaleść jakis uzywany odblokowany moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Mówia ze moduł odblokowuje sie poprzez założenie nowego odblokowanegoMówią tak bo chę zarobić. W DT niby też si enie dało odblokować a wszycy to robią. NIe szukaj servisu hondy tylko uniwersalnego a najlepiej elektronika lub elektomechanika. Jak jesteś z Poznania to pogadaj z Dominikiem Z HRG on pewnie będzie wiedizał gdzie takie rzeczy robia. - To oczywiście jakby sie kumpel z Tobą nie zamienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Mówią tak bo chę zarobić. W DT niby też si enie dało odblokować a wszycy to robią. NIe szukaj servisu hondy tylko uniwersalnego a najlepiej elektronika lub elektomechanika. Jak jesteś z Poznania to pogadaj z Dominikiem Z HRG on pewnie będzie wiedizał gdzie takie rzeczy robia Jasne. Dzieki za rade. Ale przecież nie pojade do serwisu i nie powiem że zdejmuje sie blokade elektronicznie nie zamieniając na inny odblokowany. Zaraz pisze do Dominika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Mi jak sie spalil modul to wszedzie mowili ze musze kupic nowy, a poszedlem do normalnego serwisu MOTCYKLOWEGO i za naprawe chcieli 260 zl ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Niestety Strzalek_t Dominik nic nie wie, ale dał mi namiary na jednogo gościa może on bedzie coś wiedział, ale wątpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.