Adam M. Opublikowano 27 Lipca Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Nie bardzo rozumiem, pierwsze zdjecie to polaczenie altka z reglerem, a drugie? Czy moze gorne zdjecie to polaczenia oryginalne, a dolne z nowym alternatorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 27 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Drugie to podłączenie z przetwornicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Co to jest "przetwornica"? Moze uzywajmy jednolitego jezyka, czyli jesli na poczatku nazwalismy to urzadzenie magneto to tego sie trzymajmy. Czy jest jakas roznica w kolorach kabli miedzy starym i nowym magnetem? W nowym jesli chodzi o ladowanie licza sie 2 zolte przewody i zielony - masa. Reszta to przewody z cewki zaplonowej do modulu zaplonowego. Trzeba rowniez sprawdzic jak podlaczone jest oswietlenie. Powinno byc podlaczone do akumulatora zeby na malych obrotach mialo prad, objaw pokazuje ze jest podlaczone do alternatora, lub ze akumulator jest za slaby. Dlatego pytalem o schemat, ale mozesz sprawdzic po kolorach przewodow jak podlaczone sa swiatla. Aha, te zaciskane zlaczki z plastikowymi koszulkami sa do niczego zlaczki powinny wygladac jak zlaczka masy ( zielonego kabelka ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 28 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca Lampa ma zasilanie bezpośrednio z alternatora, a złączki musiałem zastosować bo nie miałem możliwości złączenia starej instalacji z nową bo była tylko jedna złączka jak w masie i kostka na 4 piny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Lipca Udostępnij Opublikowano 29 Lipca No i masz odpowiedz na swoje pytanie dlaczego lampa swieci sie tylko na wyzszych obrotach. Musisz przeniesc kabelek zasilajacy oswietlenie pod stacyjke laczac go z kablem zasilajacym zaplon a wszystkie kable ladowania dac na ladowanie akumulatora w nowym systemie. Czyli po kolei: Oba zolte kable ida do reglera z ktorego wychodzi czerwony pradowy i zielona masa, i ten czerwony pradowy laczysz z plusem aku. Kabel zaplonu i oswietlenia ida do stacyjki gdzie kabel od plusa aku daje zasilanie, a po przekreceniu kluczyka to zasilane przechodzi na kable zaplonu i oswietlenia, swiatla stop i sygnal dzwiekowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.