Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

tyle to wiem ze przestanie pracowac:D znalazlem ciekawa oferte:D http://moto.allegro.pl/item223460764_yamah...r_rok_1999.html zobaczcie przebieg:d

 

Osz w morde!! :crossy: Na bank nie ma przejechanych tylko 2000km... :crossy:

Co do ceny, to też jest stanoooowczo za niska - moja 2 lata starsza DT125 (co prawda z kpl. dokumentów, zarejetrowana, super stan) kosztowała prawie 2x więcej.

Coś czuje, że do tej DTki nie ma papierów - żadnych. Nie radziłbym nawet jechać tego oglądać, coś czuje, że jest dużo zonków (min. jak pisałem w postaci [zapewne] braku papierów).

 

 

Aha co do tego, że DT125 musiałem kopać ostatnio 20razy na drugi dzień jak chciałem odpalić, już tego nie ma - odpala za pierwszym. Nie wiem, zapewne było spowodowane dolaniem świeżego oleju :-) aha i już mniej kopci jak sie rozgrzewa :D.

 

pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart90dt125

Napisano 21 minut temu :

opcja szukaj!!

 

 

Na 144 stronach tego tematu znalezienie potrzebnej informacji graniczy z cudem ;/. Jeżeli nie umiesz, nie chcesz pomóc to nie pisz nic... temat stanie się krótszy i bardziej przejrzysty... jedyny minus to to, ze będziesz miał mniej postów na koncie :crossy:

Edytowane przez Karol-Derbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart90dt125

Napisano 21 minut temu :

opcja szukaj!!

Na 144 stronach tego tematu znalezienie potrzebnej informacji graniczy z cudem ;/. Jeżeli nie umiesz, nie chcesz pomóc to nie pisz nic... temat stanie się krótszy i bardziej przejrzysty... jedyny minus to to, ze będziesz miał mniej postów na koncie :crossy:

oj ojj no już spokój dzieci !!

 

no a poważnie to opcja szukaj była do całego forum... dział z serwisÓwkami jest razem z mechaniką... znajdziesz link na głównej stronie forum. ale tam ez będziesz musiał opcji szukaj użyć :D niemniej myślę ze dasz sobie radę :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy w DT 125 można sprawdzić poziom oleju w lagach i ewentualnie dolać nowy bez wykręcania lag? Czy ubytek okolo 100ml oleju w jednej ladze może spowodowac coś złego. W prowadzeni tego nie odczułem.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do wszystkich posiadających LC wersję... LC2 też smile.gif

 

Jak jest zamontowany u was staor z cewkami i gdzie jest czujnik indukcyjny? Czy na górze w najwyższym punkcie czy z boku po prawej stronie obwodu statora?

 

To ważna sprawa ponieważ rozważam możliwość instalacji kompletnego zapłonu z LC do mojej MX....a to z powodu zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu jakim to steruje moduł i dzięki temu (między innymi) motorki LC i LC2 generują większa moc niż MX j.gif i teraz sprawa rozbija się jak sa umieszczone otwory mocujące stator na bloku silnika. Czy są tak samo mniej więcej ustawione jak w MX (pod lekkim kątem od pionu w prawo górna śruba) czy też zupełnie inaczej poziomo.... z tym się wiąże położenie czujnika i cewek....

 

Do wymiany poszedł by stojan z cewkami (przy okazji zrobiła by mi się instalacja z 6V na 12V D.gif) magneto, oczywiście doszedł by moduł oraz cewka zapłonowa z LC. echh zapowiadało by się na sporą kombinację no ale jak działać to działać smile.gif

 

 

 

no to po 10 minutach już znam odpowiedz na wyżej zadane pytanie smile.gif mrugacz.gif echh odpowiedz brzmi tak są pod kątem co jest logiczne bo CDI musi wiedzieć wcześniej gdzie jest wał i tłok aby po odpowiednim opóźnieniu impulsu odpalić iskrę smile.gif hih

ja mam elektroniczny zapłon w tym silniku co ty mocowania pasują :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy w DT 125 można sprawdzić poziom oleju w lagach i ewentualnie dolać nowy bez wykręcania lag? Czy ubytek okolo 100ml oleju w jednej ladze może spowodowac coś złego. W prowadzeni tego nie odczułem.

Pzdr

PONAWIAM I PROSZE O ODOPOWIEDŹ !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PONAWIAM I PROSZE O ODOPOWIEDŹ !!

 

Nie można sprawdzić bez wylewania... generalnie mniej oleju bardziej miękkie zawieszenie poza tym nie powinno się nic stać.. ale lepiej wymienić uszczelniacze i nalać tyle ile trzeba... ( zawiecha twardsza się robi i dużo lepiej się po dziurach śmiga przynajmniej mi :icon_question:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci sie wkreci to opuscisz przepustnice i tyle. nie problem. a sruba skladu mieszanki jest raczej wkrecona prawie do konca - zostaje tylko 1/4 obrotu. przynajmniej u mnie tak jest.

 

mam pytanie. jakie macie obroty silnika przy prędkości 80km/h? ja mam około 7 i pól tysiąca i na tym koniec a blokady na module nie ma bo ogolnie wkreca sie dosc wysoko. i jeszcze jedno.. siadł mi obrotomierz. mozliwe ze cos zruszyłem jak sie grzebałem. jak to jest mierzone? gdzie jest jakis kabel lub urzadzenie przez ktore obrotów mi nie mierzy?

 

przy 80 mam tak jak ty bo pewnie zebatki orginalne są i tak ma być możesz zobaczyć wykres w serwisówce jest do każdego biegu prędkośc pokazana,

 

obrotomierza linka idzie od przykrywki sprzęgła wychodzi z przodu i musisz sprzawdzić całą droge i gdzie jest wadanajlepiej od właśnei tamtego miejsca sprawdzać lub od linki, choć nie wiem czy masz ją bo jest dobrze widoczna, i jak ci wcześniej działało to na 90% linka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...