crasch Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Hmm troche trudno stwierdzić z kontrolką oleju to napewno nie ma nic wspólnego, z olejem w skrzyni pewnie też nie. Powiem ci tylko tyle, że kiedyś też miałem taką sytuacje, że się zatrzymuje, a tu zonk nie mogę w oole luzu znaleść tylko 1 albo 2 dopiero jak zgasiłem to bez problemu wskoczył, albo hamuje ostro z górki zatrzymuje się już prawie, a tu się biegi blokują i nie mogę zredukować poprostu dziwne przypadłości starego motocykla może wodziki już luz mają, ale w 95% przypadkó wszystko jest super i działa mi jak należy tylko tak od "świeta" cośik się odwidzi tak samo jak ze sklejeniem tarczek po pierwszym uruchomieniu raz się skleją, a później przez miesiąc o nich nie słyszęf O tak, miałem identyczna sytuacje - na wylaczonym silniku bez problemu luz leciutko mi wskoczył :-). No nic, polatam jutro i zobacze czy bedzie wszystko ok, i najwyzej jak dalej bedzie mi trudno luz znaleść to zaczne kombinować :) dzieki za odp, pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 co do biegów jest jeden łatwy sposób, na sprzęgle jak trzymasz, i nie mozesz wrzucić luzu, to lekko cofnij się na motorze do tyłu, jakieś 10 cm, nie więcej. i spróbuj wrzucić luz, tak jak normalnie wrzucasz, jak nie pójdzie to jeszcze raz i będzie wszystko ok. Na wyłączonym silniku, tak samo, zawsze u mnie tak działa A co do kontroli oleju, mozę pływak się poprostu zawiesił. wyciągnij go potrząsaj nim tak jakbyś chciał go z oleju otrząsnąć i wstaw z powrotem, powinno być ok. U mnie to działa taka metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 co do biegów jest jeden łatwy sposób, na sprzęgle jak trzymasz, i nie mozesz wrzucić luzu, to lekko cofnij się na motorze do tyłu, jakieś 10 cm, nie więcej. i spróbuj wrzucić luz, tak jak normalnie wrzucasz, jak nie pójdzie to jeszcze raz i będzie wszystko ok. Na wyłączonym silniku, tak samo, zawsze u mnie tak działa A co do kontroli oleju, mozę pływak się poprostu zawiesił. wyciągnij go potrząsaj nim tak jakbyś chciał go z oleju otrząsnąć i wstaw z powrotem, powinno być ok. U mnie to działa taka metoda. Co do biegów to się zgodzę z taka motodą :biggrin: :lalag: :lalag: :lalag: ( wkońcu te motory swoje przeszły i mają swoje zagrania :wink: nie to co bezduszne nowe plstikowe 49ccm :icon_exclaim: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Nie, nie - oleju to juz akurat mam malo w dozowniku :lalag:) wiem, bo widać, przeca cały zbiorniczek :icon_exclaim:. A znacie jakis moze internetowy sklep gdzie dostane olej MOBIL PEŁEN SYNTETYK (BĄDŹ PÓŁ)??????? U mnie w miescie, nie maja ;/ tylko te mineralki... pozdro UWAGA, mam ważne pytanko :lalag: czy ten olej będzie dobry do mojej DTki 125 z 97r? :biggrin: http://www.moto-oleje.pl/elf-moto-2-hp-eco...ml?cPath=1_3_14 pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 pisaliśmy juz ci że olenowski olej jest sprawdzony przez wielu dt"kowiczów i jest tani, u mnie kosztuje ponizej 10 zł, a dostaniesz go na każdej stacji orlenu. Jest to olej semisintetic czyli pół syntetyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ok ale ten bedzie duzo gorszy bo jest elfa?? tez jest pół syntetyczny.Chce zamowic z netu bo wiem kiedy bede mial (2-3dni) a nie wiem kiedy bede na stacji orlena. pozdro :icon_exclaim:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ja bym sie bal lac orlenowski do dt.. :) wlewalem do rometa to sie niebalem .. a tutaj to wole cos markowego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zol Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Jaki sa standardowe przełożenia w dt 50?? konkretnie te starsze modele 1990r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ja bym sie bal lac orlenowski do dt.. :P wlewalem do rometa to sie niebalem .. a tutaj to wole cos markowego :P Ja bym sie go bał lac jakbym