Gość lajkonik Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 czesc wszystkim jakies 3 dni temu kupilem kobuza 175 okazyjnie przebieg 5800 z cykami na oponachjak podesc do odpalenia tego moto,facet ponoc odpalal na pych ale ja zdjalem glowice a tam uszczelki nietno chyba ze nie powinno byc? slyszalem ze to uparte moto co wy na to macie jakies rady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lot Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 cześć powinna być uszczelka , w kazdym razie , jak już zdjąłeśgłowicę to teraz musisz założyć uszczelkę. Niektóre silniki fabrycznie skłąda się bez uszczelki pod głowicą , ale przy każdym ściągnięciu głowicy trzeba uszczelkę wymienić na (teoretycznie) nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lot Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 A co do odpalenia , to najpierw sprawdź stan akumulatora , bo ten sprzęt ma zapłon bateryjny i bez tego nie odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 no powiem ci że ciekawie ci sie trafiło:P...ja ostatnio junaka za 500 złotych kupilem..no alepowrócmy do tematu...Jak go gościu palił na pych a niema akusia to licz sie z tym że jest coś kombinowane w instalacji....te kombinacje często bardziej szkodzą niż pomaggają..A z uszczelką pod głowice w wsk 175 to pierwsze słysze, miałem dwie wsk 175 i pare silników a o uszczelce ni widu ni słychu, w instrukcji tak samo, czyli zero mowy o jakiejkolwiek uszczelce.A jak ci opornie pali to sprawdź tą instalacje lub akumulator, lub ustaw zapłon, mógł sie jakosik przestawić....wszytsko sie może zdarzyć..ale ten zapłon jest małoprawdopodobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lajkonik Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 :roll: Na razie jestem na etapie rozmontowywania go do ostatniej śrubki.Troszkę chwyciła go rdza i jakoś muszę ją zwalczyc,piaskowanie ramy i takie tam(całe szczęście że nie powstały wżery) .Odpale go za jakis miesiąc to zobaczę co się stanie.Jak myślicie na jaki kolor najlepiej będzie go zrobić? I czy znacie jakieś dobre lakiery typu metalik z połyskiem do felg?Bo gdy zapytałem facetów w firmie o chrom to mi szczeka opadła do podłogi!!!!Osobiście również mam oko na junaka podobają mi się gdy są fajnie zrobione i może w niedalekiej przyszłości???. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 najlepszy kolor na rame itp to oczywiście czarny...a co do felg to lepiej sobie pomaluj takim kolorem jaki był oryginalnie...ponieważ były felgi emaliowane i chromowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 24 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2004 jak tam postępy??rozebrałeś już go??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lajkonik Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Idzie na razie dobrze.Zastanawiam sie tylko czy będę go w stanie poskładac do kupy.We wtorek piaskowanie ramy i malowanie od razu.Silnika nie ruszam ma jeszce plomby,sprawdzałem cylinder ale nie czuje na nim nawet progu,chyba trzeba będzie wymienic platynki na nowsze zawsze to elektryka no i jakichś akumulator nie wiem jeszce jaki.Zastanawiam się jakby poprawić mu ładowanie bo ponoc mają słabe.No i nie mogę doczekać się odpalenia w jaki sposób zagada.Na razie tyle zobacze jak dalej rozwinie sie akcja Acha ciekawe ile razy i czym trzeba malowac po piaskowaniu aby pokryć ładnie ramę. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lajkonik Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 Jeszcze raz ja.macie jakichś sposób na wsadzenie tłoka z pierścieniami do cylindra przyznam sie że to ambitne przedsiewzięcie i daje mi w kośc na razie pękł mi jeden pierścień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 28 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2004 nie bój nic...ja polamałem z 10//Popierwszy e przy wkładaniu cylindramusisz odkręcićz niego kolektor dolotowy...czyli króciec gaźnika...jak będziesz widział górny pierścień na wysokości srodka kanał,to z prawej strony kanałudocińnij pierścień do rowka tłokowego..napewno wejdzie...UWAGA czasami dolny pierścień teżmoże haczyć o kanała ale z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puncur Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Elo. Jestem nowy w tym interesie, ale mam WSK'e Kobuza 175 i mam problem. W poprzednim sezonie motor jeździł znakomicie, ale w tym roku nie za bardzo :biggrin: . Wlałem nową mieszankę, wymieniłem olej, sprawdziłem kondensator, przeczyściłem gaźniki i filtr powietrza a nawet wyregulowałem zapłon, lecz on nie chce zapalić (nawet na popych :clap:). Ktoś mi poradził żebym wlał denaturat do filtra powietrza by odpalił. Spróbowałem, i zadziałało, lecz pochodził chwilkę i zgasł. Wiecie o co chodzi? Pomóżcie... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zapewne brakuje paliwa, sprawdzilbym wiec kranik i gaznik... :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.