Skocz do zawartości

Do Seweryna Max


PeterS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nic wielkiego, z reszta juz było ( i to pewnie o wiele dokładniej) - ust. gaźnika wg instrukcji:

REGULACJA BIEGU JAŁOWEGO:

wkręcić całkowicie wkręt regulacji biegu jałowego (w etz 250 sprzed `87 z lewej strony pierwszy od prawej - tj. od str. filtra), nast wykręcasz - w etz 250 sprzed `87 o 1 obrót; w nowszych - o 2,5 obrotu

nast regulujesz linkę gazu przy wyjściu z przepustnicy, do czasu aż bedzie równo chodził

nast wkręt regulacji biegu jałowego powoli wkręcasz i wykrecasz do uzyskania najwyższej prędkości obrotowej silnika

nast tak zmieniejszasz v obrotową silnika, wkręcając wkret regulacyjny ciegna gazu (czyli ten nad przepustnicą), aby silnik pracował jeszcze równomiernie z minimalną V obrotową

nast wkręcasz wkręt regulacji biegu jałowego o 1/4 obrotu, aby uzyskać łatwy rozruch zimnego silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dokladnie czegos takiego szukalem!

tyle ze ja mam mz etz 150 z roku 1989!

I mam 2 srubki do regulacji! Do obrotow i do skladu mieszanki(dobrze mowie?)

Moglbys mi wytlumaczyc jak mam o dobrze wyregulowac?troszke jasniej:D

Albo podac link do tematu na forum gdzie byla o tym mowa- bo sam szukalem i nie znalaazlem!

Z gory dziekuje!

Pozdrawiam Tomek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...