Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Na początku dodam tylko, że poszukuje książki serwisowej do XTZ 750 Super Tenere. Mam ten motocykl juz ponad 2 lata, ale do tej pory nie mam zadnej literatury na jego temat. Jesli ktos ma i zechce sie podzielic bede bardzo wdzieczny. Jak na razie to tylko zmieniam przy niej olej i raz daem na serwis do Ridera w Krakowie, gdzie zsynchronizowali gaźniki i wyregulowali zawory. Od zakupu motocykla przejechałem 27 000km - 19k km w ubiegłym sezonie (m.in. Gruzja) i 8 k km w tym (m.in. Krym). Po tym przebiegu kupiłęm opony - Mischellin T66, łańcuch DID 525XM (od TDM) i zebatki (tez od TDM). Przy okazji zmieniłem nieco przełożenie: przednia zebatka taka sama, ale tylna 43z zamiast 46z. Efekt: przy 100km/h zamiast 4100 jest 3900obr/min, a na 4biegu osiagam 180km/h gdy wskazówka obrotomierza osiaga czerwone pole, wczesniej osiagałem 160km/h, ale te 160 osiagałem bardzo szybko, teraz nieco wolniej. POza tym przy predkościach powyzej 180 motocykl na piatce jest slaby, nie chce przyspieszac. NIe sprawdzilem tego, ale wydaje mi sie, ze teraz max pred bedzi wieksza na 4biegu (tyle, ze wskazowka obrotomierza bedzie musiala wejsc troche w czerwone pole). Są też wady tego przelozenia-wczesniej zwalnialem bez redukcji do 50km/h na piatce - obroty wtedy wynosily jakies 2000 i motocykl bez protestu przyspieszal od tych wartosci, teraz pred minimalna na piatce podniosla mi sie do 60km/h co nie zabardzo i sie podoba i z tego powodu chyba przy nastepnej wymianie zestawu napedowego wróce do oryginalnego przelozenia. Dodam jeszcze ze zmiana przelozen nie wplynela na zuzycie paliwa. Jeźdże na oleju Aral ale zostal juz wycofany i musze przejsc na cos innego,jeszcze nie wiem na co, moze cos niedrogiego, a dobrego zaproponujecie? Motocykl wyposażyłem w gmole (kupione od gościa z IŁŻY, miałem też od gościa z POznania, ale tych nie polecam). Zreszta w ogole nie polecam przedmiotów od rzemieslników-dlatego stelaze pod kufry kupilem z kataogu. Szybe mam jeszcze oryginalna, ale chyba zrobie sobie wyższą z plaxi. Jestem na kupnie kufrw i na 90% jestem zdecydowany na alu z trójmiasta (800zł 2 sztuki). Centralny mam plastikowy z bagażnikiem. Chciałbym tez miec podstawke centralna, ale obiecałem sobie, ze nie dam rzemieślnikom 200zł za kawałek wygietej rurki. Aha, po tym jak wymarzłem w drodze powrotnej z Gruzji kupiłem podgrzewane manetki SAITO z katalogu LOUISA-sprawuja sie bardzo dobrze, a urzywam ich nawet w lecie w nocy. (nawet na Krymie zakładałem wieczorem, bo nie chciało mi sie zmieniac rekawic na cieplajsze). Motocykl nie bierze mi ani grama oleju. Pali minimum 5l (ponizej nigdy nie zszedłem nawet przy jezdzie do 90km/h), srednio 5,7-5,8l/100km przy pred do 120km/h. Jakby ktos byłby zaiteresowany tym modelem prosze pytac, w miare mozliwosci bede odpowidał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bern Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 a jak chcesz ksiazke serwisowa to Pawel ma moja. tylko w jezyku niemieckim. dogadaj sie jakos na ksero czy inaczej. tez posiadam ten motocykl tylko rocznik 91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 Poprzednio użyłem castrola......porażka!!!!!! cenowa i jakościowa, silnik brał olej.Teraz jeżdżę na mobilu cena 1 l 24zł, zużycie oleju znikome, ponadto ma wyższą klasę niż castrol.PolecamRównież nigdy więcej nie użyję spreju castrola do łańcucha.......a właściwie żadnego produktu castrola.Wystarczająco już doświadczyłem kiepskiej jakości tej firmy.W latach 80-ych jeszcze trzymali jakość teraz to już historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaku Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Zgadzam sie co do spreju lancuchowego Castrola. Porazka. Osobiscie polecam "heavy duty" sray firmy Magna Chemical Canada Inc. To jest najlepsze co moze byc na dlugie (i krotkie) trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaku Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Zgadzam sie co do spreju lancuchowego Castrola. Porazka. Osobiscie polecam "heavy duty" spray firmy Magna Chemical Canada Inc. To jest najlepsze co moze byc na dlugie (i krotkie) trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2005 Zgadzam sie co do spreju lancuchowego Castrola. Porazka. Osobiscie polecam "heavy duty" spray firmy Magna Chemical Canada Inc. To jest najlepsze co moze byc na dlugie (i krotkie) trasy. A gdzie takie cus mozna kupic i ile to kosztuje? bo jeszcze tego w zadnym sklepie nie spotkalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 12 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2005 Popieram wypowiedź o niskim poziomie jakości olejów Castrola. Miałem przez sezon olej Actevo i byłem z niego mocno niezadowolony. W szybko pokonywanej długiej trasie (około 3000km autostradami Niemiec i Francji) olej znikał z szybkością około 100ml/1000km. Spowodowane to było przedostawaniem się poprzez odme do airboxu jego oparów. W airboxie podczas czyszczenia filtra powietrza (K&N) miałem dość dużo oleju. Po zmianie na półsyntetyk Arala kłopot przestał istnieć. Castrol Chain spray na sucho jest OK ale nawet kilka km pokonanych w deszczu powoduje kompletną suszę na łańcuchu - niestety jak na razie nie trafiłem na spray wodoodporny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.