sztaymes Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Witam wszystkich maniaków motocykli.:) Na początku się przedstawię 👍mam na imię Robert i mam do bardziej doświadczonych maniaków jednośladów może łatwe bądź trudne pytanie 🤗 Otóż jestem posiadaczem motorka zx6r Kawasaki z 2002r. Kiedyś sobie fajnie jeździłem potem poznałem kobitę potem dziecko ,pies itd.A motor stał 15lat na parkingu w garażu:( teraz się za niego w końcu zabrałem ( Nie jestem mechanikiem:) rozebrałem trochę mojego starego wierzchowca wymieniłem świece wszystkie filtry ,olej itd.zalalem gaźniki benzyną z czyścikiem do gaźników liqui moly +pompę paliwa i tak na noc 👍 Następnego dnia podłączyłem rurę spiro jeden koniec do tłumika a drugi za okno:) bo serwis pomyślałem że przeprowadzę w domu👍🤪 tak kobieta też powiedziała że to super pomysł 😁 potem powiesiłem pojemnik na mocz z benzyną żeby nie montować baku i żebym wiedział czy paliwo jest zasysane do gaźników itd. Kręciłem chyba z 3 razy i kurde motor odpalił (sprytne Japońce) 😉 chińczyk by pewnie nie odpalił:) Tylko właśnie tu się coś zaczęło niepokojącego dziać:/ Motor odpalił całkiem fajnie palił na 3 z 4 garów dymił na niebieski (przez okno w kamienicy:) i wylało mi się z 1,5 litra paliwa na podłogę przez wloty powietrza w czaszy z przodu pod lampami:/ z lewej komory powietrza Dodam że gaźników nie wyciągałem :/ tylko trochę nimi poruszałem i nasmarowałem trochę iglicę główne by lżej chodziły i takie czarne plastikowe pierścienie w komorach gaźników przy wlocie powietrza,bo bałem się je ruszać bo nie wiem czy bym je tak samo ustawił (dysze itd ) nigdy tego nie robiłem:( I tu moje pytanie czy to wina że paliwo było nie w zbiorniku tylko w worku( może nie było podciśnienia z braku baku bo z worka to grawitacyjnie leciało sobie) czy brak założonego filtra powietrza:/ Powiem że to paliwo zleciało całe 1.5-2 litry przy odpalonym silniku w niespełna 20-30sekund:/ Czytałem że to może być zaworek iglicowy zablokowany w gaźniku ale na 100