Nitomen Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 witam znajomy mojego ojca ma do pchniecia Kawe KL 600 z 87 za 3.500 moto na chodzie w ciaglej eksploatacji jedyny mankament to to ze kopci i chyba zestaw neapedowy dlugo nie pochodzi a gosc jak kupil rok temu tak sprzedaje nie regulowal zaworow jedyne co robil sprawdzil lancuszek rozrzadu i naprawil rozrusznik i leje olej teraz pytanie pchac sie w takie moto czy odpuscic :?: ile kosztowala by ewentualna wymiana uszczelniaczy zaworowych , tloka lub pierscieni :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 no kopci na kolor czarnawy nie przygladalem sie bo ciemno bylo a w garazu nie chcialem mu dymic ale napewno cos jest do roboty ,a stoja bo ok 5 - 6 tys. moto w ciaglem uzyciu tzn w wekendy bo gosc robi u szkopow jutro jedzie na zlot endurowcow ok 100 koilosow wiec chyba wie co robi ze moto sie nie rozkraczy :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Jak tylko na czrno dymi to nie ma problemu, ale jesli na niebiesko to bierze olej czyt. do remontu generalnego. Ale jesli silnik jest juz tak zuzyty to i pewnie cala reszta-zawieszenie i inne elementy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Tlok okolo 600zl uszczelniacze z 30zl za komplet .Dymienie w tym modelu to prawdopodobnie wina tloka, ogolnie to w tego sprzeta bym sie nie pakowal ma wiecej wad niz zalet :| . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 ogolnie to w tego sprzeta bym sie nie pakowal ma wiecej wad niz zalet . Racja ja też bym się zastanawiał , stare modele KLR-ów nie były zbyt udane.Ja za tłok do swojej XL-ki zapłaciłem ok: 400 zł + pierścienie ok. 200 zł. , uszczelniacze zaworowe ok. 40 zł., swożeń do tłoka ok. 100 zł.Musisz doliczyć do tego:Uszczelki pod głowice, cylinder i pokrywe zaworową, jeśli motocykl nie był remontowany to możesz się spodziewać że do wymiany będą też zawory.Najgorsze jest to że podczas rozbierania starego silnika okazuje się że jest więcej elemętów do wymiany niż się spodziewasz np. rozrząd (kpl. do XL-ki ok 1500 zł).Składając na starych częściach ryzykujesz że lada moment coś ci się rozleci więc moim zdaniem jak już brać się za silnik to zrobić go na cacy a wtedy koszty automatycznie rosną.Osobiście odradzam, lepiej dozbierać te 3000 i kupić coś po remoncie.Z drugiej strony robiąc remont samemu masz pewność że jest zrobiony solidnie, a kupując motocykl po remoncie żadnej pewności że ten remont przeszedł nie masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 21 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 Nie ma jak remont jednocylindrowca, koszty naprawde niewielkie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2005 chyba jednak wezme ta padake :P do wiosny bedzie ca cacy jeszcze pytanko wlasciciel wspominal ze poprzedni wlasciciel najprawdopodobnie wymienial tlok a moze i szlif robil a ten silnik ma tylko 2 mozliwe szlify, ile kosztuje tuleja cylindra ?? i jakie sa koszta z jej wymiana na nominal :?: dzieki pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 moto padlo zanim je kupilem :P chwala mu za to :) od poczatku wiedzialem ze to padaka tylko cena niska poszukam DR 650e lub XL 600 LM w niemczech ewentualnie cokolwiek na sezon pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.