Skocz do zawartości

ustawianie luzuw zaworowych w Yamaha-1100 drag star


Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie szukam znaków . Można w ten sposób: wykręcić obie swiece włączyc 5 bieg i pchając moto ustalic górny martwy punkt cylindra np wkładając coś w otwór po świecy. gdy będzie u góry (GMP) to sprawdzić czy dzwigienki zaworowe są gotowe do regulacji ( mają luz), jeśli nie to obrócic wałem silnika jeszcze raz o 360 stopni. Ale swoją drogą to jestem ciekaw czy po tej regulacji cykanie ustanie , na jak długo , bo mam taką teorię że te silniki wszystkie tak pukają na pierwszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nawet był temat o tym w mechanice (konkretnie o cykaniu pierwszego cylindra w silnikach V2 Yamahy). Ten typ tak ma, ale oczywiście zawory możesz sprawdzić.

Są znaki, ale metoda opisana wcześniej jest też dobra. Nie musisz sie męczyć na 5 biegu - odkręcasz dekielek i obracasz silnikiem kluczem nasadowym, ustawiając na znaki dla pewności że śrubokręt nie kłamie :-)

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...