Skocz do zawartości

Junak - regeneracja zaw. przedniego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

musze cos wyjasnić .

zawieszenia z junaka nie znam z autopsji - regenerowałem swoje zawieszenie w emce , które jest poniekąd prawie identyczne i w swoich poszukiwaniach bądż co bądż nie małych znalazłem żródła mówiące o stosowaniu żeliwa właśnie na tuleje zawieszenia w większości typów amorów w latach przed i powojennych.

i tu nazwa junaka pojawiła się w ustach osoby która w moich oczach była wyrocznią w sprawach ślusarsko -mechanicznych i przez wiele lat prowadzi zakład szlifierski wałów , tuleji , gniazd i wszystkiego co z motoryzacją związane.

człowiek ten zaopatruje do tej pory wszystkie większe kluby żużlowe w swoje usługi - a swojego czasu gdy jeszcze wiekiem młodszym sie cieszył uczestniczył w wyścigach .

w sumie może być ,że materiał jest inny w junaku niż powinien ( bo dodać tu musze że brąz szybciej wyciera stal niż żeliwo - jest to praktycznie sprawdzone na prowadnicach zaworowych).

 

więc moich słów nie bierzcie jako pewnik , choć pewny jestem ,że żeliwo właściwsze jest , aczkolwiek trudniejsze do zdobycia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze cos wyjasnić .

zawieszenia z junaka nie znam z autopsji - regenerowałem swoje zawieszenie w emce ' date=' które jest poniekąd prawie identyczne i w swoich poszukiwaniach bądż co bądż nie małych znalazłem żródła mówiące o stosowaniu żeliwa właśnie na tuleje zawieszenia w większości typów amorów w latach przed i powojennych.

i tu nazwa junaka pojawiła się w ustach osoby która w moich oczach była wyrocznią w sprawach ślusarsko -mechanicznych i przez wiele lat prowadzi zakład szlifierski wałów , tuleji , gniazd i wszystkiego co z motoryzacją związane.

człowiek ten zaopatruje do tej pory wszystkie większe kluby żużlowe w swoje usługi - a swojego czasu gdy jeszcze wiekiem młodszym sie cieszył uczestniczył w wyścigach .

w sumie może być ,że materiał jest inny w junaku niż powinien ( bo dodać tu musze że brąz szybciej wyciera stal niż żeliwo - jest to praktycznie sprawdzone na prowadnicach zaworowych).

 

więc moich słów nie bierzcie jako pewnik , choć pewny jestem ,że żeliwo właściwsze jest , aczkolwiek trudniejsze do zdobycia .[/quote']

 

Musze tutaj troche uscislic fakt powolywaniesie na zgola chocby najlepszych mechaniorow :roll: To, ze w innych sprzetach bylo montowane to i owo nie znaczy to wogole, iz w danym konkretnym przypadku identyczne rozwiazanie zostalo powielone. Chetnie dowiem sie z jakiego zrodla czerpal kolega informacje na temat zeliwnych tulei w przednim zawieszeniu junaka :clap: O zeliwie w junaku slysze juz od dawna, moze nie tyle w przednim zawieszeniu, bo to po raz pierwszy ujrzaly moje, oczy ale o zeliwnych prowadnicach i gniazdach juz od wielu super znawcow regeneracji glowic slyszalem, a jak sie okazuje jest to zupelna nieprawda. Jak juz powtarzam kilka przednich widelcow regenerowalem i nie wydaje mi sie aby poza fabrka ludzka reka je tykala i co wazne wszedzie napotykalem tuleje brazowe 8) Z tym pytanie uderzylem rowniez do kilku naprawde powaznych jegomosci zajmujacych sie junakiem juz kilka ladnych lat i o zeliwie nikt nie slyszal, nawet we wczesnym etapie produkcji :? wiec moze to, ze zeliwo bylo stosowane w wielu motocyklach przed i powojennych wcale nie oznacza, iz musialo znalezc zastosowanie w junakach...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...