Skocz do zawartości

kłopot ze sprzęgłem


kiki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawa wygląda tak- zmieniłem ostatnio tacze sprzegłowe i teraz jak wcisne sprzęgło to obroty jakos strasznie maleją-zaznaczam iż dzieje sie to przy nie wbitym biegu. Po odpuszczeniu manetki obroty znowu wracają do poziomu biegu jałowego- co wy na to

????? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lozysko oporowe sprzegla 16005 - poki nie wcisniesz sprzegla, ono (cale) kreci sie razem ze sprzeglem, jak wcisniesz zaczyna pracowac, wiec awaria jego spowolni obr silnika, ale awaria powinna byc slyszalna... mozliwe, ze cos ci wpadlo w lozysko w czasie remontu i je zablokowalo

 

innego pomyslu jak na razie nie mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa sie lekko wyjaśnila- moto juz nie przygasa-pojezdzilem sobie troche i jej przeszlo 8) :). Ale jest inny problem nie moge wyregulować sprzęgla- tzn cały czas "ciągnie". Dodam ze tarcze są nowe a zabierak nie mial jakichkolwiek wybic. Co wy na to? :roll: Mi sie wydaje, że te tajwańskie tarcze poprostu sa troche za grube- i sie wszystko za dobrze nie wysprzegla- ale to jest moja teoria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa sie lekko wyjaśnila- moto juz nie przygasa-pojezdzilem sobie troche i jej przeszlo 8) :). Ale jest inny problem nie moge wyregulować sprzęgla- tzn cały czas "ciągnie". Dodam ze tarcze są nowe a zabierak nie mial jakichkolwiek wybic. Co wy na to? :roll: Mi sie wydaje' date=' że te tajwańskie tarcze poprostu sa troche za grube- i sie wszystko za dobrze nie wysprzegla- ale to jest moja teoria[/quote']

 

dales tylow jednym slowem... :D nie wymienia sie kpl tarcz do mz, bo sa one grubsze niz fabryczne i nie mieszcza sie w koszu. tzn mieszcza sie, poki nie wysprzeglisz, wtedy ostatnia tarcza wypada i jak sie przekreci uniemozliwi prawidlowa prace sprzegla. ja zawsze kupuje 1-3 tarcz i tylko tyle wymieniam, a sprzeglo chodzi jak nowe. czeka cie niestety ponowna rozbiorka, wywalenie kilku nowych i danie starych tarcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zaleznosci od zuzycia starych tarcz: czasami jest to 1, ale nie wiecej niz 3 nowe, tak zaobserwowalem. wkladam "na sucho" w kosz tarcze stare z nowymi i patrze, czy jak nastapi wysprzeglenie, to czy ostatania tarcza nie wypadnie. inny sposob - zmontowac wszystko do kupy i zobaczyc, czy odleglosc pomiedzy koszem, a tarcza metalowa ze szpilkami dociskajaca tarcze, wynosi okolo 1mm. ponizej 0,5mm nastapic moze slizganie sprzegla. im tarcze grubsze, to odleglosc ta jest wieksza, to logiczne. ale unikac nalezy odleglosci powyzej 1,5mm - za grubo, ostatnia tarcza moze wypasc i sie przekrecic w koszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...