Riksza Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Powiedzcie mi co mam zrobic zeby moj kadet mial wieksza moc i szedl te 60 :) wiem ze musze wyczyscik tlumik i gaznik bo sa zapchane ale chcem wiedziec co mozna jeszcze zrobic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 remont Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lacho Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Witam!!! To jest tylko motorowerek i moim zdaniem nic zabardzo nie wyświrujesz a jesli nawet tak typu tuning:-) to to skróci ci cholernie żywotnośc silnika a przy tym będzie paliło i paliło.Generalnie osobiście nie polecam podnoszenia mocy. Pozdro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 a jak już na serio chcesz pokombinować to www.google.pl jest twoim przyjacielem....Wpisz tuning romet i napewno ci znajdzie...sam pamiętam jak jakiś czas temu byłem na to napalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riksza Opublikowano 12 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Dzieki ... :) moze kupie sobie jakas jawe i bede zadowolny heh :Dkadet to mocna maszyna bo ostatnio przez przypadek trafilem w lesie na trase crossowom i sobie tam nim pojezdzilem heh :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Dzieki ... :) moze kupie sobie jakas jawe i bede zadowolny heh :Dkadet to mocna maszyna bo ostatnio przez przypadek trafilem w lesie na trase crossowom i sobie tam nim pojezdzilem heh :DNo ba, lepsza od KTMa EXC... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 13 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2005 o ile wiem to dostepne sa cylindry 60 cm do rometow i do simków.w simku to za mlodu sam taki mialem i moc zwiekszyla sie wyczuwalnie ale jesli chodzi o predkosc to nieznacznie.zreszta i tak szedl 70 hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 nie zmieniaj polskiego rometa na jawke bo same z nia klopoty polski silnik jest prosty jak meter cepa;] i tuning mu niezaszkodzi mialem jescze taki rok temu zima lato ja jezdzilem i nic mu niebylo a tuning polegal na tym ze wsadzilem mu 3 pierscionek na tlok;] splanowalem glowice i wydarlem troche flakow z tlumika oraz troche tego niby filtra w gazniku;] mozesz jeszcze powiekszyc dysze wzrost paliwa zobaczysz niewielki moze 0.5 litra ale maszynka po prostej poleci 55-60 z gorni z 62ale to juz masakra dla silnika zaduze obroty ;] ale wkrecal sie pieknie pod gorke jechal szybciej niz z gorki;] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riksza Opublikowano 16 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 nei chciałem wymieniac na jawke tylko sobie dokupic ją :D(oczywiscie jak by było mnie stać :D) duzo rzeczy slyszalem o tym planowaniu glowicy :/ jedni mowia ze to dobre jest i pomaga a drudzy że tylko sobie silnik rozwale i nie wiem co robić teraz.ale z tym tlumikiem to dobre jest :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Wydechu w dwusowach nie mozna zmieniac ,tylko zniszczysz szybko silnik. Tak samo z glowica - bardzo szybko padnie wal. Jak chcesz podniesc moc to wyremontuj silnik na ideal ,zalej dziury w wale korkiem i zywica ,spasuj kanaly w cylindrze itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Wydechu w dwusowach nie mozna zmieniac ,tylko zniszczysz szybko silnik. Tak samo z glowica - bardzo szybko padnie wal. Jak chcesz podniesc moc to wyremontuj silnik na ideal ,zalej dziury w wale korkiem i zywica ,spasuj kanaly w cylindrze itp Do rzeczy gada. Tak samo ci radze, nie rób zadnych wiejskich tuningów w stylu cylinder 60ccm, planowanie głowicy czy wybebeszanie tłumika. To działa w drugą strone. Wiem co mówie bo miałem wybebeszony tłumik w Simsonie (przez ktoregos z poprzednich włascicieli). Cylinder 60ccm jest gorszy od orginalnego 50ccm, od razu po kupnie musisz poprawiac kanały i je polerowac (inaczej 50 km/h to juz bedzie sukces) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riksza Opublikowano 16 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 OK . czyli wiem ze nic nie zrobie . ale i tak podoba mi sie taka jazda . wyremontuje silnik i bedzie dobrze ! btw.moze moge sobie jakis inny tlumik zalozyc ? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Raczej nie. Wydech jest wyliczony dla danego silnika. Widzialem kiedys program do projektowania wydechu do 2T. Jesli zmienisz wydech to duzo wyzsze jest prawdopodbienstwo popsucia ktoregos parametru mocy/trwalosci niz poprawy. P.SUszczelnij polaczenia cylinder|kolanko i kolanko|tlumik jak masz nieszczelne to byc moze bedzie lepiej. Tak samo mozesz probowac wyczyscic conieco z nagaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Nie wiem jak kolega podchodzi do sprawy ale jak dla mnie to w komarku moglbym robic remont co roku i co z tego ze poprzez zmiany w motocyklu obnizyla by sie jego trwalosc.przeciez do koszmarka ceny czesci sa smiesznie niskie !! greedo nie wiem jak Ty ale ja (bedac dawniej szczesliwym posiadaczem simsona) zmienialem 2 razy cylinder i kazdy czy to byla 50ka czy 60ka mial chropowate kanaly ktore trzeba bylo polerowac !wiec nie wkrecaj kolegi z forum w jakies chore zajawki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 "Nie wiem jak kolega podchodzi do sprawy ale jak dla mnie to w komarku moglbym robic remont co roku i co z tego ze poprzez zmiany w motocyklu obnizyla by sie jego trwalosc. przeciez do koszmarka ceny czesci sa smiesznie niskie !! " Zdziwil bys sie bardzo. Mialem bardzo wysilony silnik w ogarze i sredni remont byl potrzebny co miesiac. Koszty tego wcale nie sa male jak dla kogos kto kupuje je za kieszonkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.