miro_N Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 No, pięknie :) A zobacz, gdzie mojeg CX-a zaniosło (w głębi):http://kb.lv.ukrtel.net/foto/displayimage....album=14&pos=10 ;) ;) :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Witam,witam. Zlocik na Ukrainie? Cx-a dała radę? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Witam' date='witam. Zlocik na Ukrainie? Cx-a dała radę? :D[/quote'] Pomimo pewnych kaprysów :? http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p....php?pic_id=488przeturlala w te i wewte 1850 kmów zaliczając na miejscu OS przeznaczony raczej dla enduro 8) (fotki niebawem). Ale do Odessy w tym roku to jej nie popędzę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 A co padło? Ja od kupna ( 6 tys km temu) nie miałem żadnych problemów. Długo ją masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_N Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Kuźwa, napisałem raz i wstrzeliłem się w przerwe techniczną :D ;) W zasadzie nic nie padło, tylko małe kłopoty. Moim zdaniem z dopływem paliwa na odcinku bak-gaźniki (może jakieś babole), chociaż Aker mocno podejrzewa elektrykę, a efekt był taki, że kilkakrotnie silnik dławił się lub gasł dokładnie tak, jakby zabrakło lub brakowało paliwa. Nie było reguł, na rezerwie, czy pełnym baku, po kilku tankowaniach też się zdarzyło. Ciekawe, że gdy zgasł, to najdalej po kilku minutach zawsze odpalił. No i jeszcze guma z przodu :D Poza tym spoko, mam ją dwa lata i dobrze, że wpadłem na pomysł oddania maszyny na wiosenny serwis do HRG Dominika, dzięki czemu wreszcie wiem, czym jeżdżę i dlatego zdecydowałem sie na ten wypad. No risk, no fun 8) ps. jakby Dominik tu zajrzał: uszczelka trzyma, jest ok. a o rozruszniku Eskimosa pamiętam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mcski Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Witam CXoffców,od 5 dni jestem właścicielem CXa z 78' roku. Moja przygoda z CXem zaczęła się od wielkiego zachwytu a parę godzin później (na razie) skończyła brakiemu iskry. Motorek jezdził przez jeden dzień a pod wieczór zgasł kilometr od domu :P. Własnymi siłami nie zdołałem go naprawić, zadzwoniłem do warsztatu i po oględzinach mechanika okazało się że to CDI :P((, które podobno w CXach psuje się bardzo często. Podobno to samo dzieje się z cewkami pomiędzy skrzynią a silnikiem. W związku z tym mam pytanie czy macie takie same doświadczenia? Po naprawie (wymianie) CDI chciałbym pojechać gdzieś dalej za miasto ale pełen jestem trwogi, że nie zajadę zbyt daleko. Proszę napiszcie coś o elektryce w Waszych CXach. Paweł Maciejewski (McSki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Czolem!Ja nie maiem żadnych problemów, ale zeby byla to jakaś typowa wada Cx-ów to też nie slyszalem. Raczej jest to przypadość wszelkiej elektroniki powyżej ćwierci wieku. Ja slyszalem jeszcze o jednym takim przypadku. Jeżeli elektryka jest ok (tzn. nie ma przebić, cewki też sprawne), to musisz zainwestować w CDi z rozbiórki (o ile się nie mylę za 200 zl pownieneś trafić) choćby z allegro. [ Dodano: 18-06-2005, 14:47 ]Zresztą najlepiej zapytać się Piotra Dudka speca który już pisal w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Premier01 Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Witam mcskiwyczytałem na forum.motocyklistów że miałeś problem z zanikiem iskry w cx500obecnie również ja mam problem z elektryką w swoim cx500"82. Podczas jazdy zanikła iskra, prawdopodobnie uszkodzony moduł zapłonowy, moduł wysłałem do naprawy ale po naprawie dalej nie ma iskryPodejrzewam że poszło jeszcze coś na lini silnik-moduł (cewki -czujniki zapłonu), narazie sprawa utknęła w miejscu.Jak rozwiązałeś problem u siebie, co było przyczyną braku iskry, czy tylko sam moduł, czy też jeszcze poszło coś innego?Gdzie naprawiałeś? Czy masz może jakąś książkę serwisową po polsku z tabelami odczytu pomiarów na module, i z drugiej strony (pomiary od strony silnika)?Może ktoś coś wie na ten temat?Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 23 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Mam serwisówkę częściowo po polsku, ale dopiero po 10 listopada mogę Ci podesłać. Piotr Dudek jest specem, więc napisz do niego. A może po prostu któryś kabel nie łaczy (przerywa przy wibracjach podczas jazdy) , skoro moduł jest OK. A wymieniałeś świece i przewody wysokiego napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.