lukaszzzz Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Witam zdaje sie na wasze sugestie i jakies rady odnosnie zacisku przedniego od cbr 900rr okazalo sie iz moj zacisk jest z 98-03 z takiego modelu a ja mam sc28 czy to jest mozliwe ze pasuje ?? ale to nie jest moim zmartwieniem A wiec przejdzmy do konkretow zdjalem zaciski i jeden z nich ma zniszczone uszczelniacze tloczkow ( sa to zaciski 4 tloczkowe ) nie wiem jak to mozliwe ale te gumki sa tak jakby pozacinane miedzy tloczkiem a obudowa zacisku takie farfocle dlugie wisza co jest dosc ciekawe zacisk dziala i nie cieknie sprawdzalem go pojedynczo, tloczki troche ciezej sie chowaja troche rozruszalem i chodza nawet nawet tylko wydaje mi sie ze po puszczeniu dzwigni hamulca tloczki nie odpuszczaja na tyle na ile powinny i moga po zalozeniu klockow trzymac lub lekko szorowac. Postanowilem ze kupie komplet naprawczy i wymienie uszczelki i okazalo sie iz komplet taki kosztuje 240 zł :cry: to dosc sporo wiec na razie nie wiem co zrobic czy sa jakies zamienniki (larson 220 zł odpada ) lub moze kupic cale zaciski i juz. I jeszcze jedno pytanko bede wyjmowal tloczki czy musze rozkrecic zacisk czy wystarczy jak wypchne tloczki raz z jednej pozniej wloze i druga strona ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 O to super dzieki ciesze sie ze wyjda tloczki bez rozkrecania zacisku a ja powiem tak znalazlem inne wyjscie z tej opresji kupie drugie zaciski i bede mial zapasowe a udalo m sie wykukac za 150 zł :lol: to chyba nie drogo co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Hmm, generalnie jak masz zniszczone osłonki to nie jest najlepszym pomysłem kupowanie drugich zacisków. Nie wiesz jakie stare są w nich uszczelniacze i osłony i jak długo pociągną.Najlepszym wyjściem jest zestaw nowych uszczelniaczy i osłon no i rozebranie zacisków i wyczyszczenie ew.przeszlifowanie tłoczków. Wtedy przynajmniej wiesz na czym jeździsz.Nie radzę ci kupować drugich zacisków, stracisz tylko kasę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 wiesz nie mysle ze 150 zł za zaciski z 99 roku to strata kasy zawsze mozna je sprzedac za te 150 zł zreszta zobaczymy i dam znac jak moja przygoda z zaciskiem sie rozwiazala bo jutro nabywam zaciski pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszzzz Opublikowano 16 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 zaciski zakupione sa w bdb stanie pieknie pracuja, odpowietrzylem i jest git :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.