Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

TAk, kolejny raz są to pierścienie ;| No masakra po prostu :/ brak kompresji :| zmieniłem mu świece nic nie strzelało ale nadal nie odpala ;s

 

Może masz jakiś próg na którymś z kanałów? poza tym jak Ci pierdyknęły piersionki to jednak proponował bym Ci już wymienić tłok bo to może być też jego wina...w DT125 z tego co wiem nicasil jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy w DT 80 '94 byly montowane hmmm... wlasnie jak sie to nazywa, takie cos miedzy tylnym amortyzatorem a tylnym kolem, to chyba jest do tego zeby przy amorze sie syf nie zbieral. Wogole jak to sie nazywa i gdzie to moge kupic?

Edytowane przez Bergi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakiś próg na którymś z kanałów? poza tym jak Ci pierdyknęły piersionki to jednak proponował bym Ci już wymienić tłok bo to może być też jego wina...w DT125 z tego co wiem nicasil jest?

 

 

Tłok jest świeżo po dotarciu nówka sztuka Vertexa zakładana była, korbowód od YZ. Oddam do gościa do servisu bo powinien mi jeszcze chyba uznać jeżeli jakiś miesiąc temu zakładał pierścienie...? Jak będzie wszystko sprawne i ładnie śmigał to sprzedaje ją bez żadnych ukrytych wad i śmigającym silnikiem. za dużo już na nią wydałem, 600zł na serwisie w tym pierścienie i inne nowe części, kiera 160 zł, łańcuch 110 zł oponka 200zl, korbowód 250 zł tłok 400 zł zębaty, manetki handbary plastiki itd itd itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok jest świeżo po dotarciu nówka sztuka Vertexa zakładana była, korbowód od YZ. Oddam do gościa do servisu bo powinien mi jeszcze chyba uznać jeżeli jakiś miesiąc temu zakładał pierścienie...? Jak będzie wszystko sprawne i ładnie śmigał to sprzedaje ją bez żadnych ukrytych wad i śmigającym silnikiem. za dużo już na nią wydałem, 600zł na serwisie w tym pierścienie i inne nowe części, kiera 160 zł, łańcuch 110 zł oponka 200zl, korbowód 250 zł tłok 400 zł zębaty, manetki handbary plastiki itd itd itd...

 

Hehe co ty nie powiesz :buttrock: od tego jest moto zeby jadło kase :clap: pytanie brzmi za ile chcesz ja popchnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DeTke sprzedam w takim stanie jak teraz za 3.600 bez żadnych negocjacji, nie chce mi sie już sra* z tymi pierścieniami, po prostu sprzedam jak stoi we wdzianku WRki + dorzucam oryginalne plastiki + lampa itd w idealnym stanie... Silnik też cały po remoncie jak wspomniałem wcześniej... a powiem ze niezłe sobie nawet radzi i to na zablokowanym zaworze :icon_question: miałem zrobić to w sobotę z dj solo ale niestety nie dojadę do niego już bo pierścienie poszły...

Edytowane przez Kuba Stolarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie to mnie dręczy ja w swojej 125 bym demątował jeżeli bym nie sprzedawał ... tego przyczyną chyba jest niedosmarowanie albo pompka oleju nie przetwarza tak wielkiej ilosci oleju co potrzeba... Na twoim miejscu bym demontował z własnego doświadczenia ci mówie że bardzo popłaca niż pozniej masz wydawać 400 zl na nie byle jaki tłok i kilkanaście godzin roboty :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Jak odpalam mkotor na ssaniu to musze ciagle mu gazowac (ssanie jest wlaczone) bo jak puszcze gaz to zgasnie, a jak juz sie rozgrzeje to na wylaczonym ssaniu pieknie chodzi na niskich. Co moze byc przyczyna? co byscie radzili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Jak odpalam mkotor na ssaniu to musze ciagle mu gazowac (ssanie jest wlaczone) bo jak puszcze gaz to zgasnie, a jak juz sie rozgrzeje to na wylaczonym ssaniu pieknie chodzi na niskich. Co moze byc przyczyna? co byscie radzili?

hmm.. ja miałem podobny problem. przyczyną była dziurawa uszczelka pod głowicą. naciekalo mi do srodka (do cylindra) płynu. jak juz sie cylinder osuszył było dobrze i mogłem zostawić manetke gazu. Z motorami to różnie bywa także sie za mocno nie sugeruj. zawsze można swiece wymienić jak wiesz ze jest stara. a może tak jak patryk mowi gaźnik.

 

a jeszcze mam pytanie do ludzi z yamahami dt 125 od 1996 do powiedzmy 2000. czy mieliscie blokade na końcówce tłumika? czy jesli byla to odblokowanie duzo dało?

Edytowane przez guma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. ja miałem podobny problem. przyczyną była dziurawa uszczelka pod głowicą. naciekalo mi do srodka (do cylindra) płynu. jak juz sie cylinder osuszył było dobrze i mogłem zostawić manetke gazu. Z motorami to różnie bywa także sie za mocno nie sugeruj. zawsze można swiece wymienić jak wiesz ze jest stara. a może tak jak patryk mowi gaźnik.

 

a jeszcze mam pytanie do ludzi z yamahami dt 125 od 1996 do powiedzmy 2000. czy mieliscie blokade na końcówce tłumika? czy jesli byla to odblokowanie duzo dało?

 

 

Możliwe, jak poszła uszczelka, to możesz odkręcić korek chłodnicy i zobaczyć czy powietrze(pęcherzyki powietrza) się z niej nie wydostaje. POZDRO :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podajcie jakieś dobre i godne polecenia zakłady w których zrobią dobry szlif cylindra za rozsądna cene (ale podawajcie wszystkie godne polecenia bez wzgledu na cene) ponieważ czeka mnie to w niedalekiej przyszłosci ;) I jeszcze takie pytanie jakie tłoki polecacie i gdzie można takie kupić :) Podajwajcie rózne dane kontaktowe, adresy www i wszelkie inne namiary które moga mi pomóc znaleźć dobry zakład i dobry tłok do szlifu;)

 

Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...