Skocz do zawartości

co jest????


Papa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz
a jeszcze jedno gdyby sie sprzeglo slizgalo na wys to by silnik mial obr takie jakie powinien miec przy max predk a ma mniejsze czyli odpada

To sa mniejsze czy większe. Zdecyduj się :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz
a jeszcze jedno gdyby sie sprzeglo slizgalo na wys to by silnik mial obr takie jakie powinien miec przy max predk a ma mniejsze czyli odpada

To sa mniejsze czy większe. Zdecyduj się :banghead:

przy max predk :) a na poczatku chodzilo mi ze na postoju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie co jest bo obr na jakie sie wkrecala podczas dobrych osiagow byly mniejszy niz teraz
a jeszcze jedno gdyby sie sprzeglo slizgalo na wys to by silnik mial obr takie jakie powinien miec przy max predk a ma mniejsze czyli odpada

To sa mniejsze czy większe. Zdecyduj się :banghead:

przy max predk :) a na poczatku chodzilo mi ze na postoju :)

Ty chyba sam nie wiesz o co Ci chodzi bo raz piszesz tak, drugi raz tak a trzeci jescze inaczej.

A zreszta jak Ci nie zależy na dobrym wytłumaczeniu to baw sie z honda do wiosny, albo dłuzej.

Bo jezeli obroty są wyższe to niz kiedys i nie chce dosjc do 80 to to jest sprzegło a jezeli sa nizsze i nie chce dojsc do 80 to znaczy ze czeka cie remoncik bo juz silniczek nie ma mocy sie rozpedzić.

Wybierz sobie wersje która pauje do Twoich objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mogl sie silnik wytrzec akoro nie dawno byl remoncik , nie no to raczej odpada

Zatrzeć nie wytrzeć. A co do tego to np słąba jakość czesci np z kemotu, złe docieranie, za moło oleju, albo płynu w chłodnicy. Przyczyn może być wiele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mogl sie silnik wytrzec akoro nie dawno byl remoncik ' date=' nie no to raczej odpada[/quote']

Zatrzeć nie wytrzeć. A co do tego to np słąba jakość czesci np z kemotu, złe docieranie, za moło oleju, albo płynu w chłodnicy. Przyczyn może być wiele.

ale to by wskaznik cos pokazal a nigdy mi nie wskazywal ze jest za wys temp ale kurde zeby po 2 tys km sie zatarl 8O rozumiem czesci polskie ale co one z papieru sa czy co nie wierze w to ze czesci tak malo wytrzymuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mogl sie silnik wytrzec akoro nie dawno byl remoncik :roll:  , nie no to raczej odpada

 

hmmm... no mi sie wydaje ze jest wrecz odwrotnie, jesli silnik jest dopiero po remoncie to jeszcze latwiej sie moze "wytrzec", bo mocniej sie grzeje, wszystkie elementy z ukladu wal-cylinder mają dużo większe opory tarcia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mogl sie silnik wytrzec akoro nie dawno byl remoncik :roll:  , nie no to raczej odpada

 

hmmm... no mi sie wydaje ze jest wrecz odwrotnie, jesli silnik jest dopiero po remoncie to jeszcze latwiej sie moze "wytrzec", bo mocniej sie grzeje, wszystkie elementy z ukladu wal-cylinder mają dużo większe opory tarcia.

 

Pozdrawiam

zapomniałem dodac silnik jest juz dotarty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...