paho Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 sory za nowy post ale chciałbym żeby był tylko odemnie...więc moim zdaniem ciągnięcie tego tematu jest bezsensowne...dowiedzieliscie sie już że ta etz jest z drobnymi przeróbkami co nienazwałbym wiejskim tuningiewm ani też nienazwałbym tego jakimś dobrym pomysłem.......Jest taka etz i sobie będzie......dalsza wymiana poglądów jest bezsensowna wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Heh a ja na zlocie w Szymanach www.biker.riders.pl widziałem MZ ETZ 251 z 2 tarczami i 2 zaciskami po pobu stronach koła . Trick polegał na tym ze tylko jeden zacisk był podłaczony do pompki a koniec przewodu od 2 zacisku był uciachany nożem i przyczepiony pod lampą żeby nie było widać gdzie idzie, ale ja sie schyliłem i wykryłem ściemę :D :P :P hehehehehehhe ale sie z z LUKiem usmialiśmy z tego profesjonalnego Tjuninkowania :lol: Jak robic tuning to dobrze a nie jakieś wynalazki tworzyć :) Pozdro 666 Krzych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Mój znajomy ma MZ ETZ 251 z dwiema tarczami i obydwie działają (hamują nie tylko się kręcą:) ) Cały manewr polega na tym, że zamiast lewego golenia ma wstawiony prawy i obrócony o 180 stopni tak, że zacisk jest z przodu golenia a nie z tyłu. Przewód hamulcowy od zacisku podłączony jest do trójnika, który to jest przykręcony do pompy hamulcowej.Cały układ działa bardzo sprawnie i skuteczność hamowania jest wyższa niż z jedną tarczą, choć lewy zacisk wygląda trochę dziwnie z przodu golenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.