Skocz do zawartości

Intruder 1500 - biegi


wawrzyn15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

noo ze silnik gasnie zaraz po rozruchu to normalne te intrudery to sie dlugo nagrzewaja !!!

 

cierpliwosci brachu to nie szlifiera rozgrzewanie motocykla to tez fajna sprawa :D

 

jak bedzie cieplej problem bedzie mniej dokuczliwy

FXST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intruder rozgrzewa się dosyć szybko (tzn jak kazdy inny motocykl). 30 sekund Ppo odpaleniu na ssaniu chowamy ssanie i niema prawa zgasnąć. Jest tylko jeden warunek - dobrze wyregulowane gaźniki. A Ty Niedźwiedź masz źle wyregulowany gaźnik. Słychać jak strzela....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

halo

i mi sie tez zaczal slizgac...

a temet podkladek zdech.

zaden z panow nie robil tego jeszcze?

i na marginesie dodam ze po zalozeniu k&n i dynojetow

chleje jakby go obejsrauo 9,5 do 10...w miescie ofkors.

czy sprawa do wyregulowania?..chyba tak, tylko u kogo?

bo jak ma tak zostac , to wracam do gryginalnych dyszek

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem te podkładki. Jak się sprężę to zrobię kilka kompletów tych podkładek. Ewentualnie można ząłożyczwykłe płaskie podkładki 8mm (czy 10mm - niepamiętam już). Po drobnych przeróbkach też pasują. Tyle, ze jak ząłoży się jednąto jest za słabo a jak dwie to bardzo cięzko wcisnąc sprzęgło (jazd po miescie robi się mocno uciążliwa).

 

9 litrów to w dosyć sporo ale czy za dużo to niewiem.... Ja niemierzę spalania w mieście bo tylko mnie to denerwuje. Napisz ile pali Ci w trasie i jakie te K&N założyłeś (poza tym jakie wydechy, jakie dysze w gaźniku itp).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pomiarami w trasie strasznie cienko w tym sezonie. czasu brak

moze w ten weekend sie uda gdzies dalej kulnac to napisze co sie okaze

k&n sa chyba standardowe do vs-a.

w kazdym razie jak zamawialem to nie przedstawiono mi innej opcji

maja symbol su-1487

co do dysz, to sa dynojety

maja w instrukcji tez jakis symbol i info ze sa do europejskiej wersji.

oraz stage 1- moze to istotne- nie wiem

no i wydechy oryginalne zmodyfikowane tylko wiertlem 8 lub 10, trzykrotnie kazdy (troche sie dzwiek poprawil)

wiem ze powinienem zmienic na jakies bardziej przystosowane , ale nie znalazlem zadnych ktore by mi sie podobaly...jakies za malutkie sa

moze jest sposob zeby fabryczne dostosowac jakos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyno Jet kit niezawiera zadnych dysz tylko iglice. Na 99% masz za bogatą mieszankę. Poza tym te modyfikacje które porobiłeś są bardzo trudne do zestrojenia :P Przerabiałem już ten sam temat. Wykręć świece i zobacz jaki mają kolor. Być może pomogłoby delikatne podregulowanie śrub składu mieszanki. Albo przestawienie iglic o jeden ząbek do góry (zubożenie mieszanki). Ewentualnie możesz zrobić z STAGE 1- STAGE 2 powiercić więcej dziur w airboxach żeby moto się nie dławiło.

 

Również wydech jest zbyt przydławiony (IMHO).Dziury w tej zaślepce tylko w minimalnym stopniu poprawiają "przepustowośc" wydechu. Jest fajny sposóbna przerobienie oryginalnego wydechu ale jest dosyć skąplikowany. Trzeba wyciąć całe bebechy z oryginalnych tłumików i wspawać tam 2 calowe rury (i założyć jakieś tłumiki aftermarket). Działa to naprawdę dobrze. Z tym, że musisz zmienić wtedy dysze główne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czekaj no czekaj...

jak to same iglice?

w tym zestawie byly dwa komplety ...czegos tam:) czyli w sumie cztery sztuki tych mosieznych cyckow z dziurka:)

wrzucilem fotke:

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=558

i ten mosiezny dinks ni cholery mi na iglice nie wyglada

oprocz tych dwoch elementow jeszcze jakies duperele..podkladki i wiertelko :mrgreen:

a to co napisales o rurach to mi sie podoba

tylko potrzebowalbym magika co mi to zrobi pieknie...masz jakis namiar moze?

 

i wogole dzieki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo dziwne. Ja miałem w zestawie same iglice. Ale ja miłem zestw dla wersji USA może cyzmś się oneróżnią (tymi dyszmi właśnie).

 

W takim wypadku możesz mieć zaduże dysze. Mi VS pali poniżej 6l/100km nawet przy ostzrejszej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze po modyfikacjach tyle Ci pali..

to bardzo optymistyczne:)

a ja dzis troche zwatpilem w slufsznosc mojego tuningowania bo dostalem w dupsko az sie zadymilo... hehe

od kumpla co jezdzi tez vs em tyle ze 4 biegowym z 93 roku.

bez przerobek.

ze radosc mu sprawilem okrutna, nie musze dodawac

powiedz jeszcze czy wiesz komu mozna by powierzyc przerobke wydechow wg. Twojej receptury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś masz skaszanione z tym tuningiem. Niemiałem okazjisię jeszcze pościgac z 4 biegowym VSem ale myślę, ze nie był by dla mnie problemem :twisted:

 

Mam takiego znajomka który by mógł się tym zająć. Nawet dwóch znajomków. Jeden to Michał z Kuźni Motocyklowej. A drugi to mój sąsiad (niemalże :P ). Mój "sasiad" zrobi to za naprawdę małe pieniądze z tym, że musisz mu dostarczyć wydechy. Jak bede się z nim widziałł to powiem mu co trzeba zrobić i dam Ci cynk ile to mogło by potrwać (być może uwinie się z tym w jeden dzień).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...