Skocz do zawartości

Mam problem...


Macio.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może wie ktoś z was co to jest... pewnego pięknego dnia wyszłem na moto chodził jak marzenie z kumplem się scigałem i maksa miał bez problemu postawilem go do "piwnico-garażu" :D i wyszlem za 10 min. Motor stracł moc, przyspieszenie, i prędkość i w ogóle tragedia jeśli wiecie napiszcie i pomuszcie mam ogara z silnikiem Jawki i w maju mialem kupiony nówka cylinder 60 ccm

 

 

 

 

 

"Motobike is the best" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś na drugi dzień ????

 

bo jeżeli dalej to samo to .... jest troche możliwosci .... albo spuchł , albo przegrzał sie albo coś z gaźnikiem .... pokombinuj ze świecami itp m,,,gańik inne a jak niepomorze to sciągnij cylinder i tłok i zobatrz 8O może coś zobatrzysz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dotarłem cylinder

2. Sciagałem cylinder tłok jest cały spalony tak jak by pierścienie przepuszczały

3.Gaźnik czysciłem na błysk

4. Świeca picus

5. Juz to mam od 3 miechów i nic mu sie nie poprawilo

 

Niepowiem możliwe że przegrzałem po w tedy to go co prosta na maksa targalem jeśli sie przegrzał lub pierścienie zapiekły to co mam zrobić zmienić tłok, pierścienie i bedzie git?? tylko niemówcie ze cylinder do dupy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Sciagałem cylinder tłok jest cały spalony tak jak by pierścienie przepuszczały

Widac że made in poland:D:D skoro tak mówisz to raczej tłoczek masz do wymiany a jak on wygląda ma jakies uszkodzenia w materiale typu rysy czy tylko ma taki kolorek brunatny :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Dotarłem cylinder

2. Sciagałem cylinder tłok jest cały spalony tak jak by pierścienie przepuszczały

3.Gaźnik czysciłem na błysk  

4. Świeca picus

5. Juz to mam od 3 miechów i nic mu sie nie poprawilo

 

Niepowiem możliwe że przegrzałem po w tedy to go co prosta na maksa targalem jeśli sie przegrzał lub pierścienie zapiekły to co mam zrobić zmienić tłok, pierścienie i bedzie git?? tylko niemówcie ze cylinder do dupy  :D

 

Dajesz w pi**e staremu motorowerowi na gównianych polskich czesciach to sie nie dziw...

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:  

2. Sciagałem cylinder tłok jest cały spalony tak jak by pierścienie przepuszczały  

 

Widac że made in poland:D skoro tak mówisz to raczej tłoczek masz do wymiany a jak on wygląda ma jakies uszkodzenia w materiale typu rysy czy tylko ma taki kolorek brunatny  

 

A jaki olej lejesz?? Bo jak miksol to pewnie od tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tłok, pierścienie, cylinder jest made in Germany

2.Tak tłok jest tylko brunatny niema rys

3. Jeśli mi spuch tłok to co to znaczy siedze w tym od 1 roku ale takiego określenia jeszcze nie spotkałem.

 

Więc co mam zrobic zmienić tłok pierscienie i bedzie po sprawie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz to teraz jusz wiesz ze niemcy produkują takie części odpowie mi ktoś na reszte pytań?? z góry dzięki :twisted:

 

 

PS

To wiec jaki olej mam lać chyba nie lux :lol: :lol: :lol: i jaki możliwy jest olej do szkrzyni ja mam Mobil1 specjalny do skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...