witek Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Potrzebne mi sa dane regulacyjne pieknego wynalazku pt. BSA 600 rocznik 1964 :roll: Prosze pomozcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Jakie dane regulacyjne i jaka BSA, bo 600 to chyba nigdy nie zrobili.Jak masz zdjecie to zapodaj link - powiem co to jest. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Piekna maszynka ,stoi wlasnie u mnie na warsztacie ,11 lat stala w piwnicy (na szczescie cieplej i suchej) po smierci wlasciciela.Kupil to ,prawnik ktory prowadzil sprawy spadkowe (na pewno za psie pieniadze} O dziwo posiada tabliczke znamionowa poj.silnika,to 569ccm ,dwa cylindry w rzedzie,oczywiscie starter po przecienej stronie itd. Chodzi mi o luzy zaworowe i kat wyprzedzeni zaplonu. Motorek o dziwo pali ,ale strasznie klepie .Ma tez uszkodzony z jednej strony emblemat ,to znaczy jest tylko polowa zlotej gwiazy i brakuje literki A i skrzydla .Moze ktos ma :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 Dziwna sprawa z ta pojemnoscia, czy jest moze jakies oznaczenie modelu lub moze masz pojemnosc silnika oznaczona na ktoryms z karterow ?Czy silnik jest zespolony ze skrzynia biegow czy nie ?Jezeli jest zespolony to wspolny karter powinien wygladac jak przerosniety Junak, moze tylko bardziej jajowato od strony rozrzadu.2 cylindrowe BSA - starsze oznaczone A7 ( 499 ccm ) i A10 ( 654 ccm ) mialy silnik oddzielny od skrzyni biegow, ale ich produkcja skonczyla sie w 62r.Od tego roku firma zaczela produkowac modele A50 i A65 z silnikiem zblokowanym ze skrzynia.Mam dane tych pozniejszych modeli i te ci podam.A wiec przerwa na elektrodach swiecy to 0.5 - 0.6 mm, przerwa na przerywaczu 0.3 - 0.4 mm, luzy zaworowe to ssanie - 0.05 mm, wydech - 0.10 mmUstawienie statyczne zaplonu:polozenie tloka - 7.22 mm przed GMPpolozenie walu - 34 stopnie przed GMP Olej silnikowy - 20W50 5 us / 4 imp pints Skrzynia - SAE 90W - 490 ccmSprzeglo - SAE 10W30 - 140 ccmLagi przedniego zawieszenia - SAE5W - 190 ccm kazda. Jezeli wlasciciel chce uruchomic i jezdzic to powiedz mu ze po tak dlugim staniu motocykl wymaga pelnego przegladu a silnik musi zostac rozebrany w celu wyjecia filtru olejowego z walu, ktory prawdopodobnie zabity jest zestalonym szlamem.Jezeli to nie zostanie zrobione to natychmiast poleca panewki korbowodowe, i zaraz potem czopy walu bo nie dostana olejenia. Zastanawiam sie czy to wlasnie nie stalo sie po uruchomieniu motocykla i to klepanie ktore slyszysz jest klepaniem panewek a nie zaworow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 PS. Kupienie emblematu u mnie ( Kanada ) nie jest problemem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek Opublikowano 19 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2005 Serdeczne dzieki , na razie rozbieramy silniczek ,co do klepania ,chyba miales racje,nie sa to zawory. Co do daty produkcji na .razie wychodza same jaja ,ale silniczek jest razem ze skrzynia. Pewien stary motomaniak z Angli twierdzi ,ze tego wyprodukowali tylko tysiac sztuk. Odezwe sie w poniedzialek na razie pozdrawiam i dziekuje. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.