zbyhu Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Czolem! Przestaly mi przychodzic powiadomienia z tego tematu i myslalem, ze umarl.A tu mila niespodzianka :clap:.Dzieki za rady! To mnie zmartwiliscie tym lancuchem, ze moze miec az tak powazne skutki jego eksploatacja...A lancuch jest bardziej wyciagniety w miejscu, w ktorym pekl. Dokladnie na zapince, ktora osobiscie montowalem...No nic. Trzeba bedzie ograniczyc jezdzenie i zbierac na lancuch :clap:.Piotrze - sprawdze ta gume, jak radzisz... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Jeżeli znajdziesz taki luz to natychmiast do wymiany.To jest główny powód nierównomiernego zużycia łańcucha To ja sie tu niezgodze!W XJ mialem nowka gumki i byl tam delikatny luz , nie ze mozna tym ruszach pol metra ale dalo sie wyczuc min luz na zebatce.A jak wszyscy wiedza zrobilem na tamtym lancuchu sporo ponad 10tys km i nic sie nierownomiernie nienaciaga a co lepsze lancuch tez sie nie zuzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Jeżeli znajdziesz taki luz to natychmiast do wymiany.To jest główny powód nierównomiernego zużycia łańcucha To ja sie tu niezgodze!W XJ mialem nowka gumki i byl tam delikatny luz , nie ze mozna tym ruszach pol metra ale dalo sie wyczuc min luz na zebatce(przy tych gumkach).A jak wszyscy wiedza zrobilem na tamtym lancuchu sporo ponad 10tys km i nic sie nierownomiernie nienaciaga a co lepsze lancuch tez sie nie zuzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 sprawdź najpierw gumę pod tylną zębatką tzw. absorber. Czy zębatka tylna jest oprawiona na sztywno czy możesz nią poruszać kilka stopni w lewo i prawoczy w kazdym moto sa te absorbery? ja mam dt 125 i chyba tego nie mam ;) moja zebatka jest mocowana srubami bezposrednio do piasty help me, w piatek zalozylem nowy zestaw i nie chce żeby mi padl po tygodniu robiac przy tym wiele wszkod.... Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 ponawiam pytanie, czy w DT 125 i innych takich malych pojemnosciach są te absorbery (gumki pod zebatkami) :?: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Ja w charcie mam ;) A wyglada to tak:http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=348 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spart70 Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Kazda opona nowa jest pokryta cala cera. Jest ona nakladana dla konserwacii gumy swiatlo, powierze , wilgoc. Za kazdym razem jak sie zaklada nowe opony powinienes ich umyc srodkiem odtuszczajacym, cos do myca motocykli bardzo brudnych. Jezeli chodzi o lancuch, posdstawowy blad ktory popelnia 90 % motocyklistow czesc z lenistwa czesc z braku infotrmacii, to wlasciwa konserwacja8smarowanie) sprayem.Jezeli masz ochote jest napisane pare sow na ten temat na mojej stronie "Pomocna dlon" www.motospart.netja zrobilem na lancuchu VFR 40 000 km i jeszcze jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.