e30m3 Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 czy wiecie moze czym sie rozni silnik ogar 200 od orginalnej jawki , wiem ze w ogarku sa blokady , wiem o co najmniej trzech kolanko tlumik , polaczenie gaznika z cylindrem i chyba jeszcze tlok na 2 pierscionki znacie jeszcze jakeis inne blokady ogra??? i mam pytanie dotyczace odblokownia kolanka tlumika tzn. ile cm trzeb uciac poniewzslyszlem ze jawki maj krutrze kolna i ze silnik lepiej pracuje jedak nikt nie mowi o tej roznicy miedzy kolnkiem jawki a ogara czy wiecie moze ile ona wynosi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 W zablokowanym kolanko wchodzi w tlumik na jakies 15 cm. W odblokowanym na ok 2 cm. Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e30m3 Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 tylko tyle?? myslalem ze duzo wicej sie obcina i jak czuc lub widac jakiekolwiek efekty??predkosc ? moc? czy moze silink sie lepiej wkreca na obroty?? czy nie czuc zadnych przyrostow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 http://dhost.info/joserodolfo/index.php?t=...zytaj&text=2.11 Google wie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebok Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Witam http://dhost.info/joserodolfo/index.php?t=arts&aktion=czytaj&text=2.11 O kolanku i dyszach nie wiedziałem. W najbliższy weekend w takim razie biore sie za swego OGARA :banghead: Jakby kto jeszcze miał jakie rady to poprosze :) Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 i cos jeszcze bylo z kątem zapłonu ale nie jestem pewnien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 Wzrost mocy po samym skroceniu kolanka niewielki, ale czuc. Latwiej wchodzi na obroty, na trojce wyzej sie rozkreca. Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 tlok na 2 pierscionki TO nie blokada tylko norma :!: cos jeszcze bylo z kątem zapłonu ale nie jestem pewnien to można potraktować jako nieprawidłowe ustawienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 TO nie blokada tylko normaJak przeciez W czeskich silnikach to sa 3 pierscienie :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Z tego co wiem, w starszych rocznikach byly montowane fabryczne tloki na 3 pierscienie. W nowszych juz na 2. Obecnie oryginalne czeskie tloki tez sa na 2 pierscionki. Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 coo???ludzie złoci.....w ogarkach były 2 pierscienie....bo to polska.....a w jawkach 50 były 3 pierścienie z czego jeden był zgarniajacy i wygladał xcałkiem inaczej od dwóch pozostałych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 2 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2004 Jesli ktos bedzie chcial dodac cos madrego. PW prosze, zaczynacie za przeproszeniem chrzanic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi