Skocz do zawartości

Wskazowka predkosciomierza ZX9R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poniewaz dzisiejszy dzien nastrajal do jazdy w zwiazku z tym ja rowniez postanowilem zaczerpnac tej przyjemnosci i wszystko by bylo dobrze gdyby nie jeden denerwujacy problem.

Po przejechaniu kilkudziesieciu km stanelismy z kumplem na chwile i zaczelismy oczywiscie przezywac jak fajnie jest znow posmigac i wogole.Jechalismy wg.mojego predkosciomierza ok 150 km/h i nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby na postoju kumpel nie powiedzial mi ze jak go wyprzedzalem ze znczna predkoscia jego predkosciomierz wskazywal nieco ponad 200 km/h :)

Spogladam na zegary a tam wskazowka stoi na 150 i zadne pukanie ba nawet walenie w zegary nic nie pomaga-wskazowka nie opada.Z nieco gorszym humorem ruszylismy dalej w droge majac szczegolnie na uwadze aby troche czesciej zerkac na wskazania.I tu ciekawostka po przekroczeniu 150 wskazowka poszla ladnie do przodu natomiast przy hamowaniu znow stanela w pionie i ani rusz.Po dojechaniu do domu stwierdzilem ze czas je zdjac i rozebrac.Co sie okazalo. :D Wskazowka ewidentnie sie zacina na samym srodku i stad te problemy.Przekrecanie czy nawet trzachanie zegarami nic nie dalo trzeba bylo pomoc jej reka.Stad moje pytanie .Co moze byc przyczyna ze wskazowka staje idealnie na srodku i ma problemy z powrotem?

Mysle ze nie ma tutaj zbytnio znaczenia ze jest to zegar od 9,bo w kazdym innym moto o podobnym zegarze problem moze sie pojawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi czy zacina się mechanicznie w środku na mechaniźmie, czy blokuje na jakimś elemencie okleiny która była zmieniana? Nie wiem czy nie powinieneś pojechać do tego facecika, który rozbierał licznik, może on bedzie miał jakiś pomysł - byćmoże jakiś coś sie źle ułożyło podczas zmiany podświetlenia itp.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszym rozebraniu i dostaniu sie bezposrednio do wskazowki okazalo sie ze zeczywiscie zacina sie w gornym polozeniu-nie ma natomiast zadnych oporow ze strony tarczy.Dzis natomiast stanela mi na 80 i ani w te ani we wte.NIE MAM GLOWY-ZALAMKA PO PROSTU :cry: ,troche to denerujace.

/Czy moze miec na takie zachowanie wskazowki wplyw tego ze tarcza troszke sie odksztalcila podczas grudniowej jazdy i zablokowala wskazowke na 140km/h mimo dalszej kilkunasto kilometrowej jazdy?Wtedy to bylo ewidentnie przytrzymanie wskazowki przez tarcze.A teraz nie mam pojecia.Cos tam zwarlo czy jak?A najgorsze jest to ze znow trzeba rozbierac pol przodu.... :)

 

Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...