petek Opublikowano 14 Listopada Udostępnij Opublikowano 14 Listopada Podpowiedzcie proszę, bo nie mam pomysłu. Po mocnym rozgrzaniu silnika (tak, że na postoju wchodzi w tryb odłączenia tylnego cylindra) przy umiarkowanym przyspieszaniu potrafi zadzwonić spalanie stukowe. Jednak przy gwałtownym dodaniu gazu problem nie występuje i motocykl przyspiesza sprawnie. Podobnie, jednostajna jazda z autostradową prędkością 130 km/h w gorące letnie dni powoduje po jakimś czasie metaliczne dzwonienie, jakby spalanie stukowe. Po odpoczynku przez chwilę jest dobrze, a jak się rozgrzeje zjawisko wraca. Jak zwolnię do 100-110 km/h wszystko wraca do normy i nie stuka. Motocykl nie był raczej modyfikowany. Filtr powietrza, wydechy seryjne na 100%. Myślałem, że trafił się słabszej jakości olej (Amsoil 20W50), ale po wymianie problem nadal występuje - może minimalnie mniej, bo olej świeży i lepiej smaruje. Co mu może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 14 Listopada Udostępnij Opublikowano 14 Listopada A ile ma przebiegu? Może liftery nie domagają i to je bym obstawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petek Opublikowano 14 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada (edytowane) Ok. 40 tys. km. Wymieniłem też świece na irydowe. Bez zmian. Edytowane 14 Listopada przez petek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.