Hornet Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Niewiem gdzie to dać więć dam to tu . Mam pytanie chcę zrobić akumulator w drynie ale nie wiem jak rozwiązać problem ładowania akumulatora. jak by ktoś wiedział to prosze aby mi odpowiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Ja mialem aku w ogarze 200 (silnik jawy). Trzeba bylo zmienic wszystkie cewki na zaplonowe. Wszytskie trzy ladowaly aku ,a odbiorniki (uklad zaplonowy,kierunkowskazy,normalny klakson,swiatla) podlaczone do aku. Akumulator musialem ladowac tylko raz prostownikiem jak uzywalem ogara na kempingu jako oswietlenia. Zalet jest bardzo duzo:-silna iskra przy bardzo niskich obrotach-nie przepalaja sie zarowki na wysokich obrotach-kierunkowskazy-normalny klakson (jak w aucie)-mozna wlaczyc swiatla przy wylaczonym silniku-swiatla nieprzygasaja na niskich obrotach-mialem podlaczony obrotomierz ,fajna sprawa-raz mialem nawet podlaczony radiomagnetofon i zamocowany na tylnym siedzeniu coby radia sluchac podczas jazdy :buttrock: A w motorynce nie wiem czy sie oplaca ,slaby silnik i raczej nie na dlugie trasy. Moga niezwrocic Ci sie koszty. W ogarze:100 - kierunki60 - aku30 - lampa tylna ze stopem (ze stelli)a do tego jeszcze kable (duzo) konektory wylaczniki ,czujniki itp co tez troche kosztujePozatym znacznie komplikuje sie instalacja ,jak jest zrobione niestarannie i cos padnie w trasie to na bank szybko nienaprawisz (mi nic nigdy niepadlo - instalacje robil gosc ktory sie na tym dobrze zna (co tez kosztuje) Pozdrawiam Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 28 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Ale nagneto w motorynce jest słapsze niżw ogarze 200 i rozstaw śrub nie pasuje z tych cewek między zapłonową a swietlna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 po prostu zrób tak..wywal cała instalacje......jeśli obydwie cewki świetlne dają prąd około 7V to daj akumulator 6V i cewke zapłonową butelkową 6V...+ od cewek daj na plus akumulatora..oczywiscie akumulator musi być uziemiony..Umieśc gdzieś pod bakiem jakąs kostke z której będziesz ciągnoł kable np do oświetlenia...do cewki zapłonowej...do titka nawet...A jeśli cewki dają ogólne napięcei koło 12V lub minimalnie większe to daj wwszystko tak samo tylko na 12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 29 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Holaa poco mi ta cewka butelkowa przecamotorynka nie ma takiej cewki tylko zapłonową w magnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 no i co z tego że niema??...Wsadźbutelkową pod bak a tą z magneta wywal.....lepsza iskra będzieA po drugie powiedz mi jakim cudem podepniesz kable do cewki pod magnetem?? bo chyba niedokręcisz albo niedolutujesz kabelków do żelazek cewki....bo sie po prostu nieda...wg mnie musisz zmienić cewke na butelkową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 29 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 ale czy ty kapujesz o co mi chodzi z tym ładowaniem przecież jak wywalisz tą cewke to z czego ta iskra ci powstanie z cewek oświetleniowych :banghead: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Jezusie maryjo...Powiedz mi najlepiej co chcesz z tego akuulatora mieć???tylko swiatła>? jeśli tylko światła to jest bezsensowna robota!!Nie kapujesz tego ze lepiej jest mieć zapłon z akumulatora?? zawsze będziesz miał taką sama iskre nawet na bardzo niskich obrotach!!..........I powiedz czego dokladie chcesz...bo samo napisanie ze chcesz włożyć do motoryny akumulator to jest za mało...tak samo możesz go wlożyć zeby pio prostu był...napisz co chcesz podpiąć czekam!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jawa 250typ.353 Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Witam, koledzy powyzej mają racje, ja akumulator tez wsadziłem do swojego ogarka kiedys i wydupiłem cewke główną tą co jest przy oryginalnym zapłonie, a wsadziłem butelkową (oczywiscie nie pod magneto tylko pod bak), więc niegadaj bzdur ze nie będzie ISKRY bo będzie i to dużo lepsza, acha i tylko dla splostrzenia sprawy to ogarek 200 niema magneta tak apropo, tylko ma wirnik, ale to i tak niema nic do rzeczy, a własnie jak wydupisz tą cewke z pod magneta to bedzie dawac ta cewka butelkowa iskre (ale o czym my gadamy jak ty chyba niewiesz co to jest ta butelkowa cewka), nieumiem takich bredni czytac, narazie i pozdrawiam :banghead: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Ale naco mi ta cewk butelkowa mnie chodzi o ładowanie akumulatora a nie o iskre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 ale dalej niewiem co chcesz mieć do tego podpięte?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Hornet zrozum że jesli chcesz mieć aku w drynie z ładowaniem musisz wywalic tta cewke z magneta i dac pod bak cewke butelkową która bedzie słuzyć za tamta w magnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Ale poco mam wywalać tącewke z magneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 masz ja wywalić dlatego ze bezsensowne będzie to jeśli będziesz miał swiatła z akumulatora..sitek i migacze a zaplon z megneta..wszystko będzie zaje***** a z iskrą będzie różnie..a jak masz akumulator to iskra zawsze jest taka sama!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 aha ale nadal nie wiem jak zrobić ładowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.