bumcyk Opublikowano 24 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia Witam mam problem kupiłem tak zwaną "perełke" po taniości lecz u sprzedającego wyglądała na nie najgorszy stan rozebrałem ją z plastików zmieniłem śrubki w silniku na orginalne bo tu był jakiś krzyżak tu płaski tu imbus ale przechodząc do sedna honda u kupującego odpalała jeździlem na niej około 15 minut wszystko wydawało się okej lecz była cała uwalona olejem (prawa strona wahacza , wydech itp) sprzedający sam się przyznał że lał go za dużo "na oko" zalałem mu normalnej mieszanki taka jaka powinna być motor odpalił pojeździłem trochę dokładniej 0,2 mth i zgasł nie odpala teraz z kopki tylko na "pycha" lecz od połowy manetki może 3/4 motocykl się nie wkręca się dalej dosłownie jakby mu ktoś założył rev limiter. A więc tak po kolei: sprawdziłem Magneto czy nie zerwało klinu bo pierw chciałem dojść dlaczego wgl nie odpala lecz wszystko było dobrze jako iż sklep z częściami mam obok garażu kupiłem nową świece też nie pomogło dalej rozebrałem gaźnik przeczyscilem dysze dalej to samo motocykl nie chciał się wkrecac potem regulowałem gaźnik od ustawień fabrycznych idąc w górę później w dół na iglicy na każdym ustawieniu to samo (śrubką od mieszanki się też bawiłem nie pomogło) Jutro mam w planach przeczyscic zawór wydechowy być może przez ten syf tą mieszankę jak to nazwaliśmy z kolegami pół na pół poprzedniego właściciela się blokuje, przytyka bo dźwięk dosłownie jakby go odcinało lecz nie jest to paliwo tego jestem w 99% pewien czy ktoś z was bardziej doświadczony może wie oco chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia Nie znam sie zbytnio na wspolczesnych 2 suwach, ale z doswiadczenia wiem ze zaniedbany motocykl zwykle wymaga sprawdzenia wszystkiego. Problem moze byc spowodowany zarowno przytkanym przez niespalony olej wydechem jak zuzyciem uszczelniaczy walow w karterach. Czyli sprawdzenie zaworu wydechowego to raczej pierwszy krok w sprawdzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumcyk Opublikowano 24 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 8 godzin temu, Adam M. napisał: Nie znam sie zbytnio na wspolczesnych 2 suwach, ale z doswiadczenia wiem ze zaniedbany motocykl zwykle wymaga sprawdzenia wszystkiego. Problem moze byc spowodowany zarowno przytkanym przez niespalony olej wydechem jak zuzyciem uszczelniaczy walow w karterach. Czyli sprawdzenie zaworu wydechowego to raczej pierwszy krok w sprawdzaniu. Zawór wywaliłem narazie całkiem z tego co wiem nie powinien mieć dołu ale powinien mieć górę (rezo) lecz nie pomogło dalej go odcina dosłownie jakby miał moduł odciny, dyfuzor wypaliłem, membrany są okej bez dziur światła nie przepuszczają, dzisiaj znowu cały dzień przesiedziałem przy niej i nic zrobiłem to co opisałem i bawiłem się gaźnikiem zostały mi dwa ostatnie ustawienia na iglicy do sprawdzenia skrajnie z dołu i na samej górze, Bo bardziej doświadczony ode mnie tata powiedział że albo go zalewa w momencie gdy ma się wkręcić albo mu brakuje paliwa a ty co myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia Wystarczy w takim razie wlaczyc ssanie w momencie gdy silnik zblizy sie do punktu w ktorym gasnie i stwierdzic ze zgasnie jeszcze szybciej, albo odwrotnie nie zgasnie i bedzie dalej dzialal. Problem z gaznikiem nie powodowalby natychmiastowego zgasniecia silnika w jakims punkcie, dla mnie to wyglada na problem z instalacja zaplonowa + modulem lub pick up coils. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdiQ47 Opublikowano 3 Września Udostępnij Opublikowano 3 Września Zobacz w jakim stanie masz górę cylinder, tłok jak kupiłeś taka,, perełkę,, to wszystkiego można się spodziewać. Ja też swoją sztukę kupiłem odpalała itd, a co do czego nagle stanęła i nara. Góra zdjęta nicasil cały zjechany, próg na cylindrze, cuda na kiju... Objawy takie, że też ja odcinało i się wkręcić nie mogła chyba, że z jedynki ruszyłem to szła do końca, ale tak to podczas normalnej jazdy lipa była, ale u mnie chociaż z kopki odpalała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.