theljzz Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Witam , kupiłem ostatnio nie oszukując dość w ciemno Yamahę Virago 125 z 1997.Wg poprzedniego właściciela wymienione w niej były gaźnik na nowy orginalny, świece na irydowe, pompa paliwa, cewki zapłonowe, olej i filtry. Z tego co widzę to raczej wszystko prawda.Motor odpala na strzała, na jedynce i dwójce ładnie ciagnie ale gdy wyjedzie się na drogę i się go rozpędza przyspiesza z małymi oporami do max 60.Świece sprawdzałem i iskra jest w obu ale nie jestem pewien co do synchronizacji.Może ktoś miał podobny problem i byłby wstanie mi wytłumaczyć czy coś w domowym warsztacie mogę z tym zrobić czy raczej jechać do mechanika? Z góry dzięki za odpowiedzi.[image]https://i.postimg.cc/XvGwYQmq/IMG-20240 ... 110504.jpg[/image Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sayset11 Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Tłok do wymiany raczej jak niema mocy to jest blisko zatarcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 21 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Ale dlaczego tłok? Skąd pomysł że się zaciera? Czy zatarcie w silniku 4T nie wynika z braku smarowania? A może nie ma ciśnienia sprężania? A może jest źle ustawiony gaźnik, może ma nieszczelny dolot albo jest problem z układem zapłonowym. Z najprostszych rzeczy to należy wykręcić świece i sprawdzić kolor izolatora oraz zmierzyć ciśnienie sprężania na obu cylindrach. Na pracującym silniku na wolnych obrotach należy sprawdzić czy w dolocie nie ma nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.