Strzalek Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To jest przedni amorek od KTMa Sx 80 z 91 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To jest przedni amorek od KTMa Sx 80 z 91 roku.A masz do niego polki?? ;) Moze do Ts-ki podpasuje ;) Tak wogole ile bys chcial za niego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To jest przedni amorek od KTMa Sx 80 z 91 roku.A masz do niego polki?? ;) Moze do Ts-ki podpasuje ;) Tak wogole ile bys chcial za niego??pólki od niego sprzedałem w wakacje. Nie wiem ile bym chciał ale to jeszt tylko jeden przeni amorek więc chyab nie zabardzo sie przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 pólki od niego sprzedałem w wakacje. Nie wiem ile bym chciał ale to jeszt tylko jeden przeni amorek więc chyab nie zabardzo sie przyda.A no to zmienia postac rzeczy :D . Dzis sie przyjrzalem jak dzialaja te dzwignie. Okazalo sie ze w pewnym momencie dzwignie blokuja sruby mocujace ja. Wystarczy ze kupie krotsze i cienkie nakretki- wtedy bede mogl bez problemu wrzucac amortyzator od DT-tki ;). I mam co do niego pytanie (co do amortyzatora tylnego od Yamahy Dt80 ;) )- czy kiedy wkrecam ta srube na dole do regulacji wysokosci to obnizajac automatycznie sciskam sprezyne (utwardzam amor)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 DT-tki . I mam co do niego pytanie (co do amortyzatora tylnego od Yamahy Dt80 )- czy kiedy wkrecam ta srube na dole do regulacji wysokosci to obnizajac automatycznie sciskam sprezyne (utwardzam amor)?Tak wtedy się utwardzi no bo ściskasz sprężynke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 jak mowicie juz o tylnich amorkach to mam pytaniebawil sie ktos w podwyzszanie tylu w DR125 albo innych DR?bo kupilem motor od pewnej dziewczyny(to nie zart) i ze ona byla troche niska to motor byl obnizany. z przodu lagi wyciagnalem do poziomu uchwytow. a tyl jak byl tak jest... i jak wiecie to jak to mozna troche utwardzic bo troche bije jak jakis skos z 1,5m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 jak mowicie juz o tylnich amorkach to mam pytanie bawil sie ktos w podwyzszanie tylu w DR125 albo innych DR? bo kupilem motor od pewnej dziewczyny(to nie zart) i ze ona byla troche niska to motor byl obnizany. z przodu lagi wyciagnalem do poziomu uchwytow. a tyl jak byl tak jest... i jak wiecie to jak to mozna troche utwardzic bo troche bije jak jakis skos z 1,5mZobacz czy nie masz regulacji twardosci przy tylnym amortyzatorze. WIekszosc sprzetow tego typu ma. TYlko roznie z nia jest. W Ts centralny amortyzator mozna utwardzic i "zmiekczyc" ;) a motor i tak bedzie mial tyl na tej samej wysokosci. W Dt im wyzej motor tym miekszy tyl. Po prostu wkrecasz mocowanie dolne amortyzatora co powoduje obnizenie i scisniecie sprezyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Nie no po prostu sam siebie zaskoczylem ;) . W tylnym amortyzatorze cos mi walnelo po jezdzi w 2 osoby (Ts jest 1 os.). Od tej pory amortyzator byl strasznie miekki i mozolnie odbijal. Meczylem sie z 4 miesiace zeby znalesc nowy amor. Dzis postanowilem pokrecic srubka od regulacji. I co sie okazalo?? Jakims cudem (prawdopodobnie przez zwiekszone obciazenie) amortyzator sie przeregulowal w taki sposob ze sprezyna po prostu byla mniej scisnieta niz na poczatkowym ustawieniu :D. TEraz wszystko pieknie dziala- az mnie zaskoczylo ze ta moja 50cc ma taki twardy tyl :D . Pierdola jestem ;) . Teraz juz nie musze zmieniac tylnego amortyzatora takze temat uwazam za zamkniety Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 ja u siebie tez pokrece, moze to cos pomoze a przod utwardzic mozna? olej twardszy? nie chce rozbierac i kombinowac z podkladkami i rozciaganiem sprezyn (jak na razie) moze ktos sie orientuje ile kosztuja uszczelki do przednich amortyzatorow do DR125 z 89' ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 ja u siebie tez pokrece, moze to cos pomoze a przod utwardzic mozna? olej twardszy? nie chce rozbierac i kombinowac z podkladkami i rozciaganiem sprezyn (jak na razie) moze ktos sie orientuje ile kosztuja uszczelki do przednich amortyzatorow do DR125 z 89' ?Jak nie chcesz rozbierac to lejesz po prostu gestrzy olej innej opcji nie ma :D . Z uszczelkami roznie. Zalezy czy kupisz jakies firmowki czy nie. Sa za kilkanascie zlotych i sa za np.90zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.