crasch Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 aha dziekuje, czyli moge spokojnie wbijac w trase 80-85km w dwie strony bez tankowania po drodze? :biggrin:pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Mam pytanie. Czy można by było zarejestrować na motorower Yamahe DT 80 sprowadzoną z Niemiec bez dokumentów? Kiedyś czytałem na forum, że ktoś zrobił tak: sprowadził z Niemiec DT bez dokumentów lecz z umową zakupu i zarejestrował w Polsce na motorower. Chodziło o to, że napisał gdzieś tam, że to moto zostało sprowadzone z Holandii, a tam podobno nie ma dowodów rejestracyjnych, tylko same ubezpieczenia. I podobno tak można. Nie wiem, czy to prawda, ale może… Co wy o tym myślicie? Dałoby się? Bo mnie taka myśl naszła… :biggrin: PS. Co myślicie o tych klockach? Klocki bedziesz sie bawil ja sie bawie moja z holandi teraz.... z rejstracja bo mam wszystko oprucz dowodu... umowe, przeglad w kraju, vat 25, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Witam ponownie :bigrazz:)Drobne pytanko, czy wszystkie te czesci beda pasowaly do DT125 z 97r?:icon_evil: http://allegro.pl/item221125262_owiewka_pr..._od_supers.htmlhttp://allegro.pl/item217788406_uniwersaln..._mx_enduro.htmlhttp://allegro.pl/item217074028_oslony_dlo...der_atv_ss.htmlhttp://allegro.pl/item219294492_oslona_pop..._mx_enduro.html Prosze o szybka odp - pilne :). pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 handbary bym inne kupi.ł, kumpel ma podobne tylko ze ufo, i troche nie za bardzo wyglądają, gorzej niż seryjne z dt. Te handbary są wykonane z dosć twardego plastiku i stwarzają wrażenie że przy glebie zaraz pękną. Jak jesteś zaintereswany kupnem ich tylko po to by dt była ładniejsza to odradzam, a jak chcesz kupić żeby służyły praktycznie to mogę ci moje orginalne sprzedać od dt. i przy błotnik i lampa powinny pasować, jak nie to od czego jest wiertarka. Ogólnie chyba można zamówić do konkretnego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 ma ktos moze do sprzedania yamaszke dt 125 lub kmx 125/rx125/crm125? po wypadku tylko zeby rama byla cala, do remontu silnika itp itd tylkoz eby rama cała i prosta i zeby byly dokumenty jak by ktos mial w dobrej cenie to bym kupil bo nie mam za duzo kaski na moto, bo bede kupował samochod a bym posmigal, na mechanice sie znam to bym ją sobie doprowadził do odpowiedniego stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 pytanko: Jakie są skutki jazdy na zbyt gęstym oleju w skrzyni biegów?? Przypakowo wlałem dzisiaj 80W90, i nie wiem czy spuścić ten olej czy zostawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 A czy te osłony można normalnie włożyć bez rozkręcania kierownicy? :icon_twisted:http://allegro.pl/item219294492_oslona_pop..._mx_enduro.html pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) co do oleju w skrzyni to mysle ze nie bede jakis innych skutkow oprocz sklejenie sprzegla ale tylko przed odpaleniem i wrzucieniem pierwszy raz po odpaleniu jedynki, mysle ze wiekszasc detetek jezdzi na takim oleju a ich wlasciciele nawet o tym nie wiedza;) a osłona na kierownice, przynajmniej u mnie i ta na zdjeciu jest chyba taka sama bo raczej nei ma innej mozliwosci jest na rzep i sie ja poprostu wkłada;p (bo jak inaczej, pomysl ineaczej sie nie da bo jakbys j wkladal tak jak manetke to by zaslaniala nie tylko poprzeczke ale tez caly srodek kierownicy i bylaby bardzo szeroka wiec tak jak mowie na rzep;) Edytowane 31 Lipca 2007 przez Naspin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 ten walec ma posrodku naciecie i jest z zwenatrz zasloniety rzepem odpinasz rzep i heya . a jak ty chciales to inaczej zakladac :) kierownice chciales ciac :icon_mrgreen: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 ten walec ma posrodku naciecie i jest z zwenatrz zasloniety rzepem odpinasz rzep i heya . a jak ty chciales to inaczej zakladac :) kierownice chciales ciac :icon_mrgreen: pzdr Hehe, dzieki za odp :wink: Kierownicy ciąć nie chciałem, po prostu widziałem takie kierownice które można odkręcić (te cienka góre) i mialem obawy czy czasami nie jest to wlasnie na tej zasadzie wkladane, odkrecić - włożyć - zakręcić ;)))).Sorki za głupie pytanie, dzieki za odp jeszcze raz ;)). A powiedzcie mi prosze, co sygnalizuje kontrolka przy zegarach, czerwony lejek - czy jest on sygnalizatorem niskiego poziomu oleju do silnika (tego co jest zbiornik przy baku, pod kierownica/przy kierownicy ;])??Hm, bo ostatnio jadac zauwazylem, ze mi sie to świeciło, jechałem dalej, później sie nie świeciło, potem znów chwile, i znów znikło i potem mrugło.I czy to normalne, ze na luzie ta kontrolka zawsze sie swieci? ;)) btw. do DTki juz zamowilem: osłone na kierownice, nową lampe, nowy przedni błotnik, naklejki (zamykam sie na razie w 400zł :]). Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 (edytowane) Hehe, dzieki za odp :notworthy: Kierownicy ciąć nie chciałem, po prostu widziałem takie kierownice które można odkręcić (te cienka góre) i mialem obawy czy czasami nie jest to wlasnie na tej zasadzie wkladane, odkrecić - włożyć - zakręcić :banghead:))).Sorki za głupie pytanie, dzieki za odp jeszcze raz :notworthy:). A powiedzcie mi prosze, co sygnalizuje kontrolka przy zegarach, czerwony lejek - czy jest on sygnalizatorem niskiego poziomu oleju do silnika (tego co jest zbiornik przy baku, pod kierownica/przy kierownicy ;])??Hm, bo ostatnio jadac zauwazylem, ze mi sie to świeciło, jechałem dalej, później sie nie świeciło, potem znów chwile, i znów znikło i potem mrugło.I czy to normalne, ze na luzie ta kontrolka zawsze sie swieci? :notworthy:) btw. do DTki juz zamowilem: osłone na kierownice, nową lampe, nowy przedni błotnik, naklejki (zamykam sie na razie w 400zł :]). Pozdrawiam!!! Oczywiście, że czerwona kontrolka jest od niskiego poziomu oleju w zbiorniku dozownika. Podzczas jazdy może się zapalać i gasnąć, bo olej się przemieszcza :) logiczne. Mi przy DT 80 nie świeci się ona na luzie kiedy jest dużo oeju i u ciebie w takim wypadku też nie powinna :icon_exclaim: zapala się tylko na chwilę kiedy przekręcisz kluczyk i zaraz gaśnie :notworthy: żeby było wiadomo, że jest sprawna. Chyba wszystko :notworthy: :notworthy: Powodzenia w upiększaniu DT'tki!!! Edytowane 31 Lipca 2007 przez pawel125r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 witam potrzebuje mocowania do manetki sprzęgła takie małe cacko gdzie sie przykręca lusterko, niestety pękło mi wina lustarka bo jedno sobie zostawiłem :D moje dt to najpopularniesze enduro czyli dt 80 lc2 z93rjeśli ktoś ma to będę niezmiernie wdzieczny, potrzebuje również manetki do homulca (tarcza oczywiście)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 pytanko: Jakie są skutki jazdy na zbyt gęstym oleju w skrzyni biegów?? Przypakowo wlałem dzisiaj 80W90, i nie wiem czy spuścić ten olej czy zostawić poprostu zlej i wlej włąsciwy nie przejmuj się.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bienio Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Ponawiam pytanie: Ile wychodzi mniej więcej rocznie eksploatacja takiej powiedzmy 7-letniej DT125? (nie liczac paliwa oczywiscie) Jezdzilbym tygodniowo mniej niz 100km, ok. 50:50 (asfalt : lekki/sredni teren), bez wiekszego katowania bo to w koncu pierwszy motor bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 A powiedzcie mi jak to jest z DTką 125 i dłuzszymi trasami?Ostatnio na tym forum wyczytalem, ze sie nie nadaje na dluzsze trasy, bo sie przegrzewa, i 50km to dla niej za dużo ale pisala to osoba posiadajaca 80tke.Powiedzcie mi prosze jak to jest DT125, jaka odleglosc mozna nią przejechac bez postoju (badz bardzo krótkimi)? Pytam sie bo lubie dlugie wycieczki i mogło by sie przydać :). pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.