Manulo Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 mam romecika kadeta z którym mam więcej problemów niż jazdy, ale do rzeczy nie chce odpalić. benzyna jest, iskra jest a motorek zachowuje się tak jakby chciał ale nie może :) pomocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 Silnik masz 3 biegowy jezeli tak to ja taki mialem w motorynce na poczatku tez mialem tak jak ty a sprawdzales czy gaznik ejst czysty ?? Mozesz tez kondensatro wymienic droga sprawa to nie jest ,ale moze pomoc zaplon musi byc dobrze wyregulowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 5 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 DEzięki za radę mój jest niestety 2 biegowy.ale zrobię tak jak mówisz a tak bajdałej co to jest kondensatro :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 KOndensator to jest w iskrowniku jak zdejmiesz koło magnesowe to bedzie taki walec z kablem wystajacym ze srodka najczesciej czarnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Nie chce Cię zniechęcać czy obrażać ale lepiej poszukaj jakiegoś znajomego znającego się coś niecoś na silnikach. Po co uczyć się na własnych błędach lepiej posłuchać kogoś z większa praktyką. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 5 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 nie przesadzajmy ostatnio nawet odkręciłem tłumik żeby go oczyścić :) (ale ze mnie fachowiec :D )a tak naprawdę to mam kumpla który się na tym co nieco zna więc jego poproszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Tylko pamietaj zeby nie sciać ani nie zgubic klina z walu pod kołem magnesowym bo bedziesz musial dorabiac ,albo kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 11 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Redas mógłbyś skrobnąć coś więcej o swojej motorynce? Gdzieś słyszałem o tym cudzie z 3 biegami ale nic więcej nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Prosze bardzo Motorynka byla z 89 roku ale zalozylem okragly zbiornik ze starej motorynki wymienilem sie na ten nowy bo okrogly jakos ladniej wyglada była ona robiona przezemnie miala wstawiony silnik od Rometa kadeta taka chybryda z przodu miala zebate 13 lub 14 nie pamietam juz dokladnie dysze w gazniku miala przetkniete cieniutkim drucikiem stalowym z linki rowerowej i dlatego szła jak burza efekt mojich prac mozna obejrzec w albumie.Paliła gumy na asfalcie i na szutrze była nie do zdarcia. Swieca wstawiona była "Championa".Szła na jedno koło bez strzelania ze sprzegła wystarczylo w czasie jazdy podbic lekko keirownice i momentalnie dodac gazu efekt był murowany raz ja pchałem 4 kilometry bo zabraklo mi paliwa a nie mialem komorki ze soba zeby ojciec z linka podjechal po mnie ani nie jechal zaden traktor z przyczepą.Ogulnie motorek był okej ,ale nigdy nie był zarejestrowany tzn. jezdziłem z karta pojazdu z polmozbytu kupiłem ja za 30 zł a włozyłem z 200 jak ja kupilem byla pomalowana pedzlem na czarno sprzedałem ja za 270 zł policjantowi ktory kupił ja dla syna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.