Gość marcpol Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 chciałbym wam przedstawic mój pomysł na tuning motoryny :wink: -nowy silnik(DEZAMET typ 019) 3 biegi-gaźnik od jawy 350-filtr storzkowy(nie wiem jak sie to pisze :flesje:)-wydech taki z dyfuzorem jak do simsona tyle ze z obcientąkońcówka tłumiąca a z zamontowaną własnej roboty-cylek 60cc z polerka-planowanie głowicy-owiniencie całej ramy żywica poliestrowa ze szkłem dla wzmocnienia konstrukcji. (a na spawach podójnie)-wywalenie wszystkich niepotrzebnych plastików,kolanko wydechu zrobic z zywicy i szkła(lekkie i nietopliwe:DCo wy o tym sadzicie?? Coś może jeszcze dodać?? Inna nazwa proponowanych przez Ciebie przeróbek to agrotunning, 1. Silnik dość awaryjny (jak romet), skrzynka biegów nie wyszła polski inżynierom w tym silniku zbyt dobrze, chociaż przy dobrej regulacji i dobry stanie automatu powinno być ok. 2. Na tym gaźniku nawet nie odpalisz rometa 3. ż; Pewnie ten za 30 pln :icon_mrgreen: 4. Za wiel nie wiesz o funkcji układu wydechoweg 7. Myśle, że ta żywica nie spełni swojej roli. Tu masz poradnik http://www.wtm.yoyo.pl/poradnik.html Ogólnie wieś śpiewa i tańczy :biggrin: 1.Buduje ta motorynke tylko po to zeby sie czasem pobawic. 2.Żywiaca ze szkłem jest bardzo lekka i wytrzymała jak ja sie umie nakładać. Wystarczy paski szkła nasaczyc mała iloscia zywicy i gra. Potem na maxa mocno owinac i zetrzec to co zostało. Mozna owinac to jeszcze takim materiałem w który wsiakne kojejna porcja zywicy. Potem taśma klejaca i odstawiamy na 24h do pełnego utwardzenia i leciutkie i mocne 3.Epoksydowej prawie nie da sie nadtopic. (probowałem zapalniczka i lutownica gazową) 2. Pewnie jesteś "miszczem" :lapad: w nakładaniu żywicy. 3. Prawie robi... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 http://www.skutery-motocykle.pl/forum/viewtopic.php?t=2374 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.