Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Najlepiej to niech juz zbiera kase na remont silnika,jak jezdzil bez filtra powietrza i do tego teraz mu zeslabl to jest pewne ze na 99% silnik jest do remontu.Zgdzadza się. I zapomniałem dodać, że żeby przeprowadzić jakiś tuning silnik musi byc w bardzo dobrym stanie czyli najlepiej po remoncie i dobrze dotarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Pozatym niewiem czy wiesz mtx jest juz lekko wyżyłowany i zywotnosc silnika jest skrocona z reszta tak jak mbx Chodzi o to, że on nie jest wysliony. Ja w swoim mtxie miałem, zdjete wszytkie blokady z wydechu i sportową końcówke, przrobiony filtr powierza( który musi być) gaźnik bing 21mm, wypełniacze na wale, skorygowane kanały w cylindrze i splanowaną głowice. To wszytko tak jak reszte moich sprzętów robił fachowiec a samemu to zrób pożadnie wydech, załóż filtr i mozesz zmienić gaźnik na większy.jest , ale dobra jak wiesz lepiej to sie nie bede klucil. to dlaczego nalezy czesciej robic szlif niz w innych sprzetach(50-tkach) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Aha czyli mam zrobić remont silnika tak? Tego wydechy sam nie zrobie napewno ale dzisiaj przyjeżdza mechanik moze on sie na tym zna to go spytam "Ja w swoim mtxie miałem, zdjete wszytkie blokady z wydechu i sportową końcówke, przrobiony filtr powierza( który musi być) gaźnik bing 21mm, wypełniacze na wale, skorygowane kanały w cylindrze i splanowaną głowice" -napisal strzaleko to mi chodzilo przedewszystkim dzieki bardzo strzalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Strzalek zapomnialem dodac po tym tuningu jak sie spisywal twoj mtx?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 jest , ale dobra jak wiesz lepiej to sie nie bede klucil. to dlaczego nalezy czesciej robic szlif niz w innych sprzetach(50-tkach) 10KM z pojemności 80ccm to żadne wysilenie , tyle to teraz maja 50ccm albo nawet wiecej. Wyslinone 80cccm mają po 30KM a nie 10 wiec pomyśl teraz czy jest wysilony silnik czy nie. Po za tym wyslilone motocykle mają nikasyl a nie tuleje.Strzalek zapomnialem dodac po tym tuningu jak sie spisywal twoj mtx??Dobrze, z 2 ze strzału ze sprzeęgła na kole można było spory kawałem pojechać i w porównaniu do orginału była naprawde wyczuwalna różnica. Najlepsze było to, żę motocykl przejeżdził 2 lata i przez ten czes jedyną rzeczą jaka była wymieniana to zębatki i łańcuch. Tyle że remont który ja zrobiłem przed tuningiem był na orginalnych częściach hondy a nie jakis z kemotu czy innego wynalasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 jest , ale dobra jak wiesz lepiej to sie nie bede klucil. to dlaczego nalezy czesciej robic szlif niz w innych sprzetach(50-tkach) 10KM z pojemności 80ccm to żadne wysilenie , tyle to teraz maja 50ccm albo nawet wiecej. Wyslinone 80cccm mają po 30KM a nie 10 wiec pomyśl teraz czy jest wysilony silnik czy nie. Po za tym wyslilone motocykle mają nikasyl a nie tuleje.quote].a sorki nie spojrzalem na rocznik :oops: myslalem ze chodzi o te nowsze roczniki zwracam honor :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 tak naprawde to moj mtx ma 11 koni :buttrock: strzalek a ile wydales na ten tuning i czy remont silnika byl by drogi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 a sorki nie spojrzalem na rocznik myslalem ze chodzi o te nowsze roczniki zwracam honor Chodzi ci o nowsze roczniki MTXów?? Tu nie ma różicy bo silnik cały czas miał ta samą moc tyle zmieniło się chłodzenie wiatrem na wode.tak naprawde to moj mtx ma 11 koni Jak do tego doszedłeś?? zmierzyłeś?strzalek a ile wydales na ten tuning i czy remont silnika byl by drogi??Korbowó, łożyska i tłok wyniusł mnie jakies 700zł, gaźik 150, wydech sam zrobiłem, przeróbki w silniku i regulacje zrobił mi fachowiec ale nie apmietam za ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papa Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 mozesz jeszcze dac do przewiercenia i to tez zwieksza moc ale to juz kosztuje bo trzea zmieniac tlok,pierscienie , cylinder , niewiem czy wal tez ale dokladnie ile to daje mocy niewiem ale roznica jest, z tym ze to juz sa koszta bo tlok orygoinalny z japoni sluszalem ze stoi 850zl 8O to ciekawe ile cylinder 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 orygoinalny z japoni sluszalem ze stoi 850zlJa za orginalny tłok HONDY płąciłem 300zł za 850 to można kupic cały zestaw tuningowy polini 115 ccm do tego tylko większy gaxniczek i różnica w mocy bedzie już spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 nie no co ty tłok stoi okolo 100zl widzialem na jakiejs stronie do mtx 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 nie no co ty tłok stoi okolo 100zl widzialem na jakiejs stronie do mtx 80Tłok z KEMOTU albo inny Polski kosztje od 90 do 150zł. Orginalny 300zł. Chcesz to zadzwoń do salonu Hondy i sie spytaj jak nie wierzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brystel Opublikowano 27 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Dobra ale dzieki za wszystko jak go zrobie to was zawiadomie o osiągach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Ja bym sie nie bawił w remont na Poskich czesciach, jeżeli bym robił tuning bo mogą nie wytrzymać. najlepiej kupic zestaw poliniego 115ccm, nową korbe i łożyska. Mało przeróbek i w dodatku jest to proste a efakt bedzie spory. Pamiteaj nie jeżdzij bez fitra powietrza. Dopisano: Najlepiej to kup MTXa 125 :buttrock: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Tak jak mówi Strzalek najlepiej zainwestuj w kit polini albo malossi i MTX będzie szedł jak pocisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.