Ryszard Mróz Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Kupiłem Drag Stara 1100 i słychać cykanie zaworu wydechowego pierwszego cylindra, jestem gotów sam wyregulować lecz niewiem które znaki na kole odpowiadają górnym zwrotnym punktom poszczególnych cylindrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falko Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Nigdy nie szukam znaków . Można w ten sposób: wykręcić obie swiece włączyc 5 bieg i pchając moto ustalic górny martwy punkt cylindra np wkładając coś w otwór po świecy. gdy będzie u góry (GMP) to sprawdzić czy dzwigienki zaworowe są gotowe do regulacji ( mają luz), jeśli nie to obrócic wałem silnika jeszcze raz o 360 stopni. Ale swoją drogą to jestem ciekaw czy po tej regulacji cykanie ustanie , na jak długo , bo mam taką teorię że te silniki wszystkie tak pukają na pierwszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falko Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 Dodam jeszcze; : regulacja na zimnym silnikuzawór ssący 0,07- 0,12mmzawór wydechowy 0,12- 0,17mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Ostatnio nawet był temat o tym w mechanice (konkretnie o cykaniu pierwszego cylindra w silnikach V2 Yamahy). Ten typ tak ma, ale oczywiście zawory możesz sprawdzić. Są znaki, ale metoda opisana wcześniej jest też dobra. Nie musisz sie męczyć na 5 biegu - odkręcasz dekielek i obracasz silnikiem kluczem nasadowym, ustawiając na znaki dla pewności że śrubokręt nie kłamie :-)Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.