Seba Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Witam.Kupiłem i zrobiłem wiosną tego roku. Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Wypas :!: Ja juz ja chyba gdzies na necie widzialem :roll: Ostatnio sam pomagam kumplowi w remoncie WFM. Narazie prace zatrzymaly sie na etapie widocznym na zdjeciach :lol: Stoi u lakiernika. Mam nadzieje ze uda sie zlozyc z powrotem :lol: PS. Seba gdzie sie podziewales :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 Widze tutaj ostatni model.Na oko '63-'65 sadzac po wlewie (waski, na gwint) Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl) Poza tym to te tlumiki byly malowane ;) A tak to Fuma jak sie patrzy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 13 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2004 super sprawa miec taki polski zabytkowy sprzecik i sobei go samemu wyremontowac nawet jak ma sie go robic latmi to i tak oplacalne.... (oczywiscie nie ze wzgledow finansowych) czasami wydaje mi sie ze w te sprzty warto inwestowac bo sa polskie przez lata katowane zapomniane itd.... a teraz jest szansa zeby przezyly 2 mlodosc....kurde ale troche ckliwe to co napisalem <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 14 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Widze tutaj ostatni model.Na oko '63-'65Mówisz o mojej czy rozka :?: Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl)Nie posiadam takich szczotek' date=' żeby go wyczyścić. Jak uda mi się kupić szczotki to na pewno poprawię. Poza tym to te tlumiki byly malowane ;)Czy jesteś pewien :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Widze tutaj ostatni model.Na oko '63-'65Mówisz o mojej czy rozka :?: TwojejRozka jest troszke starsza' date=' Rozka oceniam na '60-'63Ja bym jeszcze pomalowal czarnym matem zaroodpornym cylinder (moze na zdjeciach zle wyszedl)Nie posiadam takich szczotek, żeby go wyczyścić. Jak uda mi się kupić szczotki to na pewno poprawię.ja moj wypiaskowalem ;) Poza tym to te tlumiki byly malowane ;)Czy jesteś pewien :?:takmam identyczny tlumik z mojej drugiej WFM (1960) i byl malowany na czarny mat zaroodpornyno chyba ze to wersja eksportowa, bo eksporty mialy chromowane wydechydopiero WSK zaczela stosowac chrom na wydech do maszyn na krajowy rynek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Moja jest 1960.Z tymi wydechami trochę to dziwne, bo mój miał pośród rdzy resztki niklu :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Moja jest 1960.hmm..moze masz zmienony bak, albo to jest wersja eksportowa, jak mowisz ze miala resztki niklu na tlumikunawet mozliwe bo ma tez kolo magnesowe takie jak WSK, a na Polski rynek WFM takie kola miala dopiero pod sam koniec produkcji (koniec produkcji = 1965) motocykle na eksport mialy kilka lat wczesniej to, co do Polskich modeli dostawalo sie pozniej, gdy model eksportowy juz unowoczesniono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 W kwesti czy to wersja krajowa czy eksportowa nie mam pojęcia. Gościu od którego ją brałem zapewniał, że wszystkie części są oryginalne od niej (tzn. żaden mieszaniec). Jedynymi częściami, które dołożyłem od przypadkowej innej wfm jest filtr powietrza i oprawka bezpiecznika w lampie. (kupiłem ją bez filtra, a oprawki mam 2 więc założyłem tą ładniejszą :mrgreen: ). Ciekawe jest np. to, że uchwyt dla pasażera, który dostałem z innymi gratami od niej (była częściowo rozebrana) nie pasuje do ramy :lol: Nie zgadza się rozstaw otworów i po prostu nie da się tego przykręcić. Qler, jakie znasz z konstrukji wfmek sposoby zamykania dopływu paliwa do komory :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.