Skocz do zawartości

skrzynie biegów Junak


viader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poszukuję osób które znają się na skrzyni biegów Junaka M10... z Jaworzyny Śląskiej lub okolic.. bo tutaj stoi mój sprzęt.. nie wiem.. coś z nią jest nie tak - a ja się na tym nie znam :/ proszę o pomoc :-( ... przypouiszczalnei jest źle poskładana... ja przy niej nie majstorwałem... ale widziałem że zębatki są w dobrym stanie.. i w ogóle.. ale coś nie tak jeżeli chodzi o wchodzenie biegów :/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke malo danych jesli chodzi o ta skrzynie i jej stan :? Powiem ci ze skrzynia junakowa naprawde jest bardzo prosta do zlozenia i nie ma tu wielkich mecyji 8) Jedyny problem to stan techniczny jej elementowno i prawidlowe jej wydystansowania, to nie jest naprawde wcale takie proste i latwe jakby sie moglo wydawac .... Kolejnym newralgicznym jej elementem, choc nie bezposrednim jest automat zmiany biegow, sugerowalbym jemu sie przyjzec dokladnie niz wieszac psy na samej skrzyni :clap: Aleto jak mowie za malo danych zeby moc cos dokladniej powiedziec....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm no mi skrzynia wydaje się w porządku... wszystkie koła są oki.. wałki tak samo.. z tego co słyszałem to nie można zmieniać biegów w janku jak silnik nie pracuje... ustawiałem skrzynię według serwisówki.. tzn zmieniacz biegów... i wałek sprzynie nie ustawia się dokłądnie w tych ustawieniach w jakich powinna - przynajmniej tak mi się wydaje.. i przede wszystkim.. jak ustawiałem - to miało być na luzie... więc ustawiłem ten wałek tak.. ale wciaż przy poruszaniu starterem ciągneło mi łańcuch tzn zębatkętylną.. jaka może być przyczyna?? tzn domyślam się że coś jest źle złożone.. z tego co czytałem to pewnie te podkładki... tyle że ja się na tym nie znam.. i skrzynie nie rozbierałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj co masz na mysli piszac ze ze zmiana biegow jest cos nie tak, bo to troszke za malo zeby cokolwiek madrego powiedziec :) Z ta zmiana biegow na nei pracujacym silniku to jest nie tak, poprostu ciezej jest wrzucc bo zebatki nie pracuja, wystarczy pokrecic tylnym kolemi mozesz sobie biegi do woli zmieniac :lol: Z tego co piszesz to wyglada ze jest na biegu i poprostu nie mozesz wrzucic na luz. Sproboj jak napisalem zrobic kolo tylne do gory, aparat ustawiony rawidlowo,zakrecic kolem i wajcha wyszukac luz....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no właśnie o to chodzi że ja właśnie miałem zębatki w ruchu... pracowały i tak zmieniałem biegi - któe zdawały się wchodzić prawidłowo... ale gdy wałek (ten przy czujniku luzu - ta blaszka) był ustawiony że powinen być luz ale wciaż mi ciągneło łańcuch zębatką zdawczą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...