Gość KAPER Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Witam Mam problem z iskrą (brak jej) w Suzuki GSX600F `90 Oki. Problem polega na tym że: - moto mam od trzech tygodni - koleś od którego to kupiłem zmienił silnik na 2002 (chyba GSF ??? - wszystko wskazuje na to że jest to Bandit , gdyż dostałem od niego instalacje i pasuje do tego silnika)- koleś żałował 500 zł, żeby mu przełożyli silinik w serwisie i sam go przekładał (przynajmniej tak mówił)- zrobił to, ale instalacja została ta sama (czyli od 1990)- ja kupiłem to od niego za chyba śmieszne pieniądze (4000 zł), dostałem tą orginalną instalację i moduł (chyba ???) i przełożyłem ją- troszkę musiałem zniszczyć tą starą bo kostki nie pasowały na lampy, kierunki, zegary itp. więc przelutowałem kostki do tej nowej instalacji- wszystko działa ok. (kontrolki , światła, sygnał, rozrusznik itp.) - ale brak iskry Instalacje przekładałem ponieważ w tym nowym silniku jest inny moduł i czujnik położenia przepustnicy, na starym jak się dodawało gazu do lekko się dławił i nie chciał się wkręcać od razu tylko tak sobie prykał, na obrotach powyżej 8000 było już ok. ale od 1500 do 8000 był koszmar - i to było przyczyną mojego postępowania. Może ktoś zna jak zrobić tylko sam obwód na iskrę i dalej bym sobie już resztę podłączył. KAPER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 ja tam z elektryki to tylko podstawy mam ,ale mysle ze musisz sk0ombinowac schemat instalasji i wtedy cos pewnie wymyslisz jak jestes bystry to dasz rade :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Sprawdz jeszcze raz połączenia instalacji z cewkami zapłonowymi, oraz czy wszystkie kostki pospinałeś, może gdzieś ci się jakaś schowała i wisi se rozpięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 jak cos ostro pkreciles to mogles spalic modul zaplonowy lub cewki :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Przeluz modul od starego i sprawdz czy jest iskra jak nie to przeloz cewki, sprawdz tez w odwrotnej kolejnosci. Bo moze koles ci dozucil troche zlomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.