KarOr Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 powidzenia, i zadowolenia z jazdy dzieki bardzo ... teraz na maslice ^^ i cwiczyc ^^ ale najpierw odblokowac CDI chcialby ktos sie podiac odblokowaniu CDI w moim dt?? za drobna oplata?? ^^ :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze. ja Ci powiem tak odpal na pycha 3 tys to nie jest wcale za dużo aby oleju było pod dostatkiem i na jałowym niech sobie chodzi i będzie dobrze jak to nowe to tak z paleniem początkowo moze być troche kłopotów ale miną po dotarciu, a to już wiesz pewnie jak sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze. A czy po tym całym kopaniu masz mokrą swiece? Czy suchą? Jak jest mokra to ją zmień na inną (najlepiej nową BR9ES) jak jest sucha to znaczy ze coś z gaźnikiem... generalnie są tylko trzy rzeczy potrzebne zeby ten motor odpalił ... Powietrze, paliwo i iskra... powietrze chyba ma o ile nei szostała jakaś szmata , pozostają te dwie rzeczy... sprawdz po tym kopaniu czy swieca nie jest mokra (bo może miec przebicie) a jak nie swieca to sprawdz gaźnik czy gdzieś się coś nie przytkało... generalnie obojętne jak z iglica ustawisz odpalić musi... (może nie za pierwszym ale zapali jak dostanie paliwa troche i iskrę) jak nie pali w ogóle znaczy ze czegoś mu brak... Powodzenia. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 juz odpalilem, z kopki nie chcial bo sprzeglo bylo za slabo dokrecone, teraz juz chodzi ale nie regulowalem gaznika bo po co jak zaraz znowu trzeba bedzie (sa słabiutkie wolne obroty) zrobilem nim 3 km 2,5 tys obrotow i jezdzi nic nie stuka itp potem sie troche zagrzal to go zostawilem, jutro sobie pojezdze z kolega (oczywiscie nie we 2 na raz;p) a potem biore sie za swojego;) ps: musialem opuscic iglice o 1 zabek bo za malo paliwa bylo, a teraz jak juz odpalil i pojezdzilem to tak zassalo swiece ze nie idzie jej odrecic:0 komprecha jest super, i ogolnie jestesmy z kolega zadowoleni, tylko to sprzeglo... ale to juz jutro. swiece caly czas mailem nowa br9es, pozdro i dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opuszczając iglice zmniejszasz ilośc paliwa jaka dostaje się do silnika :) to tylko tyle :D Pozdro i dobrej zabawy :D Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opuszczając iglice zmniejszasz ilośc paliwa jaka dostaje się do silnika :icon_twisted: to tylko tyle :D Pozdro i dobrej zabawy :D tzn mi sie wydaje, że on miał na myśli przelożenie o jeden ząbek w dół i wtedy cała iglica idzie do góry czyli dawka się zwieksza, no ale nie będę wnikał żeby nie wsiąknąć. :P :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 dokladnie tak, zwiekszylem dawke paliwa, zle napisalem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy_m1 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Witam wszystkich!!Mam problem bo niebardzo wiem, która śruba w gaźniku jest od mieszanki paliwa, a która od wolnych obrotów i wysokich obrotów:/ Bardzo prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam wszystkich!!Mam problem bo niebardzo wiem, która śruba w gaźniku jest od mieszanki paliwa, a która od wolnych obrotów i wysokich obrotów:/ Bardzo prosze o pomoc. od obrotow jest taka duza ze sprezynka widoczna bardzo :) (zuca sie w oczy) ^^ a od paliwa taka ktora sie cala wkreca i widac tylko aciecie na srobokret :) ^^ pozdrawiam ^^ :crossy: PS. panowie to ile w koncu powinna palic dt?? bo moja w ciul paliwa ciagnie.. moze iglice opuscic??? to cos da?? nie strace na mocy?? kto by sie podjol odblokowaniu kostki CDI?? ^^ bo sie boje ze zepsuje :( Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy_m1 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Dzięki za pomoc :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 (edytowane) od obrotow jest taka duza ze sprezynka widoczna bardzo :P (zuca sie w oczy) ^^ a od paliwa taka ktora sie cala wkreca i widac tylko aciecie na srobokret :) ^^ pozdrawiam ^^ :biggrin: PS. panowie to ile w koncu powinna palic dt?? bo moja w ciul paliwa ciagnie.. moze iglice opuscic??? to cos da?? nie strace na mocy?? kto by sie podjol odblokowaniu kostki CDI?? ^^ bo sie boje ze zepsuje ;) Boisz się ze zepsujesz... a jak ja bym wzioł i zepsuł to co mi zrobisz?:lalag: moge się podjąć ale nie wezmęz odpowiedzialności jak popsuje i nie będziesz miał do mnie pretensji? Chodzi o to ze nigdy nie rozkładałem tego CDI ale mam troche doświadczenia w elektronice (liceum elektroniczne skończyłem i co nieco na temat elektroniki wiem ;) ) zatem twoja decyzja ;P Edytowane 10 Sierpnia 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 siema ma ktoś z was może mała zębatke do łańcucha na zbyciu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 siema ma ktoś z was może mała zębatke do łańcucha na zbyciu?? ...nie łatwiej kupić nową w sklepie ( choćby Larsonie ) za 15-20łl ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 na larsonie nie wiem która jest do dt, przynajmniej ma takie ząbki wewnętrzne które będą pasować, obecnie mam chyba 16 ząbków ale myśle o 17,18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jak to nie wiesz!? Jesli znasz rok produkcji i wersję swojej dt to spokojnie znajdziesz odpowiednie części. Są dostępne w róznych rozmiarach....( chyba ) od 15 do 20 zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.