Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 latwo powiedziec - dogadajcie sie; gdyby to tylk o cene chodzilo; jest wiele niewiadomych; przedewszystkim potrzebne sa opisy kabli dochodzących do budzików; a jak tego nie ma to lipa od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Yogi schematy i kwestia samego podłączenia to ja myśle że będzie pikuś w porównaniu z tym żeby odpowiednio skalibrować prędkościomierz, obrotomierz(mysle że z temperatura będzie prościej- nie pamiętam tylko czy nowy bandzior ma wskaźnik temperatury jakiś??). Nie wiadomo czy wystarczy tam troche poszaleć z lutownicą czy może nie trzeba będzie iść dalej i żeby tow wszstko elegancko działało może będzie trzeba jakieś procesorki powymieniać albo w jakiś sposób przeprogramować... nie jestem specem od elektroniki ale jakieś tam elementarne pojęcie mam czego sie można tam spodziewać i staram sie większość żeczy brać na logike i chłopski rozum... Fak że w w naszej dyskusji jest więcej gdybania niż suchych faktów.Kto wie- może faktycznie przeróbka nie jest aż tak trudna i może wystarczy jedynie schemat do podłączenia kabli bo większa ingerencja będzie poprostu zbędna... nie wiem- może chłopaki z PJP wiedzą więcej od nas(a nie powiem- znają sie na rzeczy i zapewne wiedzą więcej odemnie w tej kwesti... :) ).Ja 3mam kciuki i zobaczymy co z tego wyjdzie.Jestem pewien że przeróbka jest realna i wykonalna ale czasem faktycznie koszt takiej zabawy jest niewspółmierny do osiągnietego efektu... Czasem może warto pójść w inną strone- np. przerobić zegary z bandyty... wziąć obrotomierz wraz z kontrolkami, do tego dodać jakiś cyfrowy licznik rowerowy(nie żartuje wcale- te topowe mają tyle funkcji że czasami naprawde aż dziw bierze... możesz zawsze to potraktować jak zabawke z lap timerem :D ). Potem wszystko elegancko,logicznie i zwarcie poukładać w całość a na koniec z żywicy wykonać obudoe którą możesz po obróbce pomalowac w kolor maszynki albo ja Ci sie zamarzy(nie wiem czy twój bandyta jest S czy zwykły...i czy będzie miał owiewke czy to typowy streetfighter ma być??.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 tak jak mowie; gadalem z ich szefem (PJP); powiedzial ze jest to mozliwe, tylko oni musza miec schematy podlaczenia w b12 i gsxr; nastepnie wyliczaja roznice w przelozeniachi i zmieniajac cos w ukladzie eletrkonicznym - ale zrozumialem to tak jakby dalo sie tam ustawic cos dla innych przelozen - tak zrozumialem; a skad tu wziac takie schematy podlaczen?? sadzicie ze ktory z serwisow sie podzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Serwisy mają napewno ale niemal pewne jest że będzie spoooory problem żeby to od nich wydebić.Jak nie masz gdzieś dobreo kumpla w Suzuki to raczej szanse małe ale czasem wykonalne. Ja paiętam kiedyś jeden znajomy co pracował w Renault załatwił dla klubu miłośników renault megane coupe cała serwisówke taką jak używają w autoryzowanych serwisach dealerowie... 8) Próbuj... może Ci sie uda ale ja bym raczej od razu szukał jakichś "zaprzyjaźnionych" serwisów! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 8 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 no wlasnie tak myslalem - to jedyny sposób; jaki przyjazny serwis suzuki polecacie, ktory MOZE by cos takiego odstapil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.