twix Opublikowano 6 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2004 WITAM WSZYSTKICH. ...jestem początkującym motocyklistą .Mam następujące pytanie .Chce kupic nowy sprzęt i potrzebuje porady jaki sprzet jest godny uwagi...Wiem jedno że nic poniżej 600cm ..znam te historie ze na poczatek najlepiej 50 czy 250 ale postanowilem ze 600cm i koniec.Przejrzałem oferte na naszym rynku i wybrałem kilka modeli i BARDZO bym prosil o jakąś fachową opinie (mam na myśli zakup nowego motocykla u autoryzowanego dealera) - Yamaha YZF R6 - ZX-6R nowy model 2005- Suzuki GSX-R600 - Honda CBR600RR DZIEKI ...i czekam na odpowiedz POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...