crasch Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 crasch, do takiego starego silnika nie leje sie syntetyka, można ale lepiej pół lub mineralny olej, syntetyki są przeznaczone do samochodów i motorów, " młodych" w starszych silnikach nie są stosowane, nie wiem czemu, ale pewnie jak sie poczyta opisy oleji będzie to znaznaczone. Ok, przyjąłem kupie pół-syntetyka :-). Chociaż poprzedni właściciel radził mi bym kupił pełno, a sam lał pół :icon_mrgreen:. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 q ogolnie to gdzie śmigasz?? bo jak tak patrze na twoje foto pod nickiem to ma wrażenie ze na rejetracji masz 1-szą litere C, jesteś z kuj-pom?? można by sobie gdzieś pośmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 q ogolnie to gdzie śmigasz?? bo jak tak patrze na twoje foto pod nickiem to ma wrażenie ze na rejetracji masz 1-szą litere C, jesteś z kuj-pom?? można by sobie gdzieś pośmigać Tak KUJ-POM :icon_mrgreen: ok nie będziemy offtopować, wale na pw :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Czesc wszystkim mam małe pytanko .Jaki rodzaj modułu zapłonowego jest w yamaha dt 80 mx z około 1982 roku ?? A moze ktoś ma taki na sprzedaz chetnie odkupie :icon_mrgreen:) z goru dzieki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 witam znawców 2Tproblem u mnie jest następujący dt po rozgrzaniui przejechaniu kilkudziesieciu km zaczyna przerywac i ostro pierdziec, jede co najwyżej 60 40 masakra, wcisnę sprzęgło i moge go przegazować do 13 tys, natępnie jade dalej i pierdzi strasznie przerywa, wciskam sprzęgło i już go nie mogę przegazować gaśnie, dalej czekam aż ostygnie odpalam troche popracuje i przerywając lekko i znowu to samo. miałem tak 2 razy po pierwszym wyminiłem świece niby wszystko ok, ja zadowolony :icon_mrgreen: a tu dzis jade w trase i po 15km to samo co wyzej opisałem. Ostatnio wyminiałem skrzynię biegów złożyłme wszystko idealnie i przejechałem gdzieś 300km na lajcie, grała pięknie maszyna. DOdoam rówież że peniw ma to coś wspolnego z termostatem bo przecyściłem małą dziurkę w nim bo był tam silikon po uszczelnianiu ale dalej nie mam pełnej chłodnicy, bo wylatuje jako nadmiar, odziwo moto sie nie grzeje, a temp skacze od połowy na prawie początek przy wyżej opisanym zachowaniu, żeby wszystko było jasne powiem że dolewam olej do baku ale czy możliwe jest aby było go w komorze spalania za dużo. Uszczelki oczywiście dałem nowe i osilikonowane czerwonym silkiem w silniku, a mam engin Polini 100cmm i jak narazie bez większych problemów, tłoczek rówież był w nienagannym stanie z pierścieniami po dużym jak na 2t przebiegu aż mnie zadziwiło. zwracam sie do fachowców w dziedzinie może taki sie znajdzie, nie piszcie: przeczyść gaźnik lub filtr pow bo to mam w nalezytym stanie nasączony w oleju filtr . pozdrawiam idziękuje za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Czesc wszystkim mam małe pytanko .Jaki rodzaj modułu zapłonowego jest w yamaha dt 80 mx z około 1982 roku ?? A moze ktoś ma taki na sprzedaz chetnie odkupie :cool:) z goru dzieki i pozdro Nie ma modułu zapłonowego MX .... ale jaki masz motorek ..masz może MXS z rama podobną do LC? a silnikiem powietrzakiem? te miały moduły takie jak LC. Natomiast sam MX nie ma modułu tylko zwykły zapłon przerywaczowy. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Mam pytanie :cool: .Kupiłem ostatnio okazjonalnie DT125 2002r i tak wracałem nią 25km i jest szybka bo zamknąłem nią licznik czyli 140km/h, licznik nie oszukuje bo wujek jechał samochodem za mną.Motor jest szybki ale nie ma jakoś jebnięcia mocy na koło nie bardzo mu coś idzie.Mam zamiar wywalić wszystko z dyfuzora i pogrzebac w ostatnim tłumiku to napewno mu da mocy ale może pogrzebać coś przy zaworze wydechowym co?? PS. Jakie mieliście dokumenty jak kupowaliście nie zarejestrowany motor sprowadzony z niemiec????? Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Tego oleju do DTki 97r u mnie w miejscowości nie dostane, nawet w pobliskim mieście nie mieli ;( jestem zmuszony zamówić. Czy ten bedzie odpowiedni czy nie? http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=5058 I przy okazji chciałbym kupić jakiś spray do łańcucha, ten wystarczy? :-)http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=21564 pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SensitivE91 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Mam pytanie biggrin.gif .Kupiłem ostatnio okazjonalnie DT125 2002r i tak wracałem nią 25km i jest szybka bo zamknąłem nią licznik czyli 140km/h, licznik nie oszukuje bo wujek jechał samochodem za mną.Motor jest szybki ale nie ma jakoś jebnięcia mocy na koło nie bardzo mu coś idzie.Mam zamiar wywalić wszystko z dyfuzora i pogrzebac w ostatnim tłumiku to napewno mu da mocy ale może pogrzebać coś przy zaworze wydechowym co?? Zmien przełożenie na moc a kopary odrazu dostanie .. Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez SensitivE91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A jak będzie z tym moim pytankem? Bardzo pilne olej mi się już prawie skończył i nie moge śmigać, chce jak najszybciej zamówić :icon_mrgreen:. Tego oleju do DTki 97r u mnie w miejscowości nie dostane, nawet w pobliskim mieście nie mieli ;( jestem zmuszony zamówić. Czy ten bedzie odpowiedni czy nie?http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=5058 I przy okazji chciałbym kupić jakiś spray do łańcucha, ten wystarczy? :-)http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=21564 pozdro :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 witam znawców 2Tproblem u mnie jest następujący dt po rozgrzaniui przejechaniu kilkudziesieciu km zaczyna przerywac i ostro pierdziec, jede co najwyżej 60 40 masakra, wcisnę sprzęgło i moge go przegazować do 13 tys, natępnie jade dalej i pierdzi strasznie przerywa, wciskam sprzęgło i już go nie mogę przegazować gaśnie, dalej czekam aż ostygnie odpalam troche popracuje i przerywając lekko i znowu to samo. miałem tak 2 razy po pierwszym wyminiłem świece niby wszystko ok, ja zadowolony :banghead: a tu dzis jade w trase i po 15km to samo co wyzej opisałem. Ostatnio wyminiałem skrzynię biegów złożyłme wszystko idealnie i przejechałem gdzieś 300km na lajcie, grała pięknie maszyna. DOdoam rówież że peniw ma to coś wspolnego z termostatem bo przecyściłem małą dziurkę w nim bo był tam silikon po uszczelnianiu ale dalej nie mam pełnej chłodnicy, bo wylatuje jako nadmiar, odziwo moto sie nie grzeje, a temp skacze od połowy na prawie początek przy wyżej opisanym zachowaniu, żeby wszystko było jasne powiem że dolewam olej do baku ale czy możliwe jest aby było go w komorze spalania za dużo. Uszczelki oczywiście dałem nowe i osilikonowane czerwonym silkiem w silniku, a mam engin Polini 100cmm i jak narazie bez większych problemów, tłoczek rówież był w nienagannym stanie z pierścieniami po dużym jak na 2t przebiegu aż mnie zadziwiło. zwracam sie do fachowców w dziedzinie może taki sie znajdzie, nie piszcie: przeczyść gaźnik lub filtr pow bo to mam w nalezytym stanie nasączony w oleju filtr . pozdrawiam idziękuje za odpowiedzi wyszło ze sam sobie odpowiadam taki monolog :) :biggrin: :icon_twisted: uszczelka pod głowicą lub pod cylindrem puknięta ale czmu bo ciecz sie dostaje, obydwie zasilikonowałem bo tak było seryjnie jak rozbierałem ale nie powinno sie silikonować, hmmmmm jak to jest w DT?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Powtarzam, ponieważ jest to dla mnie BARDZO WAŻNE, aktualnie nie moge śmigać i przedemną conajmniej parodniowa perspektywa nie jeżdżenia z głupiego powodu braku oleju :banghead:. Tego oleju do DTki 97r u mnie w miejscowości nie dostane, nawet w pobliskim mieście nie mieli ;( jestem zmuszony zamówić. Czy ten bedzie odpowiedni czy nie?http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....roducts_id=5058 I przy okazji chciałbym kupić jakiś spray do łańcucha, ten wystarczy? :-)http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=21564 pozdro :-) NIEAKTUALNE!!! <JUPI> :icon_twisted: Właśnie ojciec mi kupił gdzieś w mieście olej :-) SUUUUPER, już myślałem, że nie będzie jeżdżenia przez pare dni wyczekiwania paczuszki z olejem :-) Tak więc mam ORLEN OIL MOTO 2T PÓŁSYNTETYCZNY, chyba ten już może być? Ide śmigać :) pozdro Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez crasch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek dt80 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam! Mam poważny problem z DT’etką. Moto wczoraj zgubiło iskrę, nie było masy na module zapłonowym, kiedy sobie z tym poradziłem i odpaliłem jamaszke na kopa po chwili zgasła. Miałem zdjętą kape od magneta i gdy ją odpaliłem ponownie zobaczyłem, że przed zgaśnięciem magneto odbiło w drugą strone. Wygląda to tak: odpalam Yamahe, silnik pracuje 5-10 sekund, wał łapie lewe obroty i moto gaśnie!!! Co jest grane :) ?! Wina modułu czy tej małej cewki w magnecie(impulsatora czy jak to się zwie), dodam, że chodzi o Yamahe DT 80 lc2 (53V) z 94r mam cylinder Parmakit 105ccm, tuningowy wydech Gianelli i odblokowany moduł (nóżki kondensatora są zlutowane). PS. Proszę szybką odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 ma może ktoś z was na sprzedaż końcówkę tłumika gianelli do dt 80 lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam! Mam poważny problem z DT’etką. Moto wczoraj zgubiło iskrę, nie było masy na module zapłonowym, kiedy sobie z tym poradziłem i odpaliłem jamaszke na kopa po chwili zgasła. Miałem zdjętą kape od magneta i gdy ją odpaliłem ponownie zobaczyłem, że przed zgaśnięciem magneto odbiło w drugą strone. Wygląda to tak: odpalam Yamahe, silnik pracuje 5-10 sekund, wał łapie lewe obroty i moto gaśnie!!! Co jest grane :D ?! Wina modułu czy tej małej cewki w magnecie(impulsatora czy jak to się zwie), dodam, że chodzi o Yamahe DT 80 lc2 (53V) z 94r mam cylinder Parmakit 105ccm, tuningowy wydech Gianelli i odblokowany moduł (nóżki kondensatora są zlutowane). PS. Proszę szybką odpowiedź. jak ci wal lapie lewe obroty w drugą strone sie kreci, to nie moduł raczej, sprawdź jak tam jest z pradem czy laduje sie i jak swiatla dzialaja moze magneto byc do wymiany i sprawdź instalacje widze ze duzo pytan a malo odpowiedzi ;> Edytowane 2 Sierpnia 2007 przez kamiljan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.