Skocz do zawartości

Pragnę się pochwalić -W-F-M-


Seba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wypas :!: Ja juz ja chyba gdzies na necie widzialem :roll:

 

Ostatnio sam pomagam kumplowi w remoncie WFM. Narazie prace zatrzymaly sie na etapie widocznym na zdjeciach :lol: Stoi u lakiernika. Mam nadzieje ze uda sie zlozyc z powrotem :lol:

 

PS. Seba gdzie sie podziewales :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze tutaj ostatni model.

Na oko '63-'65

 

sadzac po wlewie (waski, na gwint)

 

 

Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl)

 

Poza tym to te tlumiki byly malowane ;)

 

A tak to Fuma jak sie patrzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super sprawa miec taki polski zabytkowy sprzecik i sobei go samemu wyremontowac nawet jak ma sie go robic latmi to i tak oplacalne.... (oczywiscie nie ze wzgledow finansowych)

czasami wydaje mi sie ze w te sprzty warto inwestowac bo sa polskie przez lata katowane zapomniane itd.... a teraz jest szansa zeby przezyly 2 mlodosc....

kurde ale troche ckliwe to co napisalem <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze tutaj ostatni model.

Na oko '63-'65

Mówisz o mojej czy rozka :?:

 

Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl)

Nie posiadam takich szczotek' date=' żeby go wyczyścić. Jak uda mi się kupić szczotki to na pewno poprawię.

 

Poza tym to te tlumiki byly malowane ;)

Czy jesteś pewien :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze tutaj ostatni model.

Na oko '63-'65

Mówisz o mojej czy rozka :?:

Twojej

Rozka jest troszke starsza' date=' Rozka oceniam na '60-'63

Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl)

Nie posiadam takich szczotek, żeby go wyczyścić. Jak uda mi się kupić szczotki to na pewno poprawię.

ja moj wypiaskowalem ;)

 

Poza tym to te tlumiki byly malowane ;)

Czy jesteś pewien :?:

tak

mam identyczny tlumik z mojej drugiej WFM (1960) i byl malowany na czarny mat zaroodporny

no chyba ze to wersja eksportowa, bo eksporty mialy chromowane wydechy

dopiero WSK zaczela stosowac chrom na wydech do maszyn na krajowy rynek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja jest 1960.

hmm..

moze masz zmienony bak, albo to jest wersja eksportowa, jak mowisz ze miala resztki niklu na tlumiku

nawet mozliwe bo ma tez kolo magnesowe takie jak WSK, a na Polski rynek WFM takie kola miala dopiero pod sam koniec produkcji (koniec produkcji = 1965)

 

motocykle na eksport mialy kilka lat wczesniej to, co do Polskich modeli dostawalo sie pozniej, gdy model eksportowy juz unowoczesniono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwesti czy to wersja krajowa czy eksportowa nie mam pojęcia. Gościu od którego ją brałem zapewniał, że wszystkie części są oryginalne od niej (tzn. żaden mieszaniec). Jedynymi częściami, które dołożyłem od przypadkowej innej wfm jest filtr powietrza i oprawka bezpiecznika w lampie. (kupiłem ją bez filtra, a oprawki mam 2 więc założyłem tą ładniejszą :mrgreen: ).

 

Ciekawe jest np. to, że uchwyt dla pasażera, który dostałem z innymi gratami od niej (była częściowo rozebrana) nie pasuje do ramy :lol: Nie zgadza się rozstaw otworów i po prostu nie da się tego przykręcić.

 

Qler, jakie znasz z konstrukji wfmek sposoby zamykania dopływu paliwa do komory :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...