rzemol Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 Mam pytanie do szanownego Jury. Otóż koledze mojemu podczas ostatniej jazdy wypadły i zawisły na przewodach kierunkowskazy - oba!!! Po dokładniejszych oględzinach i porównaniu z moim sprzętem okazało się, że w pałąku (tym U-kształtnym) w który wchodzą przewody i w którym zamocowane są ramiona kierunkowskazów wyłamane są z obydwu stron takie trzpienie z prowadnicami(na które nakładane są kierunki) . W związku z tym przypuszczamy, że sprzęt miał może kiedyś mały ślizg badź wywrotkę parkingową i o ile z przodu oparł się na gmolach, to z tyłu niestety na kierunkach i wyłamał je. A teraz pytania zasadnicze. Czy to U-kształtne mocowanie kierunków jest zintegrowane z mocowaniem tablicy rejestracyjnej? Czy ktoś widział to gdzieś w sklepie i ile to może kosztować? Byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 12 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Patrzę na to zero odpowiedzi i myślę czy tylko w moim otoczeniu zdarzają się ślizgi i gleby na parkingach. Odpowiedziałbym kumplowi, ale nie mam takiego doświadczenia jak Wy. Czy nikt nigdy nie miał wyłamanego tylnego kieunkowskazu? Gratuluję. Ale mimo wszystko czekam na informację. Byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finlandia Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Cześć Rzemol! DragStary niestety tak mają, że z tyłu opierają się na kierunkach!!! (zwłaszcza z lewej strony, bo po prawej niestety po drodze są wydechy...)Miałem niedawno delikatny szlif z podobnymi "objawami" tzn. zeszlifowany i poluzowany kierunkowskaz. U mnie problem jest taki, że po ponownym włożeniu go w pałąk nie jest już tak sztywny (obraca się pomimo silnego dokręcenia śruby). Wydaje mi się, że problem tkwi w gumowej podkładce (czy uszczelce ?), która u mnie się "porwała", a której nie ma niestety w komplecie do samych kierunków. Ja np.kupiłem nowy kierunkowskaz, ale zabrakło mi cierpliwości, żeby go zamontować - trzeba zdjąć tablicę, wybebeszyć całą lampę i przewlec przewody od kierunku przez ten właśnie "U"-pałąk, gdzie jest trochę ciasnawo! Jak się za to wezmę do wiosny, to dam Ci "cynk". A propos ceny - w cenniku YAMAHY - sam kierunek to 150 PLN!!! (chore!), więc nawet nie próbuję zgadywać ile może kosztować reszta... Pozdrawiam,Błażej"Finlandia"Marzec :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 12 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 A pałąk do kierunków plus mocowanie tablicy rejestracyjnej (bo to integral) kosztuje u nich 650.- i to dopiero jest chore. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 12 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Natomiast wewnątrz tego pałąka z jednej i drugiej strony znajduje się ponoć złączka metalowa (można to nazwać korkiem) z wypustką łącząca właśnie pąłąk z rurką kierunku i ta część kosztuje jakoby 25.- za sztukę. Tylko jak wygrzebać uszkodzone części korka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finlandia Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Jeśli do Drag'a 650 kosztuje 650 PLN to do mojego pewnie 1100... :) !!!Dzięki za podpowiedź z tym "korkiem"! Za 25 złoty to może i cierpliwość mi wróci :D Pozdrawiam, Błażej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Akurat cale mocowanie tablicy i kierunkow, podobnie jak tylna lampa w classic'ach 650 i 1100 jest identyczne. W 650-ce, ktora kiedys jezdzilem, osadzilem kierunkowskaz na metalowej rurce wcisnietej do oporu w to odwrocone "U" - trzymalo sie to i wygladalo b. dobrze. Mozna wzglednie tanio kupic aftermarketowe kopie migaczy do serii Star, zarowno z Louisa jak np. na allegro. Bye, bye. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 I jeszcze o szlifach na yamaszce lamiacych kierunkowskazy: w ostatnim sezonie lezalem dosc drastycznie. Wg. relacji kolegi, ktory jechal z tylu "nakrylem sie motocyklem". Fachowcy powiedza "high-side". Solidny gmol Highway-Hawka + sztywny kuferek H&B z tylu sprawily, ze ani moto, ani ja nie ucierpielismy wcale. Kiedys lewy kierunek w slizgu ocalila mi duza sakwa - choc pusta, byla jednak usztywniona "dla nadania ksztaltu" szeroka tasma PCW. Co i Wam polecam, bo tylne gmole zabieraja moim zdaniem za duzo miejsca zarowno bagazowi jak i nogom pasazera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.