miał nowa Aprilie Rs 125 lub 250 lub Rx 125, itp no i oczywiście FULL CROSS'a,ale jeśli masz używaną DT'tkę to uwierz mi nie warto kupować droższego, bo moja Dt na dotarciu chodzila na takim oleju i wcale jej nie oszczędzam i sie jakoś nie zatarła to wtstarczające powody CENA i SKUTECZNOŚĆJeśli to komuś nie wystarcza i zamierza lać Castrol za 40zł/l to jego wybór i ja nic na to nie poradze P.S Cena nie zawsze =JAKOŚĆ ostatnio poleciłem koszulki FUNT'a :buttrock: 31zł sztuka, a ktoś inny uparł sie na Alpinestars'a pewnie za 70-90zł/sztu, a ja mam jedną już 6lat i jest super i nadal będę ja kupował i wole mieć 3 takie niż 1 Alpinestars :P logiczne :icon_arrow: tak samo z olejem :biggrin: :crossy: ok ale ten bedzie duzo gorszy bo jest elfa?? tez jest pół syntetyczny.Chce zamowic z netu bo wiem kiedy bede mial (2-3dni) a nie wiem kiedy bede na stacji orlena. pozdro :)) Jeśli chcesz to kup Elfa gorszy napewno nie będzie, ale podejrzewam, że lepszy w ogóle :biggrin: :crossy: pisaliśmy juz ci że olenowski olej jest sprawdzony przez wielu dt"kowiczów i jest tani, u mnie kosztuje ponizej 10 zł, a dostaniesz go na każdej stacji orlenu. Jest to olej semisintetic czyli pół syntetyczny Zgadzam się w 100% :biggrin: i nie zapominajmy, że duże znaczenie ma też paliwo, a z tym na naszych stacjach bywa naprawde fatalnie :lapad: :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Zgadzam się w 100% biggrin.gif i nie zapominajmy, że duże znaczenie ma też paliwo, a z tym na naszych stacjach bywa naprawde fatalnie No niestety na to wpływu nie mamy :-(. Ja tankuje w jednym miejscu i żadnych problemó niedouważyłem więc nie jest źle :bigrazz:.Co do oleju to jutro pojade na dwie stacje ze sklepami i zobacze, moze beda mieli jakiegos mobila półsyntetyka, a najelpiej pełno syntetyczny :icon_mrgreen: Jezeli nic nie znajde, zamówie coś w necie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ja zawsze na wszystkim jezdzilem na oleju z orlena semisyntetic (13.90zł butelka), wczesniej jezdzilem na castrol 2t z auchana (wiec jak chcesz to jedz i kup), a wiem ze jest jeszcze olej do dwusówów na BP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 na www.sklepmotocyklowy.pl tajwanskie tłoki ;| nie gadajcie a kij kupiłem i chodzi na razie kij mu w oko co do przełożen do dt 50 ktoś pytał powyżej ?? ?? napis zna gg to ci powiem bo teraz nie chce mi sie sprawdzać :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 na www.sklepmotocyklowy.pl tajwanskie tłoki ;| nie gadajcie a kij kupiłem i chodzi na razie kij mu w oko co do przełożen do dt 50 ktoś pytał powyżej ?? ?? napis zna gg to ci powiem bo teraz nie chce mi sie sprawdzać ;) Kupowalem to wiem na opakowaniu była wyraźna nalepka znamionowa chyba firma Acess nie pamiętam już :) zreszta jakaś dzina ta twoja "wypowiedź' może gdybyś podciągnął nieco polszczyznę (nie mówie, że moja jest bez zastrzeżń, ale się chociaż staram) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 no rzeczywiście jakiś dziwny ten post był ;] no są Tajwańskie ale dobrze wykonane. Tajwan to trochę lepiej niż chiny mimo iż ten Tajwan do Chin należy :P niemniej tłoki są dobre i do normalnego użytkowania sa absolutnie wystarczalne :) ja tam jestem zadowolony chociaż spasowałem go trochę luźno...z następnym szlifem zrobię lepiej ... no ale to za jakiś czas :P :D Pozdrówka i tak na pudełku jest nalepka ACCESS Made In Taiwan.... jak ktoś ma ochotę zrobię fotę :D (no nie aż zarymowało się :D ) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 crasch, do takiego starego silnika nie leje sie syntetyka, można ale lepiej pół lub mineralny olej, syntetyki są przeznaczone do samochodów i motorów, " młodych" w starszych silnikach nie są stosowane, nie wiem czemu, ale pewnie jak sie poczyta opisy oleji będzie to znaznaczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.