Niedzwiedz Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 noo ze silnik gasnie zaraz po rozruchu to normalne te intrudery to sie dlugo nagrzewaja !!! cierpliwosci brachu to nie szlifiera rozgrzewanie motocykla to tez fajna sprawa :D jak bedzie cieplej problem bedzie mniej dokuczliwy Cytuj FXST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 tak- intruz nauczyl mnie juz cierpliwosci...A rozgrzewanie sprzeta jest szczegolnie fajne poznym wieczorem, gdy budze sasiadow w bloku, a pies na parkingu strzezonym slyszac pracujaca V-ke wpada w szal... :D :twisted: :!: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Intruder rozgrzewa się dosyć szybko (tzn jak kazdy inny motocykl). 30 sekund Ppo odpaleniu na ssaniu chowamy ssanie i niema prawa zgasnąć. Jest tylko jeden warunek - dobrze wyregulowane gaźniki. A Ty Niedźwiedź masz źle wyregulowany gaźnik. Słychać jak strzela.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 a to ja wiem bo od zmiany wydechu jeszcze go nie robilem he he he :D a przezemnie to juz jakis sflutrowany sasiad juz zawalu malo nie dostal myslal ze niemcy znowu na polske napadli !!!!!! Cytuj FXST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 to ze intruz rozgrzewa sie szybko to ja wiem. Moj odpala nawet bez ssania i trzyma obroty. Ale moim problemem jest gasniecie przy wrzucaniu jedynki jak jest zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 haloi mi sie tez zaczal slizgac...a temet podkladek zdech.zaden z panow nie robil tego jeszcze?i na marginesie dodam ze po zalozeniu k&n i dynojetowchleje jakby go obejsrauo 9,5 do 10...w miescie ofkors.czy sprawa do wyregulowania?..chyba tak, tylko u kogo?bo jak ma tak zostac , to wracam do gryginalnych dyszekpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Ja zakładałem te podkładki. Jak się sprężę to zrobię kilka kompletów tych podkładek. Ewentualnie można ząłożyczwykłe płaskie podkładki 8mm (czy 10mm - niepamiętam już). Po drobnych przeróbkach też pasują. Tyle, ze jak ząłoży się jednąto jest za słabo a jak dwie to bardzo cięzko wcisnąc sprzęgło (jazd po miescie robi się mocno uciążliwa). 9 litrów to w dosyć sporo ale czy za dużo to niewiem.... Ja niemierzę spalania w mieście bo tylko mnie to denerwuje. Napisz ile pali Ci w trasie i jakie te K&N założyłeś (poza tym jakie wydechy, jakie dysze w gaźniku itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 z pomiarami w trasie strasznie cienko w tym sezonie. czasu brakmoze w ten weekend sie uda gdzies dalej kulnac to napisze co sie okazek&n sa chyba standardowe do vs-a.w kazdym razie jak zamawialem to nie przedstawiono mi innej opcjimaja symbol su-1487co do dysz, to sa dynojetymaja w instrukcji tez jakis symbol i info ze sa do europejskiej wersji.oraz stage 1- moze to istotne- nie wiemno i wydechy oryginalne zmodyfikowane tylko wiertlem 8 lub 10, trzykrotnie kazdy (troche sie dzwiek poprawil)wiem ze powinienem zmienic na jakies bardziej przystosowane , ale nie znalazlem zadnych ktore by mi sie podobaly...jakies za malutkie samoze jest sposob zeby fabryczne dostosowac jakos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Dyno Jet kit niezawiera zadnych dysz tylko iglice. Na 99% masz za bogatą mieszankę. Poza tym te modyfikacje które porobiłeś są bardzo trudne do zestrojenia :P Przerabiałem już ten sam temat. Wykręć świece i zobacz jaki mają kolor. Być może pomogłoby delikatne podregulowanie śrub składu mieszanki. Albo przestawienie iglic o jeden ząbek do góry (zubożenie mieszanki). Ewentualnie możesz zrobić z STAGE 1- STAGE 2 powiercić więcej dziur w airboxach żeby moto się nie dławiło. Również wydech jest zbyt przydławiony (IMHO).Dziury w tej zaślepce tylko w minimalnym stopniu poprawiają "przepustowośc" wydechu. Jest fajny sposóbna przerobienie oryginalnego wydechu ale jest dosyć skąplikowany. Trzeba wyciąć całe bebechy z oryginalnych tłumików i wspawać tam 2 calowe rury (i założyć jakieś tłumiki aftermarket). Działa to naprawdę dobrze. Z tym, że musisz zmienić wtedy dysze główne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 ale czekaj no czekaj...jak to same iglice?w tym zestawie byly dwa komplety ...czegos tam:) czyli w sumie cztery sztuki tych mosieznych cyckow z dziurka:)wrzucilem fotke:http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=558i ten mosiezny dinks ni cholery mi na iglice nie wyglada oprocz tych dwoch elementow jeszcze jakies duperele..podkladki i wiertelko :mrgreen: a to co napisales o rurach to mi sie podoba tylko potrzebowalbym magika co mi to zrobi pieknie...masz jakis namiar moze? i wogole dzieki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 aaa, no i wyszlo mi ze w trasie dosc spokojnej ok 6,6l. na stowke i ponad 10 l. w miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Ooo dziwne. Ja miałem w zestawie same iglice. Ale ja miłem zestw dla wersji USA może cyzmś się oneróżnią (tymi dyszmi właśnie). W takim wypadku możesz mieć zaduże dysze. Mi VS pali poniżej 6l/100km nawet przy ostzrejszej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 rozumiem ze po modyfikacjach tyle Ci pali..to bardzo optymistyczne:)a ja dzis troche zwatpilem w slufsznosc mojego tuningowania bo dostalem w dupsko az sie zadymilo... heheod kumpla co jezdzi tez vs em tyle ze 4 biegowym z 93 roku.bez przerobek.ze radosc mu sprawilem okrutna, nie musze dodawacpowiedz jeszcze czy wiesz komu mozna by powierzyc przerobke wydechow wg. Twojej receptury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Coś masz skaszanione z tym tuningiem. Niemiałem okazjisię jeszcze pościgac z 4 biegowym VSem ale myślę, ze nie był by dla mnie problemem :twisted: Mam takiego znajomka który by mógł się tym zająć. Nawet dwóch znajomków. Jeden to Michał z Kuźni Motocyklowej. A drugi to mój sąsiad (niemalże :P ). Mój "sasiad" zrobi to za naprawdę małe pieniądze z tym, że musisz mu dostarczyć wydechy. Jak bede się z nim widziałł to powiem mu co trzeba zrobić i dam Ci cynk ile to mogło by potrwać (być może uwinie się z tym w jeden dzień). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 22 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2005 to git byloby.jak sie uda to na najblizszym bajzlu kupie wydechy i mozna dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.