Jackuzy Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 TAk, kolejny raz są to pierścienie ;| No masakra po prostu :/ brak kompresji :| zmieniłem mu świece nic nie strzelało ale nadal nie odpala ;s Może masz jakiś próg na którymś z kanałów? poza tym jak Ci pierdyknęły piersionki to jednak proponował bym Ci już wymienić tłok bo to może być też jego wina...w DT125 z tego co wiem nicasil jest? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 (edytowane) Powiedzcie mi czy w DT 80 '94 byly montowane hmmm... wlasnie jak sie to nazywa, takie cos miedzy tylnym amortyzatorem a tylnym kolem, to chyba jest do tego zeby przy amorze sie syf nie zbieral. Wogole jak to sie nazywa i gdzie to moge kupic? Edytowane 21 Listopada 2007 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Może masz jakiś próg na którymś z kanałów? poza tym jak Ci pierdyknęły piersionki to jednak proponował bym Ci już wymienić tłok bo to może być też jego wina...w DT125 z tego co wiem nicasil jest? Tłok jest świeżo po dotarciu nówka sztuka Vertexa zakładana była, korbowód od YZ. Oddam do gościa do servisu bo powinien mi jeszcze chyba uznać jeżeli jakiś miesiąc temu zakładał pierścienie...? Jak będzie wszystko sprawne i ładnie śmigał to sprzedaje ją bez żadnych ukrytych wad i śmigającym silnikiem. za dużo już na nią wydałem, 600zł na serwisie w tym pierścienie i inne nowe części, kiera 160 zł, łańcuch 110 zł oponka 200zl, korbowód 250 zł tłok 400 zł zębaty, manetki handbary plastiki itd itd itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Tłok jest świeżo po dotarciu nówka sztuka Vertexa zakładana była, korbowód od YZ. Oddam do gościa do servisu bo powinien mi jeszcze chyba uznać jeżeli jakiś miesiąc temu zakładał pierścienie...? Jak będzie wszystko sprawne i ładnie śmigał to sprzedaje ją bez żadnych ukrytych wad i śmigającym silnikiem. za dużo już na nią wydałem, 600zł na serwisie w tym pierścienie i inne nowe części, kiera 160 zł, łańcuch 110 zł oponka 200zl, korbowód 250 zł tłok 400 zł zębaty, manetki handbary plastiki itd itd itd... Hehe co ty nie powiesz :buttrock: od tego jest moto zeby jadło kase :clap: pytanie brzmi za ile chcesz ja popchnąć. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 (edytowane) DeTke sprzedam w takim stanie jak teraz za 3.600 bez żadnych negocjacji, nie chce mi sie już sra* z tymi pierścieniami, po prostu sprzedam jak stoi we wdzianku WRki + dorzucam oryginalne plastiki + lampa itd w idealnym stanie... Silnik też cały po remoncie jak wspomniałem wcześniej... a powiem ze niezłe sobie nawet radzi i to na zablokowanym zaworze :icon_question: miałem zrobić to w sobotę z dj solo ale niestety nie dojadę do niego już bo pierścienie poszły... Edytowane 22 Listopada 2007 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Który rok i jaki przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 98/99 przebieg 1000 km po wymianie korbowodu, tloka i pierscieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 mam pytanie. duzo z was ma odłączone dozowniki oleju? czy to naprawde takie zawodne jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 ja mam podłączony i na razie mnie nie zawiódł ale myślę nad odłączeniem na chwilę docieranie potem znów podłącze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 własnie to mnie dręczy ja w swojej 125 bym demątował jeżeli bym nie sprzedawał ... tego przyczyną chyba jest niedosmarowanie albo pompka oleju nie przetwarza tak wielkiej ilosci oleju co potrzeba... Na twoim miejscu bym demontował z własnego doświadczenia ci mówie że bardzo popłaca niż pozniej masz wydawać 400 zl na nie byle jaki tłok i kilkanaście godzin roboty :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Mam problem. Jak odpalam mkotor na ssaniu to musze ciagle mu gazowac (ssanie jest wlaczone) bo jak puszcze gaz to zgasnie, a jak juz sie rozgrzeje to na wylaczonym ssaniu pieknie chodzi na niskich. Co moze byc przyczyna? co byscie radzili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 spróbuj przeczyścić gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Mam problem. Jak odpalam mkotor na ssaniu to musze ciagle mu gazowac (ssanie jest wlaczone) bo jak puszcze gaz to zgasnie, a jak juz sie rozgrzeje to na wylaczonym ssaniu pieknie chodzi na niskich. Co moze byc przyczyna? co byscie radzili?hmm.. ja miałem podobny problem. przyczyną była dziurawa uszczelka pod głowicą. naciekalo mi do srodka (do cylindra) płynu. jak juz sie cylinder osuszył było dobrze i mogłem zostawić manetke gazu. Z motorami to różnie bywa także sie za mocno nie sugeruj. zawsze można swiece wymienić jak wiesz ze jest stara. a może tak jak patryk mowi gaźnik. a jeszcze mam pytanie do ludzi z yamahami dt 125 od 1996 do powiedzmy 2000. czy mieliscie blokade na końcówce tłumika? czy jesli byla to odblokowanie duzo dało? Edytowane 23 Listopada 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 hmm.. ja miałem podobny problem. przyczyną była dziurawa uszczelka pod głowicą. naciekalo mi do srodka (do cylindra) płynu. jak juz sie cylinder osuszył było dobrze i mogłem zostawić manetke gazu. Z motorami to różnie bywa także sie za mocno nie sugeruj. zawsze można swiece wymienić jak wiesz ze jest stara. a może tak jak patryk mowi gaźnik. a jeszcze mam pytanie do ludzi z yamahami dt 125 od 1996 do powiedzmy 2000. czy mieliscie blokade na końcówce tłumika? czy jesli byla to odblokowanie duzo dało? Możliwe, jak poszła uszczelka, to możesz odkręcić korek chłodnicy i zobaczyć czy powietrze(pęcherzyki powietrza) się z niej nie wydostaje. POZDRO :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Podajcie jakieś dobre i godne polecenia zakłady w których zrobią dobry szlif cylindra za rozsądna cene (ale podawajcie wszystkie godne polecenia bez wzgledu na cene) ponieważ czeka mnie to w niedalekiej przyszłosci ;) I jeszcze takie pytanie jakie tłoki polecacie i gdzie można takie kupić :) Podajwajcie rózne dane kontaktowe, adresy www i wszelkie inne namiary które moga mi pomóc znaleźć dobry zakład i dobry tłok do szlifu;) Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.