Skocz do zawartości

Której klasy śruby wybrać ??


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie sprawdzałem na XJ-cie' date=' u mnie kierownica jest mocowana do półki śrubami klasy 12,9

jeszcze jedno te cyfry nie oznaczaja twardości tylko 1/10 wytrzymałości na rozciaganie - ta pierwsza,

a ta po przecinku stosunek granicy plastyczności do wytrzymalości na rozciągania[/quote']

 

to prawda, ale reasumując przekłada się to na twardość śruby czyli min wytrzwałość na skręcenia, rozciąganie wibracje i inne takie - generaklnie wytrzymałość :(

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy myslicie ze ktos tam u producenta siedzi oblicza to wszystko testuje ' date=' a w koncu wystarczyloby wstawic wszedzie 8.8 i po sprawie ?

A jak Ci się wydaje ?

to nie nasz polski burdel gdzie można wszystko załatwić.

Dziwię się ,że to pisze człowiek będący na zachodzie.

A może tylko tak napisał? bo to ładnie wygląda.

Byłeś kiedyś na technicznym przeglądzie motocyklem w niemczech?[/quote']

 

 

@Piotr

 

pewnie ze bylem na przegladzie, ale co masz teraz na mysli z tym przegladem ?

Przeciez na przeglaadzie nikt nie sprawdza jakie sruby masz w moto i czy odpowiadaja originalom.

Mi chodzilo o to ze w zaleznosci od obciazenia sa tez rozne sruby wykorzystane.

Zreszta co Ci bede tlumaczyl, ty sie na tym znasz pewnie lepiej jak ja ;)

Czy mowi ci cos,

Sruby "ALOC" ktorymi sa tarcze hamulcowe np. w Hondzie przykrecone ?

Czy tam wstawilbys w zamian standartowe sruby 8.8 :?:

Ja nie.

Ale jak zawsze mowie, kazdy niech robi tak jak uwaza, ja uwazam ze jak sie wydaje na np. nowy moto prawie 12000 € to nie powinno sie oszczedzac na wlasnym bezpieczenstwie (i innych) bo jedna srubka za kilka zlotych moze kosztowac zycie, a to jest bezcenne.

 

pozdrawiam

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uwazam ze jak sie wydaje na np. nowy moto prawie 12000 € to nie powinno sie oszczedzac na wlasnym bezpieczenstwie (i innych) bo jedna srubka za kilka zlotych moze kosztowac zycie' date=' a to jest bezcenne.[/quote']

 

zgadzam sie! na tym nie ma co oszczedzac, tym bardziej ze ta srubka nie trzyma lusterka tylko cos wazniejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......sruby' date=' ktore mocuja silnik do ramy, a zarzem sa punktem mozowania dla gmoli......[/quote']

 

Tymi gmolami bym sie nie przejmowal, w dzisiejszych motocyklach prawie zawsze silnik jest elementem nosnym razem z rama, tak ze te sruby beda nie tylko gmole trzymac ale one trzymaja jakby caly moto w kupie.

Czyli; zadnych eksperymentow - kup originaly (jezeli juz musisz je wymienic :roll: )

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...